• Acht jongens op een high school in Miami. Alle acht staan ze bekend als echte heartbreakers. Het bespelen van harten en het daarna breken alsof het niets is, het is allemaal doodnormaal voor deze jongens. Keer op keer weten ze liefde te krijgen van meisjes, ondanks hun reputatie. Tja, wie gelooft het nou niet als een van de populairste jongens van school zegt dat hij echt is veranderd. Nou, een kleine groep meiden gelooft dit inderdaad niet. Nadat er weer een paar harten zijn gebroken besluiten ze dat het genoeg is. De meisjes besluiten dat de jongens moeten inzien hoe het is en ze doen dat op een bekende manier. Ze worden heartbreakers. Maar wat als de jongens echt op de meiden beginnen te vallen en de meiden er juist achter beginnen te komen dat ze niet zo erg zijn. Iedereen heeft natuurlijk een verhaal. Een reden waarom ze zijn zoals ze zijn. Hoe moeilijk wordt het als er echte gevoelens in het spel komen. Gaan ze verder met hun plan of luisteren ze naar hun gevoelens. En zijn ze dan nog op tijd of zijn de jongens al achter het plan gekomen..


    Rollen:
    Jongens:
    - Tyler Luca DiAngelo ~ Zamperini
    - Micah Wells ~ Naevia
    - Josh Wright ~ Kalon
    - Damon Donovan August Sommers ~ Philia
    - Owen Johnson ~ Sadventure
    - Elliot Sebastian Duchess ~ Gally
    - Dalon Elijah Fridgewick ~ Gereserveerd ~ Sabaism
    - Christian O'Callaghag ~ Elpis

    Meisjes:
    - Lauren Indiana Harvelle ~ Zamperini
    - Felicia Jasmine Wright ~ Isimat
    - Jacelyn Elena Deveraux ~ Chronos
    - Kendra Griffith ~ Naevia
    - Lilith Kennedy Rosman ~ Freer
    - Lynn Avery Troian Hastings ~ Cave
    - Annalise Alisha Annabelle Linton ~ Iniminicum
    - Elînor Taylor Heynwidge ~ Sabaism

    Koppels:
    Elînor x Owen
    Lilith x Dalon
    Jacelyn x Tyler
    Lynn x Damon
    Kendra x Elliot
    Annalise x Josh
    Lauren x Christian
    Felicia x Micah


    Regels:
    ~ Schrijf redelijke posts! (+- 200 woorden). Als het soms iets minder is, is het niet erg.
    ~ Geen perfecte personages!
    ~ Geen eendagsvliegen!
    ~ Hou het realistisch! Ze zijn niet na een dag al echt verliefd op elkaar!
    ~ Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan.
    ~ 16+ mag.
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen!
    ~ Als je zelf nog een rol weet buiten de jongens en meisjes mag je dit melden. Dan kijk ik of het erin past.

    Rollentopic.
    Praattopic

    Begin:
    De pauze is aangebroken op school en de meisjes besluiten dat het tijd is om met hun plan te beginnen. Ze zorgen dat ze in contact komen met hun jongen en dan kan het spel beginnen...

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:14 ]


    El Diablo.

    [Mt]


    -

    [Thanks my lovely Denny cc:]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mangata schreef:
    [Mt]


    - God only knows

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Ik zal na de film iets schrijven. ^^)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    [Mijn topics ^^]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sadventure schreef:
    MT.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    (Ik begin gelijk aan mijn post.)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    (Yes! Ma topica c; zal morgen pas kunnen reageren)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Elînor 'Elîn' Taylor Lindström


          Even beet ik op de binnenkant van m'n wang, voordat ik me een laatste keer observeerde in het spiegelbeeld. Vandaag was de dag dat we de jongens 'echt' onder de ogen komen, een reden voor m'n verschikkelijke outfit; een strakke, met overal gaten, jeans en geen geruite blouse -- nope, ik had mijn blouse verwisseld voor een strak t-shirt, iets wat meer opvalde. Maar het was voor een goed doel; de jongens een lesje leren.
          Snelde haalde ik een hand door m'n honingblonde lokken, voordat ik netjes mijn kluisje afsloot. Een zucht borrelde in me op, terwijl ik naar de jongen zocht die ik (jammer genoeg) moest hebben; Owen Johnson. Enkel bij de naam trok de irritatie over m'n rug. Het waren enkel voorluide jongens met niets in hun hoofd, iets wat me zeer onoploosbaar leek.
          Uiteindelijk zette ik een stap naarbuiten, om het zonlicht tegemoet te slaan. Misschien was hij buiten, ik had hem vaker zien roken. Ik beet op m'n onderlip en probeerde zo elegant mogelijk door te lopen, opzoek naar een plek waar ik in rust kon zitten; totdat Owen zou gaan opduiken, hopelijk kwam hij en geen andere van die troostloze jongens.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 11:32 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Damon Donovan August Sommers
    "Sommers! Je levert het verslag morgen in, of je bent van mij! Hoor je dat!" schreeuwde Damon zijn geschiedenis docent de jongen jou na, maar Damon draaide zich geeneens om. Hij was zo blij dat zijn geschiedenis les over was. Wat kon het hem nou schelen welke president wanneer de macht had in Amerika? Ze hadden nu Obama en dat vond hij wel prima, toffe gozer. Damon liep richting ze kluis en besloot dat hij geen boeken nodig had voor zijn Engels les. Oh wat een badass was hij toch, zoals het meisje dat tijdens Engels naast hem zat altijd zei. Daarna liep hij richting het cafetaria. Hij had zijn eigen lunch mee, aangezien hij de lunch uit de kantine niet kon verdragen. Alleen de geur al maakte hem misselijk. Hij wilde wel een chocolate Chip Cookie, of nja een aantal. Hij riep een van de meisje die vooraan staan en vroeg met een schuine glimlach of ze toevallig wat choco Chip Cookies voor hem wilde kopen, was dat niet het meisje dat hij dit weekend in de club had gezien? Kon best, aangezien ze stond te giechelen. Hij pakte de koekjes dankbaar aan. Een mooie aanvulling van zijn gezonde lunch, een man moest toch wat calorieën en vet binnen krijgen? Hij zicht een tafel uit, niet te ver van de hal, dichtbij een raam en ging zitten. School was waarschijnlijk een van de saaiste dingen ooit. En de helft van de vrouwelijke populatie op school had een haat-liefde verhouding met hem. Ieder meisje leek wel iemand te kennen wiens hart hij gebroken had. Soms dacht Damon dat het hoog tijd was om van school te veranderen, aangezien hij hier niet veel meer te zoeken had. Maar hij ging zijn familie nooit zo ver krijgen om mee te gaan, plus hij woonde wel goed naast Owen en in de buurt van een van zijn beste vrienden, Josh. Hij nam een slok van zijn drinken en pakte zijn mobiel erbij om een serie te kijken. Supernatural was altijd al interessanter dan school geweest.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mijn topics)


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu


    Owen Johnson


    Wat een vreselijke dag, ik had me verslapen maar zoveel hoefde ik niet te doen om er goed uit te zien. Haasten vond ik ook nergens voor nodig dus had ik op mijn gemak mijn kleren gepakt. Een trui, een cap en een donkere spijkerbroek. Lekker simpel. De lessen gingen snel misschien omdat ik er in van de de drie in twee had geslapen. Mijn ogen opende zich door het schelle geluid van de bel en ik stond al geeuwend op en keek de docent verontschuldigd aan. Het was ook niet mijn schuld dat die lessen zo vroeg begonnen.
          Het was pauze en ik had nog wat m&m's in mijn zak gevonden, daar kon ik ongeveer twee uur op teren. Mijn ogen gingen over de tafels in de cafetaria en zag daar Damon, hoe graag ik ook bij hem wou zitten zaten mijn handen al te trillen van de afwenning verschijnselen. Ik had duidelijk een sigaret nodig. Al was het een beetje overdreven dat ik zat te trillen ik kon geen dag zonder. Het was geen eens een behoefte meer.
          Met grote stappen liep ik langs Damon en legde kort mijn hand op zijn schouder aangezien hij meer aandacht aan zijn mobiel gaf voordat ik doorliep. Buiten aangekomen graaide ik in mijn zakken en nu pas viel mijn oog op het meisje dat zich had gesetteld op een bankje. Ik floot kort tussen mijn tanden door. ''Elínor was het?'' Een brede grijns verscheen om mijn lippen en ik stak de sigaret op om vervolgens de rook te inhaleren. Mijn ogen gingen over haar lichaam, alles zat zo strak dat je wel naar haar lichaam moest kijken. ''Ik ben Owen,'' stelde ik mezelf voor. Natuurlijk wist ze wie ik was, wie wist het niet?


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Elînor 'Elîn' Taylor Lindström


          Uiteindelijk had ik een bankje gevonden dat niet bewoond werd door mensen, eindelijk. Met een zucht liet ik me zakken, op het afgeroeste bankje. Een zucht verliet m'n lippen, nadat ik even mijn ogen had gesloten. Het weer was heerlijk en daar kon ik gebruik van maken.
          "Elînor was het?" Nadat er iemand gefloten had, wist ik m'n ogen te openen en gelukkig stond er een figuur voor me, gezien mijn ogen anderd allang verkoold zouden zijn door de zon. Ik knipperde even en m'n blik gleed recht over de jongen die ik moest hebben: Owen. Hoe in hemelsnaam wist hij m'n naam?
          "Ik ben Owen." Stelde hij zich voor, iets wat me deed grijnzen -- ik zat raak, ik had zijn aandacht weten te trekken. "Mhm, ik denk dat iedereen je wel kent, Owen." Er zat iets in me dat afwachtte op z'n reactie, maar ik moest mijn tijd niet verdoedelen -- alhoewel deze jongeman behoorlijk knap was, maar alsnog een hartenbreker.
          Er keken enkele meiden naar me, dat merkte ik op. Jaloers, boos of medelijdend -- maar ik wist wat ik deed, gezien ik bij volle bewustzijn was. "Het verbaasd me dat er geen meiden om je scharrelen," wist ik voor te brengen. "Niemand laat toch iemand als jou zo rondlopen?" Blergh. Dit compliment zou hem overtuigen, misschien. Maar ik moest hem het niet makkelijk gaan laten worden. Ik bekeek hem met een grijns, terwijl ik naast me op de bank klopte. "En noem me, Elîn." Even dacht ik na. "Hoe weet je m'n naam eigenlijk? Zo interessant ben ik toch niet?" Bracht ik uiteindelijk met een zelfzekere grijns uit. Ik moest nou eenmaal niet mezelf zijn om hem om aandacht te vragen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 9:06 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oeps, MT.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted