• THE FAULT IN OUR SYSTEM



    _Baymax_ ~ Femke
    Philia ~ Savannah/Sav
    Gally ~ Saar
    Crooked ~ Gabriëlle/Gaby
    JamesPotter ~ Femke
    Isimat ~ Amy
    Dumbledore ~ Sanne

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 21:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben er dit weekend niet en zal dus niet kunnen reageren, tor die tijd mogen mijn personages bestuurd worden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben er waarschijnlijk een hele week niet echt. Ik geef iedereen gewoon toestemming om mijn personage wat te besturen, indien nodig!
    Ook Repair zal niet meer reageren, zij stopt ook om persoonlijke redenen met de RPG. Sorry voor het ongemak mensen!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 16:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigerlily schreef:
    Ik ben er waarschijnlijk een hele week niet echt. Ik geef iedereen gewoon toestemming om mijn personage wat te besturen, indien nodig!
    Ook Repair zal niet meer reageren, zij stopt ook om persoonlijke redenen met de RPG. Sorry voor het ongemak mensen!


    O jammer. Maar mist iemand dan niet haar echte of neppe match? Want dat lijkt mij ergens wel een probleempje. En voor aankomende week: Kunnen we dan zelf bepalen wanneer de koppels worden genoemd? Want anders komt er denk ik niet veel beweging in en ik wil echt niet dat deze RPG doodgaat, want ik vindt hem heel leuk.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    O jammer. Maar mist iemand dan niet haar echte of neppe match? Want dat lijkt mij ergens wel een probleempje. En voor aankomende week: Kunnen we dan zelf bepalen wanneer de koppels worden genoemd? Want anders komt er denk ik niet veel beweging in en ik wil echt niet dat deze RPG doodgaat, want ik vindt hem heel leuk.

    Ik denk dat het het beste is, als jullie gewoon je naam laten roepen en naar de ruimte gaan om elkaar te ontmoeten. Niets moet op volgorde of zo, kies zelf maar (;
    En ik ga eens kijken bij mensen die nog een personage wouden als er eentje vrij kwam, misschien kan ik via daar zo snel mogelijk bij een vervanger terecht komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigerlily schreef:
    (...)
    Ik denk dat het het beste is, als jullie gewoon je naam laten roepen en naar de ruimte gaan om elkaar te ontmoeten. Niets moet op volgorde of zo, kies zelf maar (;
    En ik ga eens kijken bij mensen die nog een personage wouden als er eentje vrij kwam, misschien kan ik via daar zo snel mogelijk bij een vervanger terecht komen.


    Dat lijkt mij ook het beste. Eleanor is helemaal als laatste en ik heb dan ook het idee dat ik, en anderen ook, een beetje vastzitten totdat we aan de beurt zijn.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Dat lijkt mij ook het beste. Eleanor is helemaal als laatste en ik heb dan ook het idee dat ik, en anderen ook, een beetje vastzitten totdat we aan de beurt zijn.

    Ja precies.

    Laten we zeggen dat de personages gewoon per match worden opgeroepen en er een foto bij getoond wordt, zodat je weet wie jouw match is. Daarna kunnen jullie door naar de kamer ernaast!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Waldeinsamkeit >> Ameliorate


    She was always looking for more..

    Aww jammer :'( Ashton is zijn match kwijt, ah dan laat ik hem ook maar vallen denk ik. Dan speel ik enkel nog met Romano c;

    Oh ik ben trouwens morgen terug van Disneyland c;

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Aww jammer :'( Ashton is zijn match kwijt, ah dan laat ik hem ook maar vallen denk ik. Dan speel ik enkel nog met Romano c;

    Oh ik ben trouwens morgen terug van Disneyland c;


    Maar dan is Toran haar "echte" match kwijt?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm dat is dan ook weer waar :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Hmm dat is dan ook weer waar :/


    Je kunt toch het 'ontmoetings-deel' soort van kippen en wanneer de echte matches tevoorschijn komen hem terug in het verhaal brengen. Dan speel je de rest van de tijd gewoon met Romano.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    (...)

    Je kunt toch het 'ontmoetings-deel' soort van kippen en wanneer de echte matches tevoorschijn komen hem terug in het verhaal brengen. Dan speel je de rest van de tijd gewoon met Romano.


    Of Toran's echte match word Romano, gezien hij Daffodils echte match was....


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Of Toran's echte match word Romano, gezien hij Daffodils echte match was....


    Dat zou wel kunnen, denk ik? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik beloof dat ik morgen reageer! Erg druk weekend...

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 14:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmm, dus hoe gaan we dat nu doen? Beide topicmakers zijn er niet :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH