• Sorry als ddit fout staat maar ik had echt geen idee waar hij moest...

Aangezien ik dus nu twee weken vakantie heb, wil ik dit gaat vullen met series en films maar aangezien er zoveel is, wilde ik jullie vragen wat jullie mij zouden aanraden. Ik ga geen specifieke genres geven want ik wil me laten verrassen :Y)

Dus wat zouden jullie mij aanraden?

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

SarahXDavid schreef:
    (...)

Wat ik dus wou zeggen is dat dat het een spin-off is van The Vampire Diaries.

ohja klopt

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

The Originals is inderdaad een geweldige serie, ik vind hem zelfs leuker dan TVD, maar ik denk dat je zonder The Vampire Diaries in het begin niet veel van The Originals snapt, waardoor het minder leuk wordt. De pilot is volgensmij ergens in seizoen 4 van TVD, dus bijkijken kan even duren (': Maar TVD is zelf helemaal geen verkeerde serie!

Verdere aanraders: Game of Thrones, Pretty Little Liars, Orphan Black en Breaking Bad
    Wat betreft films: Inception, Interstellar, Man on a Ledge, Disney/Dreamworks films zijn ook nooit verkeerd (Monsters University, Up, Pinguins van Madagaskar etc, of de klassiekers ^^), Spirited Away, Taken 1,2&3, eigenlijk te veel om op te noemen (:!
    Edit: Totally forgot Sound of my Voice. Je moet ervan houden, maar voor mij was hij echt top 10 materiaal!

[ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:57 ]

I solemnly swear that I am up to no good.

Series: It's Always Sunny in Philadelphia, Pushing Daisies, The Walking Dead, Parks and Recreation, The IT Crowd, Orange Is the New Black, Breaking Bad,

Films: Walk the Line, Interview with the Vampire, Silence of the Lambs, The Fall.

Caution first, always.

Penny Dreadful!

Alleen maar tranen van geluk

HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

ohja klopt

En heb je al naar de trailer al eens gekeken? :)

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

SarahXDavid schreef:
    (...)

En heb je al naar de trailer al eens gekeken? :)

not yet maar ik heb een hoop gezien van the vampire dairies of was dat true blood? I have no idea xD

Films:
    The Hobbit, Lord of the Rings, Marvel films (The Hulk, Captain America, Iron man, The Avengers, Thor, etc.), Fury (echte aanrader!). En nog veel meer D:

Series:
    Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D, The Originals, Arrow, en nog meer.
    Oh! En Missie Aarde. Een hilarische komedie Science-Fiction serie. De eerste Nederlandse Sci-Fi ooit. Ik ga altijd helemaal stuk. Het is geweldig :'p

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Oh! En Game of Thrones! Dat ik dat vergat :O

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

The Fall & The Escape Artist ( niet voor kindjes onder de 16+ , anders zien jullie het leven niet meer zitten )

The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

- Doctor Who
    - Once Upon A Time
    - Merlin

[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 18:34 ]

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Game of thrones! :Y)

What do we say to the god of death? ''Not today.''

SUPERNATURAL. Oké die ken je al. Maar toch. Dan sowieso nog alles waar Iron Man in voorkomt, want nou ja, Iron Man. Oh, en Teen Wolf, Desperate Housewives, Grimm, Suits, The Walking Dead en Prison Break zijn ook geniaal geweldig enzo.

Ohohoh, en Pretty Little Liars kan ook niet ontbreken.

En verder ben ik nog een enorm grote fan van al die oudere, klassieke films. Denk hierbij aan Casablanca, Sunset Boulevard, Rear Window, Vertigo, enzovoort. :Y)

Edit: vergeet ik ZOMAAR The Vampire Diaries, The Originals en Sons of Anarchy. Shame on me.

[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 19:44 ]

I don't understand that reference. - Castiel

The Royals, The Flash.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Films:
    Kingsman
    August Rush
    Jupiter Ascending
    Lord of the Rings
    Disney films ^^

Series:
    Supernatural
    New Girl
    Lost
    The Vampire Diaries
    Pretty Little Liars
    American Horror Story(Alleen seizoen 1 vond ik leuk)
    The Walking Dead
    Teen Wolf
    Awkward

"We accept the love we think we deserve."

Mob Wives hahahaha

Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.