• Je kunt het hier testen. :Y) Het enige wat je moet doen is de vierkantjes verslepen tot je een zo vloeiend mogelijke overgang hebt van de ene kleur naar de andere.

    Hoe lager je score, hoe beter. Mijn score was twaalf, tot mijn immense verbazing, want ik heb me er echt blind op gestaard. :'D
    Hoe zit het bij jullie? Is er iemand hier op Q die de magische nul weet te halen?

    Mijn uitslag:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga dit vanavond eens doen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had 19. 8D


    Your make-up is terrible

    10 :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik scoorde 32.


    26 - 02 - '16

    Ik werd er zo gek van dat ik hem weg geklikt heb. Het was wel een goede afleiding van de toetsweek die vandaag begonnen is. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    8, het balkje waarvan ik twijfelde klopte dus inderdaad niet helemaal: de blauwgroene :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lol, nog niet gedaan, maar de lichtintensiteit van je scherm wat feller zetten, helpt wel om het beter op te lossen. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik in ieder geval niet. Ik dacht dat ik toch wel iets goed had, met een score van45 is dat dus niet zo.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Ik heb het vanochtend nog eens getest onder het mom van 'nu ben ik wakkerder, dus nu zal het wel beter gaan'.

    ... 24. :')


    Ik heb echt heel erg het gevoel dat er bij de meeste mensen een stukje geluk meespeelt. Je hebt ze of net goed staan, of net niet, maar het verschil zie je toch niet. (krul)


    Jonty schreef:
    Ehm... Waarom scoor is zo hoog? :$


    groter

    Wat is trouwens beter, hoog of laag? :W


    Laag! Hoe lager, hoe beter, met nul als allerbeste omdat dat betekent dat je er helemaal geen fout had staan. Maar veertig is echt niet slecht, want er zijn nog veel en veel hogere scores mogelijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mylintis schreef:
    Ik werd er zo gek van dat ik hem weg geklikt heb. Het was wel een goede afleiding van de toetsweek die vandaag begonnen is. :')


    Oh jee, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Afleiding is goed, maar niet als je daar nog meer gefrustreerd van raakt. :p Ik hoop dat je toetsen wat minder raadselachtig zullen zijn!


    Beckmann schreef:
    Ik in ieder geval niet. Ik dacht dat ik toch wel iets goed had, met een score van45 is dat dus niet zo.


    Een score van 45 betekent echt niet dat je alles fout had! Als je naar mijn resultaten onder de spoiler kijkt, zie je dat in mijn leeftijdscategorie de hoogst behaalde score 1520 was. Het kan blijkbaar dus nog zo'n 33 keer erger, op z'n minst. :Y) 45 is helemaal niet slecht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    take me back to the basics and the simple life

    101 :') uh ok
    Nu staat mn laptop zn brightness ook vrij laag, ging net kijken en deed m wat lichter en zie t al beter. Heb namelijk best wel goede ogen ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 13:59 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Square schreef:
    (...)

    Een score van 45 betekent echt niet dat je alles fout had! Als je naar mijn resultaten onder de spoiler kijkt, zie je dat in mijn leeftijdscategorie de hoogst behaalde score 1520 was. Het kan blijkbaar dus nog zo'n 33 keer erger, op z'n minst. :Y) 45 is helemaal niet slecht.


    Zoiets stond er ook bij mij en toen vroeg ik mij echt af, hoe iemand zo'n hoge score kan krijgen. Volgens mij was de hoogste score rond 1960 in mijn leeftijdscategorie.


    Physics is awesome

    Kom ik aan met mijn 55 x'D Ik werd eerlijk gezegd dan ook wel helemaal gek om er elke keer naar te staren! o.O


    Not all treasure is silver and gold, mate.