• Vorig jaar heb ik het er al eens over gehad, dat ik waarschijnlijk naar de WWOHP zou gaan of te wel de Wizarding World Of Harry Potter, beter bekend als het Harry Potter universal pretpark in Amerika, Orlando. Nou een tijdje terug hebben we dus geboekt (ik wou het al die tijd nog hier vertellen....woops) en aankomende vrijdag ochtend vertrek ik!=D We vertrekken vanuit Brussel om 11:00 in de ochtend en komen om 21:00 in de avond daar aan.=3 Daarna heb ik vijf dagen daar en woensdag avond vliegen we weer terug naar Nederland, donderdag ochtend ben ik weer thuis.(:

    Ik kan echt niet wachten en ergens voelt het ook nog wel onwerkelijk dat ik echt met een vliegtuig naar Amerika ga.='D Like omygawd, ik had nooit gedacht dat zolang ik thuis was ik buiten Europa zou komen.='D Yay for me, yay for Harry potter and yay for America!=3

    Nou gaan we waarschijnlijk 2 dagen naar dat park en dan hebben we nog drie dagen dus als iemand toevallig nog leuke dingen weet om daar te doen, dan hoor ik het graag!(=


    You were born original, don't die as a copy.

    Oewh echt leuk, ik ben stiekem jaloers aangezien ik ook daarheen wil.
    Maar ik heb geen flauw idee wat je in de omgeving kan doen aangezien ik nooit in Ameika ben geweest maar have fun!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    Oewh echt leuk, ik ben stiekem jaloers aangezien ik ook daarheen wil.
    Maar ik heb geen flauw idee wat je in de omgeving kan doen aangezien ik nooit in Ameika ben geweest maar have fun!


    Haha ik kan er helemaal inkomen, ik ben ook heel lang jaloers geweest op andere.='D Het is echt een droom die uitkomt, ik heb altijd al naar Amerika geweest en dat ik combinatie met Harry Potter is natuurlijk helemaal geweldig.=3
    Nee ik ook dus niet ja haha, google geeft natuurlijk ook wel genoeg, maar aanraders van mensen die er al eens zijn geweest zijn vaak de leukste dingen!(=
    Ik wou graag naar een NBA basketbal wedstrijd, maar helaas zijn er geen games in Orlando terwijl ik daar ben. Mijn vader wilt ook niet naar Miami rijden (is 3 uur heen en dan nog eens 3 terug) en zwemmen met dolfijnen wat ik heb gezien kan alleen in combinatie met een dag seaworld en dat is 115 euro per persoon, dus dat is ook te duur (aangezien Harry Potter ook al 150 euro ofzo is per persoon voor twee dagen).


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Haha ik kan er helemaal inkomen, ik ben ook heel lang jaloers geweest op andere.='D Het is echt een droom die uitkomt, ik heb altijd al naar Amerika geweest en dat ik combinatie met Harry Potter is natuurlijk helemaal geweldig.=3
    Nee ik ook dus niet ja haha, google geeft natuurlijk ook wel genoeg, maar aanraders van mensen die er al eens zijn geweest zijn vaak de leukste dingen!(=
    Ik wou graag naar een NBA basketbal wedstrijd, maar helaas zijn er geen games in Orlando terwijl ik daar ben. Mijn vader wilt ook niet naar Miami rijden (is 3 uur heen en dan nog eens 3 terug) en zwemmen met dolfijnen wat ik heb gezien kan alleen in combinatie met een dag seaworld en dat is 115 euro per persoon, dus dat is ook te duur (aangezien Harry Potter ook al 150 euro ofzo is per persoon voor twee dagen).


    Ja dat is ook nogal duur, maar wel super leuk! Maar vertel me hoe het was, ik ben razendbenieuwd


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    (...)

    Ja dat is ook nogal duur, maar wel super leuk! Maar vertel me hoe het was, ik ben razendbenieuwd


    Ja, duur grapje, maar oh wat wil ik dit al lang.=3
    Oh ik zal zeker weten uitgebreid verslag doen van alles!(: Sowieso maak ik waarschijnlijk op zijn minst 1000 foto's dus dat komt wel goed.=') Daarnaast heb ik een blog en daar zal alles op komen te staan *hinthint*.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nice!
    Toen ik er was, was het net een jaar voordat WWOHP openging .-.
    Disney Parks zijn leuk! Universal was iets minder.
    Sea World is ook geweldig!

    En er zijn ook verschillende malls in de buurt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gaaaf!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ja vlak bij mijn hotel is ook een mall, maar ik ben met mijn vader....dus ja.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Omfg, ik ben echt jaloers!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Omfg, ik ben echt jaloers!D':


    Mwuhahaha.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oww wat gaaf! Dat is ook een van mijn dromen, dus het is leuk om te horen dat het iemand met dezelfde droom lukt. :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    *mouth drops open* je hebt geen idee hoe jaloers ik nu ben... echt heel veel plezier!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ommmmggg zo jaloeeeers! Veel plezier in ieder geval(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah, het is daar ontzettend leuk! Veel plezier!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eruka schreef:
    Oww wat gaaf! Dat is ook een van mijn dromen, dus het is leuk om te horen dat het iemand met dezelfde droom lukt. :3


    DREAMS COME TRUE!C= jij gaat ook nog wel eens.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Lizor schreef:
    *mouth drops open* je hebt geen idee hoe jaloers ik nu ben... echt heel veel plezier!


    Hehe, I'll send you pictures.='D


    You were born original, don't die as a copy.