• Werewolves and motor oil

    Howling, is een motorclub en weerwolf roedel in een. Hun territorium bestaat uit een groot stuk van het noord oosten van de stad + bossen en ze houden zich voornamelijk bezig met hun eigen zaken (motorrijden en als wolven door de bossen rennen). Dit veranderd echter als een groep wilde weerwolven op hun territorium een aantal tieners bijten. Wat een teken voor oorlog is. De groep is uit op hun territorium en zal niet stoppen tot ze het hebben. De tieners worden gevonden en bij de roedel gevoegd en komen zo dus in een oorlog terecht.

    Informatie:
    Weerwolven: kunnen alleen met volle maan in een wolf veranderen (behalve de alfa (en sommige wolven boven de 50) die kan dit altijd). Met nieuwe maan (als er geen maan is) zijn ze even zwak als gewone mensen. Verder kunnen ze op niet speciale dagen alleen klauwen, scherpe tanden en versterkte zintuigen hebben. Blauwe plekken zijn binnen enkele minuten weg. Snee wonden kunnen langer duren (licht er aan hoe diep het is), gebroken botten duren zo'n week tot twee weken (ligt er aan hoe verzwakt de wolf is). In wolf gedaante zijn ze meestal binnen tellen of minuten genezen.
    Howling, is een groep weerwolven dat als hoofdkwartier een bar heeft. Een aantal van de weerwolven rijden motor en ze worden in de stad dan ook als een motorclub gezien. Ze doen niets illegaals. Hun hoofdkwartier staat aan de rand van de stad zodat ze via de achtertuin direct het bos in kunnen rennen om te veranderen.
    Wilde weerwolven: zijn officieel geen roedel en worden door andere roedels niet erkend als roedels. Het zijn een aantal wolven die samen gekomen zijn in de hoop op een territorium.


    foto's:
    Bar/hoofdkwartier in de stad Howling: klik
    Buitenhuis Howling (voor vollemaan, midden in het bos): klik
    Logo Howling: klik
    Middelbare school: klik


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    (16+
    Groep: (roedel, net gebeten, wild)
    Uiterlijk: (mens + wolf)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:
    Roedel:

    - Gereserveerd - Cissy
    - Gereserveerd - Geleninja
    - Gereserveerd - Balor
    Tieners (net gebeten):
    - Gereserveerd - Repair
    - Selene de Winter Geleninja (1)
    Wilde wolven:
    - Gereserveerd - Cataire

    Regels:
    # max 2 rollen (nu tenminste)
    # Reserveringen blijven 5 dagen staan
    # Geef naam veranderingen (aub) door.
    # Dood elkaar alleen met toestemming.
    # Schelden en pesten mag alleen tussen personages. (Maar niet tussen schrijvers)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 19:12 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Vrouw voor mij, net gebeten?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    Vrouw voor mij, net gebeten?


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.




    Naam: Selene de Winter

    Leeftijd: 17

    Groep: net gebeten

    Uiterlijk:
    Selene is lang en gespierd. Ondanks haar lengte draagt ze vaak hakken.
    Als wolf is ze niet heel groot, heeft ze een zwarte vacht en gouden ogen. Als ze in de schaduw staat is ze soms helemaal niet te zien, zelfs niet haar gouden ogen.

    Karakter:
    Selene is iemand die zich afsluit van de wereld. Ze houd een afstand tussen haar en andere mensen omdat ze nooit zeker weet of ze haar niet zullen verlaten. Ze heeft een verlatingsangst en de manier waarop ze hier mee om gaat is om te zorgen dat er niemand dicht bij haar staat. Ze heeft geen vrienden, brengt haar pauzes op school door met lezen en als ze met een klasgenoot moet samen werken doet ze soms al het werk in haar eentje.
    Selene is een heel verantwoordelijk persoon, ze kan prima voor zichzelf zorgen en als iemand haar zou pesten zou ze voor zichzelf op komen, maar niemand pest haar. Haast niemand praat met haar. Op school gaan alle gesprekken om haar heen en mensen hebben niet eens door dat ze haar soms negeren. Dat steekt haar, maar ze doet er niets aan. Ze is bang dat als ze vrienden maakt ze haar verlaten. Ze ontsnapt aan haar eenzaamheid via boeken. Ze leest ongelofelijk veel en kan zich geheel laten opslokken door verhalen.
    Als ze zeker wist dat iemand haar niet zou verlaten of in de steek laten dan zou ze die gene kunnen vertrouwen, maar dan moet ze dit echt weten.

    Geschiedenis:
    Selene is opgevoed door haar oom. Haar vader heeft haar daar achter gelaten toen ze 11 was en ze heeft hem nooit meer gezien. Haar moeder overleed toen ze heel jong was. Haar oom, de broer van haar moeder, is sinds haar veertiende haast nooit meer thuis. Hij reist de wereld rond voor zijn werk en vind haar oud genoeg om op zich zelf te passen. Dit gaat ook prima, Selene kan zich prima alleen redden.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 19:42 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.



    Naam: Nassir Ahmed

    Leeftijd: 20

    Groep: Howling

    Uiterlijk:

    Karakter:

    Geschiedenis:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 13:31 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Vrouw van de roedel?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Vrouw van de roedel?


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een net gebeten tiener, vrouwelijk graag c:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 18:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Mag ik een net gebeten tiener, vrouwelijk graag c:


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 16:00 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een jongen van Howling?

    Balor schreef:
    Mag ik een jongen van Howling?


    Natuurlijk ik zet je er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik schrijf me uit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik schrijf me uit.



    oké ik haal je er af.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Gaat dit nog wat worden? Zoja dan wil ik wel een wilde wolf.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Cataire schreef:
    Gaat dit nog wat worden? Zoja dan wil ik wel een wilde wolf.


    Ik weet het niet of het wat word. (Hoop het wel) ik zet je reservatie er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.