• Acht jongens op een high school in Miami. Alle acht staan ze bekend als echte heartbreakers. Het bespelen van harten en het daarna breken alsof het niets is, het is allemaal doodnormaal voor deze jongens. Keer op keer weten ze liefde te krijgen van meisjes, ondanks hun reputatie. Tja, wie gelooft het nou niet als een van de populairste jongens van school zegt dat hij echt is veranderd. Nou, een kleine groep meiden gelooft dit inderdaad niet. Nadat er weer een paar harten zijn gebroken besluiten ze dat het genoeg is. De meisjes besluiten dat de jongens moeten inzien hoe het is en ze doen dat op een bekende manier. Ze worden heartbreakers. Maar wat als de jongens echt op de meiden beginnen te vallen en de meiden er juist achter beginnen te komen dat ze niet zo erg zijn. Iedereen heeft natuurlijk een verhaal. Een reden waarom ze zijn zoals ze zijn. Hoe moeilijk wordt het als er echte gevoelens in het spel komen. Gaan ze verder met hun plan of luisteren ze naar hun gevoelens. En zijn ze dan nog op tijd of zijn de jongens al achter het plan gekomen..


    Rollen:
    Jongens:
    - Tyler Luca DiAngelo ~ Zamperini
    - Micah Wells ~ Naevia
    - Josh Wright ~ Kalon
    - Damon Donovan August Sommers ~ Philia
    - Owen Johnson ~ Sadventure
    - Elliot Sebastian Duchess ~ Gally
    - Dalon Elijah Fridgewick ~ Gereserveerd ~ Sabaism
    - Christian O'Callaghag ~ Elpis

    Meisjes:
    - Lauren Indiana Harvelle ~ Zamperini
    - Felicia Jasmine Wright ~ Isimat
    - Jacelyn Elena Deveraux ~ Malarkey
    - Kendra Griffith ~ Naevia
    - Lilith Kennedy Rosman ~ Freer
    - Lynn Avery Troian Hastings ~ Sobremesa
    - Annalise Alisha Annabelle Linton ~ Mangata
    - Elînor Taylor Lindström ~ Sabaism

    Koppels:
    Elînor x Owen
    Lilith x Dalon
    Jacelyn x Tyler
    Lynn x Damon
    Kendra x Elliot
    Annalise x Josh
    Lauren x Christian
    Felicia x Micah



    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving
    Innerlijk:
    Geschiedenis: Dit hoeft niet veel te zijn!
    Extra:

    Regels:
    ~ Schrijf redelijke posts! (+- 200 woorden). Als het soms iets minder is, is het niet erg.
    ~ Geen perfecte personages!
    ~ Geen eendagsvliegen!
    ~ Hou het realistisch! Ze zijn niet na een dag al echt verliefd op elkaar!
    ~ Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan.
    ~ 16+ mag.
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen!
    ~ Als je zelf nog een rol weet buiten de jongens en meisjes mag je dit melden. Dan kijk ik of het erin past.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:23 ]


    El Diablo.

    Malarkey schreef:
    Jace staat nog open voor relaties, maakt mij niet echt veel uit wat ^^


    Maybe Elín as best friend?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Damon wil wel vrienden zijn met Jace of Elin, maar die vriendschap vervalt denk ik dan als hij een koppel blijkt vormen met een van de twee...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Damon wil wel vrienden zijn met Jace of Elin, maar die vriendschap vervalt denk ik dan als hij een koppel blijkt vormen met een van de twee...


    Ik denk dat ik nog geen relatie aan wil gaan met een jongen, voordat er geloot is..
    Bovendien moeten we nog telkens wachten op een jongen. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Iemand die bevriend wil zijn met Elín, en Denize -- maybe Dalon en Tyler beste vrienden?


    Ik vind het goed ^^


    El Diablo.

    Sabaism schreef:
    (...)

    Maybe Elín as best friend?


    Of course ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    (...)

    Of course ^^


    Dan kunnen ze Frans gaan talken. :')
    Maar Jace is wrs de enigste die Elin dan echt kent? (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hopelijk komt die laatste jongen er snel hahah :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sabaism schreef:
    (...)

    Dan kunnen ze Frans gaan talken. :')
    Maar Jace is wrs de enigste die Elin dan echt kent? (:


    I think so, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gally schreef:
    Hopelijk komt die laatste jongen er snel hahah :')


    Jup, maar wrs gaat dat nog duren. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik wil die jongen op zich wel, dan vul ik hem vanavond in? Ik weet alleen niet of jullie een nieuwe rpg'er nou fijn vinden...


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    Ik wil die jongen op zich wel, dan vul ik hem vanavond in? Ik weet alleen niet of jullie een nieuwe rpg'er nou fijn vinden...

    Ik vind het helemaal geen probleem, tuurlijk niet. Je moet toch ergens beginnen? (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Ik vind het helemaal geen probleem, tuurlijk niet. Je moet toch ergens beginnen? (:



    Klopt^^. Ik zal hem dan zo snel mogelijk invullen, zodat we kunnen beginnen.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    (...)


    Klopt^^. Ik zal hem dan zo snel mogelijk invullen, zodat we kunnen beginnen.

    Neem je tijd, nog niet iedereen is klaar met hun rol, hoor ^^ working on it now.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Elpis schreef:
    (...)


    Klopt^^. Ik zal hem dan zo snel mogelijk invullen, zodat we kunnen beginnen.


    Is juist leuk, een 'nieuw' iemand erbij. Zoals Sobremesa ook al zei, je moet ergens beginnen. Ik RPG hier ook nog maar 5 maanden of zo geloof ik, het went allemaal supersnel. Als je iets niet snapt of zo kun je het altijd vragen hè. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Volledige naam: Christian O'Callaghag.






    Bijnaam: Meeste mensen noemen hem gewoon Chris, zo stelt hij zich ook voor. Maar zelden verteld hij mensen zijn hele naam en dit probeert hij ook zo veel mogelijk te voorkomen. Zijn achternaam gebruiken menen ook wel Is om hem te roepen, maar dan gaat het vooral over mensen waar hij problemen mee heeft.
    Leeftijd: Chris is 20 jaar oud. Hij Is geboren op 2 Augustus in Ierland.
    Nationaliteit: Chris is Iers. Zijn moeder heeft hij nooit gekend, maar volgens zijn vader Is Chris zijn moeder vermoedelijk Duits.
    Uiterlijk: Chris zijn uiterlijk helpt zeker wel aan zijn reputatie als harten breker. Hij Is een lange jongen van 1,87 en heeft redelijk brede schouders. Hij Is gespierd gebouwd, al moet hij redelijk veel in de sportschool staan hiervoor. Chris heeft donkerbruine ogen, die passen bij zijn donkerbruine haren, die hij zeker nooit laat helemaal kort laat knippen, dat staat de jongen dan ook voor geen meter. Hij heeft forse wenkbrauwen en hij heeft bijna altijd een heel licht stoppelbaardje, die zeker wel helpt om hem een intimiderend uiterlijk te geven. Hij heeft een vrij gewone kledingstijl. Spijkerbroek, en in de zomer een korte broek, waar hij meestal een gewoon shirt bij draagt. In de winter kan je hem meestal vinden met een leren jack.
    Innerlijk:
    Chris kan zich zelf maar zelden serieus opstellen, tenzij hij boos is. Hij maakt de hele dag grapjes en kan nog wel eens mensen flik beledigen, al vinden de meeste mensen dit alleen maar grappig. Hij komt met heel veel weg en hoeft zich bijna nooit ergens voor te verantwoorden. Hij Is ook totaal niet verantwoordelijk en het liefst doet hij de hele dag alleen maar wat hij wil. Voor de rest doet hij wat hem het beste uitkomt en her kan hem niet veel schelen wil hij hierbij pijn doet. Tenzij het een vriend van hem betreft. Vrienden van hem weten net zo goed dat hij een onverantwoordelijke bastard Is, maar geven nog steeds om hem. Mede omdat hij ook verschrikkelijk veel om zijn vrienden geeft en er alles aan zal doen om hen te beschermen. Chris Is een rustige jongen, wat merendeels Is omdat hij nou eenmaal lui is, ook vind hij veel dingen de moeite niet waard. Hij Is alles behalve arrogant, maar als jij arrogant durft te zijn random hem zal hij alles doen om je zo snel mogelijk zo hard mogelijk naar beneden te halen. Tact en subtiliteit staan niet in zijn woordenboek. Hij kan soms een verschrikkelijke timing hebben en weet niet goed wanneer hij zijn mond moet houden. Subtiliteit is ook niet zijn ding. Hij Is niet heel goed met woorden en Is meestal heel recht doorzet. Hij zegt waar het op staat en vindt het moelijk om ergens om heen te draaien. Als hij ergens mee zit zal hij het ook bijna altijd meteen zeggen. Chris Is ook niet erg sociaal, al lijken meiden altijd maar al te enthousiast te zijn om met hem te praten. Jij heeft meestal oortjes in met vrij harde muziek, of hij Is een boek aan het lezen. Dit hoort misschien niet bij het badboy imago, maar meiden lijken er vaak alleen maar helemaal geobsedeerd mee. Ze noemen hem dan een intellectueel, terwijl hij toch echt geen slim persoon Is. Hij geeft niet veel om andere mensen hun gevoelens. Hij heeft vaak geen gevoel van medeleven en hij vindt dat mensen vaker moeten proberen hun eigen problemen op te lossen. Hij wordt er gek van als mensen de hele tijd vragen aan hem stellen en vaak Is hij bereid te eerste persoon die een vraag te veel stelt aan te vallen. Chris luistert namelijk misschien graag, over zichzelf vertellen doet hij niet.
    Geschiedenis:
    Chris is als kind zijnde door zijn moeder in het ziekenhuis achtergelaten in het ziekenhuis. Ze had dokters verteld dat de vader Chris op kwam halen en heeft de naam van de vader opgegeven. Colin, zijn vader, werd die dag nog gebeld dat zijn zoon in het ziekenhuis was achtergelaten. Colin wist tot dat moment niet dat hij een zoon had. Hij heeft een DNA test laten doen en kwam erachter dat de jongen echt zijn zoon was. Chris heeft toen acht jaar lang met zijn vader, de vrouw van zijn vader en halfbroer in Ierland gewoont. Zijn halfbroer raakte verslaafd aan alcohol, drugs en Hoeren. De vrouw van Colin gaf Chris de schuld, omdat dat een hoerenzoon was en ze gaf Colin de schuld omdat hij tijdens hun relatie vreemd was gegaan met een hoer. Dat zou de reden zijn geweest dat Chris zijn half broer begonnen was met liegen, drugs en hoeren. Na de scheiding van Colin en zijn vrouw Is Colin samen met zijn Chris naar Amerika verhuist, om daar een nieuw leven op te bouwen. Chris is een keer terug geweest naar Ierland om zijn moeder te zoeken. Hij kwam erachter in welk bordeel ze had geweest, José heette en waarschijnlijk al overleden was. Ze wisten alleen dat de vrouw vermoedelijk uit Duitsland was gekomen en nauwelijks 19 geweest zou zijn. Verslagen was Chris terug gekeerd, zonder een verklaring van zijn moeder waarom ze hem verstoten had.
    Extra: Chris rookt en drinkt, maar doet dit met maten. Hij is erg bang om net als zijn halfbroer verslaafd te raken aan alcohol en drugs.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:16 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu