• Acht jongens op een high school in Miami. Alle acht staan ze bekend als echte heartbreakers. Het bespelen van harten en het daarna breken alsof het niets is, het is allemaal doodnormaal voor deze jongens. Keer op keer weten ze liefde te krijgen van meisjes, ondanks hun reputatie. Tja, wie gelooft het nou niet als een van de populairste jongens van school zegt dat hij echt is veranderd. Nou, een kleine groep meiden gelooft dit inderdaad niet. Nadat er weer een paar harten zijn gebroken besluiten ze dat het genoeg is. De meisjes besluiten dat de jongens moeten inzien hoe het is en ze doen dat op een bekende manier. Ze worden heartbreakers. Maar wat als de jongens echt op de meiden beginnen te vallen en de meiden er juist achter beginnen te komen dat ze niet zo erg zijn. Iedereen heeft natuurlijk een verhaal. Een reden waarom ze zijn zoals ze zijn. Hoe moeilijk wordt het als er echte gevoelens in het spel komen. Gaan ze verder met hun plan of luisteren ze naar hun gevoelens. En zijn ze dan nog op tijd of zijn de jongens al achter het plan gekomen..


    Rollen:
    Jongens:
    - Tyler Luca DiAngelo ~ Zamperini
    - Micah Wells ~ Naevia
    - Josh Wright ~ Kalon
    - Damon Donovan August Sommers ~ Philia
    - Owen Johnson ~ Sadventure
    - Elliot Sebastian Duchess ~ Gally
    - Dalon Elijah Fridgewick ~ Gereserveerd ~ Sabaism
    - Christian O'Callaghag ~ Elpis

    Meisjes:
    - Lauren Indiana Harvelle ~ Zamperini
    - Felicia Jasmine Wright ~ Isimat
    - Jacelyn Elena Deveraux ~ Chronos
    - Kendra Griffith ~ Naevia
    - Lilith Kennedy Rosman ~ Freer
    - Lynn Avery Troian Hastings ~ Cave
    - Annalise Alisha Annabelle Linton ~ Iniminicum
    - Elînor Taylor Heynwidge ~ Sabaism

    Koppels:
    Elînor x Owen
    Lilith x Dalon
    Jacelyn x Tyler
    Lynn x Damon
    Kendra x Elliot
    Annalise x Josh
    Lauren x Christian
    Felicia x Micah


    Regels:
    ~ Schrijf redelijke posts! (+- 200 woorden). Als het soms iets minder is, is het niet erg.
    ~ Geen perfecte personages!
    ~ Geen eendagsvliegen!
    ~ Hou het realistisch! Ze zijn niet na een dag al echt verliefd op elkaar!
    ~ Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan.
    ~ 16+ mag.
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen!
    ~ Als je zelf nog een rol weet buiten de jongens en meisjes mag je dit melden. Dan kijk ik of het erin past.

    Rollentopic.
    Praattopic

    Begin:
    De pauze is aangebroken op school en de meisjes besluiten dat het tijd is om met hun plan te beginnen. Ze zorgen dat ze in contact komen met hun jongen en dan kan het spel beginnen...

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:14 ]


    El Diablo.



    Elînor 'Elîn' Taylor Heynwidge


    Ik voelde de aanwezigheid van Owen achter me, hopelijk ging hij me niet nog een keer onderdompelen - wat ik eigenlijk niet dacht. Het feit dat ik hier niet kon staan, maakte alles ergerlijker. Ik wist het niet zeker, maar naar mijn mening kon Owen hier wel staan. Hij was toch veel langer als mij en kon bij zoiets makkelijk staan. Ik veegde even over m'n wangen, maar stopte algauw toen ik merkte dat ik het waarschijnlijker alleen erger maakte. Als hij me er gewoon via het trappetje had laten ingaan, was alles veel gemakkelijker geweest.
          Plots voelde ik een hand om m'n arm, waardoor ik automatisch werd omgedraaid - jezus crime, die had misschien kracht. Echter voordat er nog een piep m'n mond kon verlaten, voelde ik zijn lippen op de mijne. Wacht, wat? Automatisch zette ik m'n handen op z'n borst om hem weg te duwen, wat ook gebeurde. Even beet ik op m'n onderlip. Ik moest hem juist voor mij winnen, waarom deed ik dit? Bovendien was ik niet preuts. Een zucht verliet m'n lippen en uiteindelijk blikte ik Owen uitdagend aan.
          M'n handen sloeg ik om z'n nek, waardoor ik hem erg dicht tegen me aantrok - en m'n volle lippen op de zijne drukte. Ik stopte met denken, voor even - en sloot m'n ogen, nadat ik daarbij probeerde niet het water in te zinken en daarbij sloeg ik m'n benen om z'n heupen, waardoor hij meer moest staande blijven in t' water.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Owen Johnson


    In plaats van haar lippen voelde ik haar handen op mijn borst, ze duwde mij weg. Ik voelde me vreselijk afgewezen, nog geen enkel meisje had mij ooit van haar afgeduwd. Zij had lef.
    Ze gaf me een uitdagende blik en ze sloeg haar handen om mijn nek en trok mij dicht tegen haar aan. Haar lippen drukte ze weer op de mijne en ik was nu volledig in de war geraakt door haar plotselinge actie. Haar benen sloeg ze om mijn heupen en ik probeerde mijzelf in evenwicht te houden en haar naar het iets ondiepere gedeelte te brengen waardoor zij ook kon staan. Mijn lippen liet ik op die van haar en met mijn handen verkende ik haar lichaam, nu ik de kans had zou ik hem pakken ook.
          ‘’Dat had ik niet verwacht,’’ zei ik hijgend tussen de aanraking van onze lippen door. ‘’Met het knapste meisje van school,’’ voegde ik er aan toe en liet mijn handen over haar borsten naar beneden gaan. ''Ik weet zeker dat je hier geen spijt van gaat krijgen.''
    Het was een schande dat ik nu een witte boxer aan had gedaan, je zag letterlijk alles. ''Er is niemand thuis toch?'' Vroeg ik voor de zekerheid, het zou de eerste keer zijn dat ik werd betrapt door een broer of een vader maar ik bleef het liever vermijden.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 20:41 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Damon Donovan August Sommers
    Damon lachte even naar het meisje dat naast hem in de auto zat. Kelsey Was hij inmiddels naar huis en het brengen, daarna zou hij naar Owen gaan. Een feestje kon nooit kwaad toch en dat moest dus gepland gaan worden. Damon had zin in een feestje en aangezien hij niet naar een feestje zou gaan, zou hij er een organiseren. Hij zwaaide naar Kelsey die de auto uit stapte en haar huis binnen liep. Arme meid, had geen idee waar ze in terecht gekomen was. Ze was helemaal weg van Damon, al zo'n vijf jaar lang en tussen Damon 's relaties door deed hij alsof ze alles voor hem was. Ach ja, ze Had toch allang beter moeten weten. Hij reed weg van het huis, richting Micah, met wie hij samen hopelijk het feit van het jaar zou geven. Niet van de eeuw, dat zou zijn verjaardag hopelijk worden. Hij stopte bij Micah voor de deur en parkeerde zijn auto. Niet veel later belde hij aan bij Micah, dit werd geweldig.


    We've lived in the shadows for far too long.



    Elliot Sebastian Duchess


    Voorzichtig nam Kendra de roos aan, bang dat ze zich zou prikken maar gezien de doorns er al van waren was dat totaal niet nodig. Een lieve glimlach vormde zich op haar rooskleurige lippen en ze knikte even "Rozen zijn mooi, alhoewel ik lelies nog mooier vind." vertelde ze en Elliot keek haar even schuintjes aan. "Dat zal ik onthouden voor de volgende keer." glimlachte hij waarna hij het nog een paar keer in zijn hoofd herhaalde. Hij liep het huis binnen en keek eens goed rond, ze hadden het erg goed hier wat Elliot niet meteen van zijn stekje kon zeggen. "Mijn stiefmoeder heeft niet de beste smaak qua decoratie," grinnikte ze op zijn opmerking en Elliot grijnsde even kleintjes. In die tussentijd had Kendra de rode roos in een glas gestopt met wat water zodat de bloem zou kunnen overleven. Elliot keek de blondine even aan zodra ze naar hem toe liep, ze was een bloedmooie verschijning en hij zou niets liever doen dan haar lichaam en karakter de verkennen. Kendra nam wat onhandig zijn hand vast wat hem zacht deed gniffelen en diep in haar blauwe kijkers de staren. Ze trok me zachtjes mee richting de woonkamer waarna ze het volgende zei. "Mijn ouders en mijn broer zijn niet thuis, dus het is hier nu wat stil." zei ze onschuldig en Elliot kon het niet laten licht te grijnzen, was dat nou een stiekeme hint? "Oh echt? Nou dat is zonde." zei hij speels met een lichte grijns rond zijn lippen. "Maar dan maakt het zeker niet uit als wij wat te luid zijn." plaagde hij haar, licht uitdagend. Hij ging tegenover haar staan, nog steeds met haar hand in de zijne. "Welke kamer wil je me nu laten zien? Badkamer, kelder, slaapkamer?" bij de laatste trok Elliot speels zijn ene wenkbrauw op en glimlachte verleidelijk. Wat plagen was niet verkeerd en wie weet wat voor een 'plezier' ze straks kunnen beleven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Micah Wells || Outfit


    Nadat Micah zich had omgekleed en naar beneden was gegaan om al een aantal dingen voor te bereiden voor het feestje van vanavond, hoorde hij de bekende tonen van de deurbel al door het huis gonzen.
          Damon en hij zouden vanavond een knalfeest organiseren. Er zou veel drank zijn, luide muziek en bovenal; knappe meiden die vaak aangeschoten waren, waardoor jongens zoals Micah hun slag gemakkelijk konden slaan. Feestjes waren de ideale gelegenheden om een meisje te versieren - vooral omdat je ze vrijwel voor het uitkiezen had.
          Micah neuriede zachtjes toen hij naar de voordeur liep, waarna hij deze opende en zijn vriend met een grijns begroette. "Waar bleef je nou zolang? Ik heb de koelkast inmiddels al met drank gevuld. Ik hoop wel dat we genoeg hebben."
          Micah woonde gelukkig al op zichzelf, maar de huur van zijn kleine stulpje was vrij hoog, en alcohol was daarnaast ook niet bepaald goedkoop. Toch vond hij het hartstikke prettig om op zichzelf te wonen. Hij kon iedereen uitnodigen als hij daar zin in had, en zijn ouders zouden hem niet elke dag berispen voor het gedrag dat hij vertoonde rondom het vrouwelijk schoon. Als zijn moeder daar immers achter zou komen, zou ze hem met plezier de nek omdraaien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."



    Kendra "Gypsy" Griffith || Outfit


    Zodra Elliot zei dat hij haar zwakke plek voor lelies zou onthouden voor de volgende keer, kon Kendra de glimlach die rondom haar lippen verscheen niet meer verbergen. Natuurlijk was de kans erg klein dat hij het ook daadwerkelijk zou onthouden, maar het was altijd fijn om te weten dat iemand er toch een poging voor wilde wagen.
          Nadat ze hem richting de woonkamer had geloodst en ze haar speelse opmerking had gemaakt, merkte ze dat Elliot weer wat minder formeel werd. Ze hoorde hem zeggen dat het zonde was dat er niemand anders thuis was - alhoewel het glashelder was dat hij een grapje maakte. Kendra keek naar hem op en begon te grinniken, waarna ze zijn verleidelijke glimlach voor een kort moment aanschouwde en haar ogen vervolgens weer op zijn grote kijkers focuste.
          "Mijn slaapkamer," antwoordde ze vervolgens, waarna ze haar schouders ophaalde en zijn hand langzaam losliet. "Of we gaan eerst naar het strand, en dan laat ik je mijn kamer straks zien." Ze trok haar wenkbrauwen op. De spelletjes die Elliot met haar speelde, speelde zij namelijk net zo graag. Kendra maakte alleen geen misbruik van het feit dat ze zich gemakkelijk kon aanpassen en een persoon snel kon leren kennen als ze dat graag wilde. Het was jammer dat Elliot dat wel deed - hij was namelijk een leuke jongen, op het eerste gezicht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."



    Damon Donovan August Sommers
    Damon lachte zodra Micah de deur open deed. De gastenlijst was al bepaald en iedereen was uitgenodigd. Mensen moesten alleen niet te veel andere meenemen, want dan zouden Micah en Damon een probleem hebben.
    "Als we te kort komen staat er in de auto nog genoeg, " zei Damon en hij glimlachte breed. Hij liep naar binnen, met een tas met bekers en hapjes. Ook had hij een megaphone bij zich om af en toe boven de menigte uit te kunnen komen. De hapjes zouden ook wel opkomen. Mensen wilde altijd eten, vooral aangezien het feestje niet pas om twaalf uur begon en mensen daarom vast nog wel iets wilde eten.
    "Dit wordt geweldig, mensen komen rond negen uur toch? Moet er nog iets opgeruimd of aan de kant gezet worden? " vroeg Damon aan Micah. Hij keek de jongen met een schuin hoofd aan. Damon had het geweldig gevonden dat Micah had voorgesteld om het bij hem thuis te doen. Bij Damon thuis had het nooit gekund.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 10:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.



    Elliot Sebastian Duchess


    De zachte grinnik en de verleidelijke glimlach rondom haar lippen was iets dat Elliot niet wilde vergeten, ze waren zo lief en onschuldig, iets wat niet vaak tegenkwam en het had wel wat betoverend rond Kendra. Net zoals haar heldere kijkers, "Mijn slaapkamer," antwoorde ze hem en haalde haar schouders op en de warmte welke zich in zijn hand gevestigd had verwijderde zich langzaamaan."Of we gaan eerst naar het strand, en dan laat ik je mijn kamer straks zien." haar stem klonk weer speels en een kleine fonkeling verscheen in Elliots ogen. "Dat klinkt zeer verleidelijk, laten we voor het tweede gaan." glimlachte hij en legde zijn hand op haar onderrug zodat hij haar kon begeleiden naar buiten. "Ik heb gehoord dat het vanavond heldere hemel is, dus de zondondergang zal mooi te zien zijn." vertelde Elliot tegen haar zodra ze buiten aankwamen, in het voortuintje met de lelijke bloemen. Eli liet haar dan los om het portier voor haar open te houden als een echte 'gentleman'. "Nog even een sorry voor het krot waarin ik rij, moest ik geld hebben dan kocht ik een wagen die je schoonheid nog meer zou doen uitkomen." Elliot had een schuine glimlach om zijn lippen, hij had graag zoals de meeste jongen op school in een Mercedes gereden of haar met een limo of iets dergelijks komen ophalen, maar helaas groeide geld niet aan bomen. Eenmaal ze ingestapt was stapte hij ook de wagen in en startte auto. "Dus heb je favoriete plekjes aan het strand? Dan kunnen we daar misschien iets drinken of eten?" vroeg hij haar na een tijdje.


    (I'm sorry flut post :c)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH