• Je kunt het hier testen. :Y) Het enige wat je moet doen is de vierkantjes verslepen tot je een zo vloeiend mogelijke overgang hebt van de ene kleur naar de andere.

    Hoe lager je score, hoe beter. Mijn score was twaalf, tot mijn immense verbazing, want ik heb me er echt blind op gestaard. :'D
    Hoe zit het bij jullie? Is er iemand hier op Q die de magische nul weet te halen?

    Mijn uitslag:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn topics :Y)

    Lol, ik heb 'you have perfect color vision'. Dat had ik nou ook niet verwacht. :p


    Let the Night embrace you

    Hoe lang duurt de test en kan die ook op je telefoon? Dan ga ik m vanavond ff doen denk ik


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hoe lang duurt de test en kan die ook op je telefoon? Dan ga ik m vanavond ff doen denk ik


    Tien minuutjes, denk ik? Ik heb geen idee of het ook op je telefoon kan, eigenlijk. Lijkt me een beetje vervelender, maar het kan waarschijnlijk wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    46 ;x


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tussen sommige kleuren zit gewoon geen verschil, ik weet het zeker. :'D

    Shipping schreef:
    7! c:


    Ew, nu dacht ik even van 'Whaat wie hackte mijn profiel?' Nja laat maar.

    Ik probeer het straks of morgen wel even als ik tijd heb. Ik gok waarschijnlijk (wat was de hoogste score?) want dat. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb 30, hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow, 8. Dat had ik echt niet verwacht.

    OMG, mijn score is nu 3! *O*
    Vanmorgen 40 en nu 3 :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    53 :')


    What would Emma do?

    55. Ik werd helemaal scheel van al die kleuren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hm, 26, wat op zich wel logisch is, gezien mijn netvlies een mozaïek is van defecte en goed werkende kegeltjes, en dat allemaal in mijn hersenen gecompenseerd moet worden, maar ik ga mijn cursus genetica hier niet verder uitleggen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    99 whahahahah


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijn score is 12 (:


    -