• THE FAULT IN OUR SYSTEM



    _Baymax_ ~ Femke
    Philia ~ Savannah/Sav
    Gally ~ Saar
    Crooked ~ Gabriëlle/Gaby
    JamesPotter ~ Femke
    Isimat ~ Amy
    Dumbledore ~ Sanne

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 21:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Waldeinsamkeit schreef:

    O, een puppy. Wat leuk!


    Haha, heel spontaan eigenlijk. Twee jaar geleden zijn wij naar Brabant uitgetrokken (een heel eind vanaf hier :'D) om een Herderpup te halen. Die is inmiddels dus bijna twee, en drie dagen geleden kwam ik per toeval bij een berichtje terecht dat zijn ouders opnieuw een nestje hebben. Hij krijgt dus een broertje. ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Haha, heel spontaan eigenlijk. Twee jaar geleden zijn wij naar Brabant uitgetrokken (een heel eind vanaf hier :'D) om een Herderpup te halen. Die is inmiddels dus bijna twee, en drie dagen geleden kwam ik per toeval bij een berichtje terecht dat zijn ouders opnieuw een nestje hebben. Hij krijgt dus een broertje. ^^


    Het lijkt mij ook wel leuk om twee honden te hebben, maar de mijne is al druk genoeg in haar eentje geloof ik.
    Maar wel leuk dat het zo onverwacht is. Alvast veel plezier met je nieuwe hondje!


    She was always looking for more..

    Die van ons is nog aan het puberen, maar ik heb er goed vertrouwen in dat het uiteindelijk prima zal gaan. ^^
    Bedankt in ieder geval. (: Ik zal wel een foto url'en als ik 'm heb, haha.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    Die van ons is nog aan het puberen, maar ik heb er goed vertrouwen in dat het uiteindelijk prima zal gaan. ^^
    Bedankt in ieder geval. (: Ik zal wel een foto url'en als ik 'm heb, haha.


    Volgens mij zal die van ons altijd blijven puberen, ze is echt abnormaal druk. Maar dat zal wel ja, al zal het vast wel even wennen zijn voor beiden honden in het begin.
    En is goed, ik ben nu wel benieuwd eigenlijk.


    She was always looking for more..

    Het speeltopic is geopend!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn topics! Mijn naam is Sanne c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Mijn topics! Mijn naam is Sanne c:

    Wees welkom ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik reageer zo snel mogelijk! Maar ik was vandaag zwemmen en ben dus echt helemaal kapot, er komt niet meer veel zinnigs uit


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik reageer op z'n vroegst morgen, en anders dit weekend pas. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik weet niet of ik vandaag kan reageren.. Enorm vermoeiende dag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nog een vraagje, zijn het enkel onze personages die in de zaal tevinden zijn of is het over héél oxidian? Dus ongeveer zo'n honderdtal?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Nog een vraagje, zijn het enkel onze personages die in de zaal tevinden zijn of is het over héél oxidian? Dus ongeveer zo'n honderdtal?

    Om het makkelijk te maken zeggen we maar dat het enkel onze personages zijn. Ik weet dat het niet zo logisch is, maar het wordt moeilijk als je nog moet doen alsof er nog anderen bij zijn. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien iemand die Abigail niet mag trouwens? :') Beetje laat ach ja.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Philia schreef:
    Ik reageer zo snel mogelijk! Maar ik was vandaag zwemmen en ben dus echt helemaal kapot, er komt niet meer veel zinnigs uit

    Kan je misschien vandaag nog reageren? (Geen verplichting natuurlijk, gewoon een vraag) Dan kan je je personage meteen naar voren laten geroepen worden en zal mijne snel volgen. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zal waarschijnlijk vandaag niet meer reageren aangezien ik in Eindhoven woon en het hier carnaval is! Morgen heb ik overdag niks te doen dus dan zal ik reageren!


    - God only knows