• De stelling van deze week luidt:
    Er is maar één gepaste straf voor Syriëstrijders en dat is de doodstraf.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Histoire schreef:
    (...)

    Wat bedoel jij het dan?


    Opsluiten helpt gewoon NIET. Ze krijgen zeker geen spijt en gaan vast niet zien dat ze wat fout hebben gedaan. Ik bedoel, ze zijn toch al zo gestoord om onschuldige mensen te vermoorden? Dan zijn ze toch niet zo fris in een hoofd...


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    .

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 12:00 ]


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Iemand die zoveel mensen onthoofd enzo heeft.. Die verdienen het zelf eigenlijk ook. Maar aan de andere kant het blijft moorden. Ik weet het niet ^^

    Opsluiten helpt gewoon NIET. Ze krijgen zeker geen spijt en gaan vast niet zien dat ze wat fout hebben gedaan. Ik bedoel, ze zijn toch al zo gestoord om onschuldige mensen te vermoorden? Dan zijn ze toch niet zo fris in een hoofd...


    Dat is ook wel weer zo.. ^^

    Nee, wij weten toch wel beter:
    Zouden wij niet net zo erg zijn als hen?
    Vuur moet je niet bestrijden met vuur.
    Ik ben er mee eens dat deze mensen vreselijk bezig zijn, en er zeker een oplossing gevonden moet worden, maar ik denk niet dat dit de oplossing zou zijn. Sterker nog, ik ben bang dat het allemaal alleen maar erger zou worden.


    I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. -Kurt Cobain

    Somewhere_ schreef:
    Nee, wij weten toch wel beter:
    Zouden wij niet net zo erg zijn als hen?
    Vuur moet je niet bestrijden met vuur.
    Ik ben er mee eens dat deze mensen vreselijk bezig zijn, en er zeker een oplossing gevonden moet worden, maar ik denk niet dat dit de oplossing zou zijn. Sterker nog, ik ben bang dat het allemaal alleen maar erger zou worden.


    Hoe zou het erger kunnen worden?


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Nope, ik ben tegen moord. Al heeft iemand een miljoen mensen vermoord, diegene verdient het niet om vermoord te worden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.