• Waar gaan jullie deze zomervakantie naartoe?

    Ik ga weer naar mijn geliefde Kroatië, in de buurt van Split. (:



    Not all those who wander are lost.

    Ik zit eerst een weekje met scouting in Belgie, daarna nog met ouders 2.5 week naar Duitsland (grens Luxemburg) en België (grens Frankrijk)


    Stenenlikker

    Corporalki schreef:
    We gaan naar Miami, en als het goed zit ga ik in september naar Nieuw Zeeland :3


    Waar haal je het geld vandaan ;o

    Ik ga waarschijnlijk 2 á 3 weken backpacken in Oost-Europa.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga op expeditie in mijn achtertuin :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog geen concrete vakantieplannen

    Merlyn schreef:
    (...)

    Waar haal je het geld vandaan ;o

    Ik ga waarschijnlijk 2 á 3 weken backpacken in Oost-Europa.


    @Corporalki & @Cher Super gaaf!

    Ik ga voor twee weken vrijwilligerswerk doen in Malawi en een week als begeleider meehelpen met Huttendorp. (:

    EDIT: + Ik ga na mijn examens een week met mijn moeder naar Griekenland.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Merlyn schreef:
    (...)
    Waar haal je het geld vandaan ;o
    Mijn vader betaalt de huur van het huisje voor ons, dus hoeven wij alleen de reis en het eten te betalen. Dat is alsnog best veel geld, maar we hebben redelijk wat tijd om het bij elkaar te sparen. Het helpt natuurlijk ook mee dat ik van mijn moeder 100 euro vakantiegeld krijg. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga een weekend naar Center Parcs met mijn vriend en zijn familie. :) Verder nog geen plannen. Misschien komen ze nog. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Dauth schreef:
    (...)Mijn vader betaalt de huur van het huisje voor ons, dus hoeven wij alleen de reis en het eten te betalen. Dat is alsnog best veel geld, maar we hebben redelijk wat tijd om het bij elkaar te sparen. Het helpt natuurlijk ook mee dat ik van mijn moeder 100 euro vakantiegeld krijg. *O*


    Are you drunk 8D?

    Je zou kunnen kijken of er touroperaters zijn die in busreizen losse plekken verkopen voor enkel vervoer, vaak is dat niet eens heel duur volgens mij. Goedkoper dan vliegen in elk geval.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Are you drunk 8D?

    Je zou kunnen kijken of er touroperaters zijn die in busreizen losse plekken verkopen voor enkel vervoer, vaak is dat niet eens heel duur volgens mij. Goedkoper dan vliegen in elk geval.
    Niet dronken, maar wel extreem scheel. Ik zag een M en ging ervan uit dat je Nikki quote. Ik heb de quote niet eens gelezen. -facepalms-

    Ik heb geen zin om een eeuwigheid in de bus te zitten naar Spanje. Als ik op vakantie ga, wil ik ook goed op vakantie gaan. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga een weekje met mijn vriend weg.
    Waar we precies heen gaan, moeten we nog beslissen, maar ik wil in ieder geval naar de zon.
    Het zal dus wel Spanje o.i.d. worden.

    Daarnaast ga ik nog met een vriendin een weekendje weg, gewoon ergens in Nederland.


    Tell me about it, stud.

    Ik ga met twee vriendinnen voor 8 dagen naar Mallorca. (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga met mijn beste vriendin, haar ouders en haar zusje van 13 met downssyndroom naar een Centerparcs in Nederland, waarschijnlijk met mijn ouders naar een eiland en met mijn vrienden ergens in Nederland kamperen/een huisje huren. Ik ga na de vakantie ongeveer meteen met school naar Barcelona als eindexamenreis dus ik vind het wel prima om in Nederland te blijven dit jaar. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga naar mijn werk, elke dag (:


    It's high noon.

    Nóg nergens xd Ik wil met mijn beste vriendin op vakantie gaan, maar aangezien we beide studenten zijn zonder bijbaan, denk ik dat t een paar dagen rond de Moezel wordt :') Alhoewel ik bij Actievandedag soms echt leuke vakanties zie!
    Ik wil ook met mn vriend op vakantie gaan, aangezien dat vorig jaar echt een ramp was. We hebben nog niks geboekt, maar we hadden wat vakanties in Turkije gezien..

    Dus van nu nog niks, waarschijnlijk naar twee vakanties in de zomer ;p


    Inspiration can hit you any time

    Ik ga met mijn vriend 2 weken naar Schotland, waarvan zeker de helft wordt besteed aan hiken op de West Higland Way en misschien daarna nog door wandelen naar Loch Ness om Nessie te spotten. En moesten we nog tijd over hebben wil ik de Whiskey Route ook nog doen in en rond Glasgow. =P

    Daarnaast ga ik ook ieder jaar standaar rondtrekken met de kajak in West Vlaanderen, ook weer een week weg.

    En waarschijnlijk organiseer ik dit jaar voor de laatste keer het kajakkamp op onze club, dus weer een weekje; =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury