• "Round and round and round it goes. Where it stops, nobody knows."




    Draai het flesje, een van de bekendste spellen die er bestaat. Een groep onbekende van elkaar word uitgenodigd het spel te spelen, maar dan met andere regels:
    - Als jouw fles op een van de andere terecht komt ben je verplicht deze een kus te geven. Wanneer je voor een tweede keer op dezelfde persoon terecht komt ga je verder
    - Wanneer jij of de persoon waar de fles op terecht kwam weigert, moet de persoon die niet weigert de persoon pijnigen d.m.v verwonding
    - Wanneer iemand meer dan twee keer geweigerd heeft moet deze een van zijn medespelers verwonden. Wanneer hij dit weigert moet hij zichzelf verwonden
    - Wanneer beiden personen weigeren gooien de twee een dobbelsteen. Wie het hoogst gooit verwond de ander
    - De persoon die moet verwonden mag dit niet weigeren. Het is de weigeraar zijn eigen keuze
    - Je mag niet tweemaal hetzelfde wapen achter elkaar gebruiken
    - De persoon die levend deze avond afsluit heeft gewonnen en mag gaan



    Rondom jullie liggen verschillende wapens:
    Messen
    Een pistool
    Een hakmes
    Glasscherven
    Een schaar
    Een aansteker

    Wanneer de personen dit lezen weten ze al dat er iets niet klopt. Ze proberen eerst weg te komen uit het huis, maar alle deuren en ramen zitten op slot. Ze zijn gedwongen het spel te spelen en besluiten maar te beginnen…

    Waar de fles eindigt bepaal ik via een random-ding op internet
    Rollen: Houd mannen en vrouwen gelijk!

    Mannen
    - Gereserveerd | Heffron
    - Kay Samuel Williams | Crowley 1.3
    - Sean Elijah Lansons | Philia 1.2
    - Jay Andy Davis | Beereo

    Vrouwen
    - Camilla Almas Mallalai | Astrifero 1.1
    - Eleanor Rose Lucy Kristenson| Ameliorate 1.2
    - Madison "Maddy" Victoria Hale | CaptainKush 1.2
    -

    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: Tussen 18 en 23 jaar
    Uiterlijk + foto’s:
    Innerlijk:
    Extra’s:


    Regels
    - Eén rol per persoon
    - 16+ is natuurlijk toegestaan.
    - Vul je rol zo snel mogelijk in, zodat wel eerder kunnen beginnen
    - We houden de mannen en vrouwen gelijk.
    - Bij veel animo kan ik nog rollen openen. Maar alleen als ik er vertrouwen in heb.
    - Minimaal 200 woorden per post. Meer mag, minder niet.
    - Hou het gezellig buiten het RPG.
    - We doden niemand in het RPG zonder overleg.
    - Lol hebben is de grootste regel.

    Deze RPG is door Jonty al eens geopend, maar ik heb toestemming gekregen om deze over te nemen ^^.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 10:31 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Oké, ik ben onverwachts heel de week ziek. Ik zie hierboven dat meerdere mensen zich hebben uitgeschreven. Wil nog wel het personage aanmaken, maar ga je door met de RPG?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zou ik een meisje mogen?


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.