• Waar gaan jullie deze zomervakantie naartoe?

    Ik ga weer naar mijn geliefde Kroatië, in de buurt van Split. (:



    Not all those who wander are lost.

    We gaan als het goed is sws naar Stuttgard naar het Mercedes museum en dan waarschijnlijk ergens daar op vakantie. Mijn vader kan namelijk sws niet vliegen met zijn rug op het moment en eigenlijk kan hij ook niet al te lang achter elkaar in de auto, dus tja het is nog even kijken. Mijn moeder wil ook graag varen of zo, maar ik weet niet of we dat in één vakantie kunnen proppen. Zelf op vakantie gaat hem sws niet worden, want ik ben aan het sparen voor studeren in het buitenland, maar ik denk dat ik ook een groot gedeelte van de vakantie aan mijn conditie ga besteden, misschien weer de politie app volgen daarvoor en lekker schrijven en lezen. Hopelijk wordt het goed weer, want dan kan ik lekker op het strand vertoeven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga denk ik niet op vakantie. :O

    Ik dacht met mijn familie 8 dagen Turkije en dan in m'n eentje nog een weekje Londen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pula, Kroatië waarschijnlijk. Met m'n matties.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga 15 dagen naar Egypte met mijn grootouders. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is voor mij zelfs een verrassing :Y)

    Ik heb geen idee, ik zie het wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik blijf hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker thuis bij mijn beesies. Dat is voor mij al vakantie-achtig genoeg. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Helaas nergens. Aangezien m'n ouders uit elkaar gaan, dus ja.
    Ik zou ook nog met vriendinnen weg gaan, maar dat word waarschijnlijk toch niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Misschien met een vriendin interrailen door Europa. We willen vooral door oost europa reizen, en eindigen in Istanbul.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 12:54 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou eigenlijk met wat vrienden naar Slovenië, al heb ik niet echt het idee dat dat nog geregeld gaat worden. Als mijn ouders ergens gaan kamperen mag ik waarschijnlijk nog steeds wel gewoon mee, dus ik gok op Italië.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nog niks. Ik ben vorige maand nog een week in Londen geweest, dus ik moet even sparen. Als ik op vakantie ga, is dat waarschijnlijk een paar dagen in Disneyland, want daar ben ik al veel te lang niet geweest. :')


    Caution first, always.

    2 weken naar Italië en dan wat ik het liefste doe, heerlijk thuis niets doen.


    wat was dit ookalweer

    Ik ga waarschijnlijk voor het eerst met drie vriendinnen op vakantie. We weten alleen nog niet waar naartoe, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Voor mij zit er geen vakantie in dít jaar denk ik! :'(


    It's never gonna happen, Guys.

    We gaan naar Miami, en als het goed zit ga ik in september naar Nieuw Zeeland :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."