• Helloo :3

    Ik vroeg me af of er mensen zijn die iets met Valentijnsdag gaan doen voor hun partner/crush/familielid en wat jullie gaan doen. Graag zou ik iets met mijn vriend gaan doen, of hem een soort verrassing geven (uit eten, cadeautje, gezellig chocolade fonduen..), maar heb geen idee wat. Het enige wat ik heb is een veel te dure chocolade roos van de Albert Heijn.
    Iemand tips en ideetjes?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ga je dit jaar aan Valentijnsdag doen?

    Debbaut schreef:
    (...)

    + #Veeltecommercieel


    #datooknogja

    (Wilde het er nog bij zetten maar toen dacht ik "nah")

    Op school doen ze van die rozen en chocolaatjesacties. Toch gek hoeveel mensen daar wel niet op af komen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Carnaval :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wss uit eten ofzo met mijn vriend en s'avonds sexy time.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga naar een feest met vriendinnen. (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga naar Fifty Shades :P en sushi eten


    Life is hard and then we die

    Mezelf opsluit in een kamer met een vriendin, eten en Harry Potter.


    wat was dit ookalweer

    Ik probeer een beetje in de stemming te komen door playlists te luisteren met romantische liedjes :W


    26 - 02 - '16

    Ik doe aan valentijnsdag omdat mijn vriend die dag jarig is!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik denk dat ik maar een korfbalwedstrijd ga kijken en bezig ga met school ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Derks schreef:
    (...)

    #datooknogja

    (Wilde het er nog bij zetten maar toen dacht ik "nah")

    Op school doen ze van die rozen en chocolaatjesacties. Toch gek hoeveel mensen daar wel niet op af komen...


    #Wijvoelenelkaaraan :Y)

    Bij ons de rozen, idd!:'D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 11:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    #Wijvoelenelkaaraan :Y)

    Bij ons de rozen, idd!:'D


    Wij hadden ook altijd zo'n rozenactie, haha! Makkelijk geld verdienen :'D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bij mij op school doen we niets met Valentijnsdag lol.


    26 - 02 - '16

    Bij ons deden ze altijd rozen en ze verkochten van die hartjeslollies voor tien cent, dus daar kocht ik er altijd maar gelijk twintig van.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het was vandaag echt super, spoiler is het waard om even te lezen, t is niet superlang ofzo
    Recht gekopieerd vanuit het Spammerstopic

    N'ah, sommigen van jullie weten misschien wel dat wij met onze hele klas + een vriendin van ons, onze mentrix 54 rode rozen gingen geven. Nou hebben we dat dus vandaan. In de pauze tussen het 2e en het 3e uur opgehaald, en we stonden dus met zijn zevenen rond de stamtafel 54 rozen uit het plastics te halen, en ze te 'schikken' zodat ze in de vaas zouden passen. Onze mentrix liep dus langs, en wij heel panisch het verbergen, wat lukte, ze zag ons gelukkig niet. Toen gingen we naar geschiedenis, van onze geschiedenis leraar hadden we toestemming + aanmoediging gekregen om het tijdens zijn les te doen. Maar wij hebben dus een stagiaire voor geschiedenis, echt een rotwijf met een vreselijk irritante stem. Dus, wij waren nog niet klaar met die rozen en gingen met zijn drieën verder tijdens de les. 'Meiden! Stoppen! Dat doe je maar als jullie ze gaan brengen! Ik wil de les beginnen!' dus wij halen onze schouders op, pakken de vaas, emmer met rozen, en de rozen en lopen naar buiten. Toen gingen we buiten verder en kwamen we even later de les weer in, wonder bij wonder pasten alle rozen. Dus een kwartier voor de les klaar was pakken wij die vaas, de twee poster inclusief klassenfoto, er staan allemaal uitspraken op die poster, waaronder 'Voor tijdens na toets praten, Eins, Eva (lees die ff grieks), Unus' hij was echt mooi geworden, gister tijdens bevo nog allemaal aan zitten werken. Wij halen onze vriendin (vorig jaar blijven zitten :c maar deed wel mee) dus op uit wiskunde les, die andere gassies keken ons echt zo aan van WTF gaan die doen en de wiskunde leraar moest lachen omdat wij het het 2e uur al met hem afgesproken hadden dat we haar gingen kidnappen. Dus wij zo, ik en drie vriendinnen vooraan met die posters en de vaas met rozen er in voorop, en de rest achter ons aan. Onze geschiedenis leraar ging mee om te filmen, hahaha. Dus wij komen die klas binnen, maar ze was eerst redelijk chagrijnig volgens de klas die ze toen had haha. En toen zag ze ons en ze begon te lachen en toen moest ze huilen en zij ze lachend dat we haar alleen maar wouden zien huilen, en toen gaven we die posters en de kaart en toen moest ze echt huilen en het was echt super lief enzo en n'awh het was gewoon super leuk en lief en alles (cool) (flower)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga met vier andere Q'ers pizza eten. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you