• Helloo :3

    Ik vroeg me af of er mensen zijn die iets met Valentijnsdag gaan doen voor hun partner/crush/familielid en wat jullie gaan doen. Graag zou ik iets met mijn vriend gaan doen, of hem een soort verrassing geven (uit eten, cadeautje, gezellig chocolade fonduen..), maar heb geen idee wat. Het enige wat ik heb is een veel te dure chocolade roos van de Albert Heijn.
    Iemand tips en ideetjes?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ga je dit jaar aan Valentijnsdag doen?

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Dan is het helemaal leuk ^^


    Yepp, zeker aangezien iemand van onze klas de rozen rond brengt, en diegene ons op haalt en we dan met zijn allen naar onze mentrix lopen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga afwachten of ik een roos krijg op school, waarschijnlijk van een vriendin, en naar foto's van mijn crush staren.. Net als vorig jaar. :')
    Voor mijn vriendin heb ik een glazen flesje gekocht, waar ik een briefje in ga doen. Ik weet alleen nog niet wat ik op dat briefje ga schrijven, haha.
    Een paar jongens uit mijn klas hebben vijftien rozen gekocht voor een andere jongen uit de klas. Het is dat ik zijn reactie wil zien, anders had ik niet heel erg uitgekeken naar vrijdag. :')

    Ik heb geen ideeën of tips voor je, aangezien ik niet ervaren ben met het samen zijn met iemand op Valentijnsdag. c:

    Dauth schreef:
    Nikki en ik gaan dit jaar lekker niks doen. :Y)


    Haha, toch wel? :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik ga met mijn ouders en zusje vijf uur in de auto om bij mijn opa en oma op bezoek te gaan. :'D
    Niet omdat het Valentijnsdag is, though. Daar heb ik nog nooit iets aan gedaan en ik vind het eigenlijk wel prima zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het restaurant waar ik werk is altijd dicht met carnaval, maar omdat Valentijn dan net valt is het open. Fuck Valentijn. In plaats van carnaval sta ik nu in de keuken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, toch wel? :Y)
    Probably. Als jij nog iets leuks weet hoor ik het graag. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe lekker niets. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik mag gezellig de hele middag en avond werken.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niets speciaals, we houden een bakdag (Nutella pizza's maken) en we gaan lekker gamen, omdat de dag ervoor de nieuwe 3DS uitkomt en we beide de Majora's Mask editie hebben, we zijn beide dan ook groot fan van de Zelda games, dus we moeten en zouden het spelen hahah. 's Avonds gaan we lekker naar The Imitation Game. ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:39 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    FiftyShades schreef:
    Ik ben er ook nog nooit geweest. Hopelijk is het leuk (:
    Ja, het is echt 4x2x2 cm en dat voor 2 euro.
    Ik wilde eerst 3 van die rozen kopen, omdat ik mijn vriend 3 jaar ken (en hij in de bloemen sector werkt). Maar dat was echt te duur.

    Vast wel. ^^ Misschien kunnen jullie dat ook doen, een dagje naar een pretpark.
    Je betaald vooral voor de verpakking waarschijnlijk, waar je daarna niks meer aan hebt. :')
    Parfum is ook een leuk cadeau, alleen weet je niet welke geur hij leuk zou vinden. Of misschien gebruikt hij dat niet graag. :') Tenzij wel ooit heeft laten vallen waarvoor hij een voorkeur heeft.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ga iets doen, maar ik weet nog niet wat. (cat) Het was eigenlijk mijn plan Valentijnsdag compleet geluidloos voorbij te laten gaan, maar helaas is mijn vriendin een romanticus die er toch wel graag iets van wil maken. Ik heb haar nog net overgehaald om de cadeautjes te limiteren (ik háát cadeautjes, zowel om te geven als te ontvangen) en dat mag dus nu alleen nog maar chocolade zijn, maar nou moeten we ook nog wat doen. Ugh. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn vriend wilde me heel graag cadeautjes geven -al wil hij dat wel vaker graag- en nu heb ik ook wat dingen voor hem. Ik moet wel echt out-of-the-box denken, want dingen als chocolade en parfum gaat niet; hij is lactose intolerant en allergisch voor vele parfum :[ Maar hij is heel lang (2 meter) dus ik ga een shirt kopen met "Kleine mensen komen me tot hier" Met zo'n lijn bij ong. z'n ribben. En nog wat andere dingetjes waar ik hem ooit over hoorde praten


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga Gandalf trakteren op een zak zonnebloempitten. Daarna gaan we naar de strippers.

    BACHELORS4LIEF


    quidquid excusatio prandium pro

    Spotgaai schreef:
    Mijn vriend wilde me heel graag cadeautjes geven -al wil hij dat wel vaker graag- en nu heb ik ook wat dingen voor hem. Ik moet wel echt out-of-the-box denken, want dingen als chocolade en parfum gaat niet; hij is lactose intolerant en allergisch voor vele parfum :[ Maar hij is heel lang (2 meter) dus ik ga een shirt kopen met "Kleine mensen komen me tot hier" Met zo'n lijn bij ong. z'n ribben. En nog wat andere dingetjes waar ik hem ooit over hoorde praten

    Haha, zo'n shirt is geweldig (:

    SolidSnake schreef:
    Ik ga Gandalf trakteren op een zak zonnebloempitten. Daarna gaan we naar de strippers.

    BACHELORS4LIEF


    Niet verkeerd :P

    Ik heb besloten heel romantisch met mijn vriend naar een juwelierszaak te gaan voor verlovings/trouwringen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:45 ]

    Ik ga mijn vriend verrassen met iets van Hallmark, haha. Het leuke is dat hij het niet verwacht, omdat we normaal niet echt iets doen met Valentijn. ^^
    Ik hou van mensen verrassen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive