• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen
    Prins: Nevergirl
    Prinses: VladiFerr


    Starks
    Prins: Sand
    Prins:Squib


    Lannisters
    Prinses: Sabaism
    Prinses:Waldeinsamkeit



    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:


    Rollentopic


    "Rebellion's are build on hope"

    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MT


    Remember to be ridiculous.

    MT


    She was always looking for more..



    Reagan Varela


    Leeftijd
    36

    Groep
    Nieuw

    Persoonlijkheid
    Reagan is geen jongedame welke men zonder handschoenen aan kan grijpen — ze is wild en speels met een gigantische behoefte aan avontuur en het opzoeken van haar eigen en zelfs van andermans grenzen. Hierbij heeft Reagen absoluut niet het idee dat ze wordt tegen gehouden door haar leeftijd. Sterker nog — ze wil graag aan anderen bewijzen dat "oude" personen eveneens plezier kunnen hebben en kunnen genieten van het leven. Alhoewel Reagan altijd goede intenties zal hebben rondom haar kleine avonturen heeft ze de neiging om daarmee in de problemen te komen en zelfs de wet te overtreden. Hierdoor heeft ze al verschillende malen korte periodes in de cellen van verschillende politiebureaus moeten verblijven voor onder andere stelen, joyriden en openbaar dronkenschap.
          Hetgeen waar Reagan bang voor is— is vastigheid en daarmee zich daadwerkelijk "oud" voelen. Hierdoor zal ze er alles aan doen om dit te omzeilen en voorkomen. Hierbij gaat ze met alle personen in haar omgeving vriendschappen aan en heeft ze verschillende mannen waar ze regelmatig mee het bed in zal duiken voor een nacht vol plezier. Mocht iets haar uiteindelijk alsnog te serieus worden heeft ze in eerste instantie de neiging om zo hard mogelijk weg te rennen en nooit meer om te kijken.
    Reagan heeft een droge vorm van humor waarmee ze anderen vaak snel aan het lachen zal krijgen. Eveneens sarcasme is een gegeven wat men vaak bij haar terug zal vinden als schild jegens serieuze elementen. Reagan heeft het er over het algemeen ontzettend moeilijk mee oms serieus te zijn en daarom laat ze grote beslissingen vaak over aan anderen. Mocht er alsnog naar haar gekeken worden voor een beslissing zal ze zich ontzettend ongemakkelijk voelen en de mening van anderen peilen om vervolgens de meest algemene beslissing te maken zonder haar eigen mening daarin door te laten schemeren.


    Uiterlijk • FC — Jennifer Morrison
    Reagan heeft onschuldige uiterlijke kenmerken welke voornamelijk tot stond komen door haar lange blonde haren welke enige vorm van slag bevatten. Daarbij heeft ze grote bruine bambi—kijkers die vaak meer voor elkaar kunnen krijgen dan ze in de gaten heeft. Voor haar leeftijd heeft Reagan nog een vrij slank lichaam — enkel rondom haar middel zijn wat ouderdomstekenen te vinden. Haar gladde porseleinen huid — die snel zal verbranden in de zon — is hetgeen waar ze het meest trots op is.
          Rood is de lievelingskleur van Reagan — welke terug is te vinden in het rode lederen jack wat ze altijd zal dragen en de rode lippenstift welke haar volle lippen vorm geven.

    Geschiedenis
    Gedurende het starten van de uitbraak bevond Reagan zich — verrassend genoeg — in de cel van een politiebureau waar slechts één politieman aan het werk was: Graham Wright. Nadat de politieman in de gaten had gekregen wat er gaande was besloot hij binnen een halve seconde om Reagan met zich mee te nemen en zo ver te rijden als zijn auto hun kon dragen. Nadat de twee samen enkele dagen in de wildernis rond hebben gewandeld sloten ze zich aan bij de groep welke ze hun "thuis" noemen.
          Alhoewel Reagan inmiddels al is vergeten waarom Graham en zij al vanaf het begin bij elkaar zijn zal dat niet snel het geval zijn voor Graham en heeft hij nog steeds het gevoel haar in de gaten te moeten houden voor het moment dat de uitbraak voorbij is.

    Extra
    • Reagan heeft zowel op haar eenentwintigste als op haar negenentwintigste een abortus ondergaan aangezien ze nog niet klaar was voor het opvoeden van een kind.
    • Reagan is uitstekend in het openen van gesloten deuren (zowel van auto's als van gebouwen).
    • Reagan heeft een gigantische haat aan alles wat girly is — waaronder kleding (voornamelijk jurken) en allerlei kleine accessoires.




    Graham Wright


    Leeftijd
    38

    Groep
    Nieuw

    Persoonlijkheid
    Graham is zowel in zijn hart als in zijn nieren een ware politieman die voor de uitbraak werd gezien als een van de meest gerespecteerde personen binnen zijn woonplaats. Door middel van zijn beroep is Graham tegen alles wat door de wet wordt verboden en zelfs na de uitbraak heeft hij daar zicht op gehouden door zelfs zijn uniform te blijven dragen en anderen op hun gedrag te wijzen. Voor Graham is het voornamelijk de controle en de bekendheid een handvat waar hij zich aan vast kan houden in de chaos die is gecreëerd door de uitbraak.
          Hetgeen eveneens Graham's politie verleden weet te uiten is zijn behulpzaamheid jegens anderen. Vaak zal hij omschreven worden als een ware prins aangezien hij bereid is om alles uit de handen van anderen te nemen — wat op sommige momenten zelfs als irritant wordt ervaren aangezien hij wel eens kan vergeten om te vragen of het allemaal wel goed is wat hij doet.
    Graham is een terughoudende persoon en zal altijd de kalmte bewaren — ook al zou hij op sommige momenten wel uit zijn vel kunnen springen van woede. Hierdoor zijn— zijn antwoorden altijd diplomatiek en weet hij zijn emoties en gevoelens naar de achtergrond te duwen zodat hij ze eveneens niet zal hoeven ervaren en ze niet in de weg zullen zitten. Graham vindt het hierdoor moeilijk om zich tegenover anderen te uiten en open te stellen en zal dit daarom ook niet vaak doen.


    Uiterlijk • FC — Jamie Dornan
    Graham is een lange man met een gespierd lichaam wat bij wordt gehouden door zijn dagelijkse work—outs. Voornamelijk na de uitbraak is hij iedere ochtend harder gaan trainen (kleine oefeningen) omdat hij zijn lichaam niet wil verzwakken en daarmee in handen te vallen van de Walkers. Echter — zijn lichaam zal altijd verhuld worden door zijn gebruikelijke politie uniform.
          Met zijn krullende donkerblonde lokken heeft Graham een ietwat schattige uitdrukking maar dit wordt enigszins afgedaan door de zakelijke uitdrukking in zijn donkerblauwe kijkers. Slechts wanneer Graham buiten zichzelf is van woede zullen zijn kijkers een vlaag emotie en gevoel bevatten.

    Geschiedenis
    Gedurende het starten van de uitbraak bevond Graham zich in het politiebureau van zijn eigen woonplaats waar slechts één persoon in de cel zat — Reagan Varela. Nadat hij in de gaten had gekregen wat er gaande was besloot hij binnen een halve seconde om Reagan met zich mee te nemen en zo ver te rijden als zijn auto hun kon dragen. Nadat de twee samen enkele dagen in de wildernis rond hebben gewandeld sloten ze zich aan bij de groep welke ze hun "thuis" noemen.
          Alhoewel Reagan inmiddels al is vergeten waarom Graham en zij al vanaf het begin bij elkaar zijn zal dat niet snel het geval zijn voor Graham en heeft hij nog steeds het gevoel haar in de gaten te moeten houden voor het moment dat de uitbraak voorbij is.

    Extra
    • Graham heeft zijn dienstpistool bij zich met een kleine voorraad kogels — welke hij mee heeft genomen uit het politiebureau voordat hij met Reagan op de vlucht sloeg na de uitbraak.
    • Graham is niet getrouwd en heeft zich voor de uitbraak enkel en alleen op zijn werk gestort.
    • Graham wil het niet graag toegeven — maar hij is als de dood voor de Walkers. Criminelen kan hij aan. Echter — wetende dat de Walkers eens onschuldige personen waren maakt het dat hij het niet over zijn hart kan verkrijgen om ze te doden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 11:40 ]


    •

    MT


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Sand schreef:
    Mhihi — ik ben zo blij dat ik een goede FC heb gevonden.


    Yeah you, darlin' but I.. euhm, not. (':


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb bij mijn personage de oogkleur veranderd hehehe. Vond het best goed gelukt (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik vul mijn rol morgen in, gezien ik EN op mijn mobiel ben EN ik nog geen FC heb. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Nou ik heb mijn FC alsnog weten te veranderen en heb een minimaal begin gemaakt aan mijn rol :Y). Morgen ga ik verder.


    •

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 16:41 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mijn topics :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Merlyn schreef:
    MT.


    Your make-up is terrible

    Iemand voor Isabeth of Eddard?


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Iemand voor Isabeth of Eddard?


    Ik heb Cersei wel, maar ik ben een beetje in de war met wie ze nou zou gaan trouwen dus vindt ik het een beetje moeilijk om iets te schrijven.


    She was always looking for more..