• Helloo :3

    Ik vroeg me af of er mensen zijn die iets met Valentijnsdag gaan doen voor hun partner/crush/familielid en wat jullie gaan doen. Graag zou ik iets met mijn vriend gaan doen, of hem een soort verrassing geven (uit eten, cadeautje, gezellig chocolade fonduen..), maar heb geen idee wat. Het enige wat ik heb is een veel te dure chocolade roos van de Albert Heijn.
    Iemand tips en ideetjes?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ga je dit jaar aan Valentijnsdag doen?

    Ik heb niemand om iets mee te doen op valentijnsdag en ga het dan ook helemaal niet vieren! :Y)
    Maar ik heb het nog nooit gevierd, dus boeiend. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Ik heb niemand om iets mee te doen op valentijnsdag en ga het dan ook helemaal niet vieren! :Y)
    Maar ik heb het nog nooit gevierd, dus boeiend. c:


    Regel een roos, of iets met hartjes en doe er een fotoshoot mee met je dieren. Doe ik ook vaak op Valentijnsdag ;3


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Regel een roos, of iets met hartjes en doe er een fotoshoot mee met je dieren. Doe ik ook vaak op Valentijnsdag ;3


    Weetje, dat lijkt me eigenlijk gewoon echt leuk. Om eens een (nep)roos te krijgen van iemand die om me geeft. Ik vind het altijd zo lief als iemand een ander rozen geeft! :3

    Maar een fotoshoot doen met Sheila klinkt wel goed. Ik moet namelijk toch weer eens actiever worden met haar tumblr. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben valentijn loos ):
    de jongen die ik graag mijn valentijn wil noemen, gaat waarschijnlijk iets liefs doen voor zijn vriendin. (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ga gaan eten met mn vriend en ik heb Firefly op dvd voor hem gekocht, want ik kreeg vorig jaar wel een behoorlijk dure armband, terwijl ik enkel een mand vol chocolade had gegeven. :p
    Ik kijk er wel naar uit, want ik mis hem wel behoorlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niks, want #foreveralone :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    hahaha eenzaam en alleen hier, dus had niet echt iets gepland. Amerikanen denken daar echt heel anders over na, wat er in resulteert dat ik eerst naar een lekker-veel-pizza-en-ijs-eten-omdat-we-of-eenzaam-zijn-of-omdat-vriendjes-en-vriendinnetjes-duizenden-kilometers-weg-wonen-feestje ga en daarna 'een meidenavondje' naar de bioscoop moet ondergaan. Rozen en kaarten verwacht ik niet, maar dat is niet zo erg.

    Als ik in Nederland had gewoond op dit moment had ik heel veel mensen kaarten gestuurd, met die gratis kus ipv postzegel-actie.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zover ik weet ga ik niks speciaals doen met Valentijn, of ik moet één of andere geheime aanbidder hebben die zichzelf op Valentijnsdag gaat onthullen. Maar aangezien ik daar niet vanuit ga heb ik dus nog geen plannen, haha.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben gewoon (eenzaam) aan het werk op de kinderboerderij. ;)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb van de action een mega kaart gekocht voor mn vriend. Verder doen we niks omdat hij moet werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derks schreef:
    Niks, want #foreveralone :Y)


    + #Veeltecommercieel


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    + #Veeltecommercieel

    Haha, inderdaad.

    Bij ons op school is morgen een rozenactie en eigenlijk hoop ik heel erg dat er iemand in mijn klas een roos krijgt, aangezien die dan moet worden afgeleverd tijdens een Franse luistertoets (met als surveillant een leraar die normaal gesproken ook al niet kan ophouden over liefde) of aardrijkskunde SE (met als surveillant een van de meest sarcastische leraren die ik ken).
    Ik verwacht zelf eigenlijk niets, behalve misschien een kaartje van iemand uit onze vriendengroep, aangezien zij zo attent is elk jaar iets te geven.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Op Valentijnsdag ga ik met mijn vriendinnen de stad in shoppen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Blug, nee en ik ben blij als het weer voorbij is. Niet omdat ik geen vriend of date of wat dan ook heb, maar omdat jongens/jongemannen dit blijkbaar het perfecte moment vinden om opzoek te gaan naar een vriendin en ik "Single" op mijn voorhoofd schijn te hebben staan. Echt serieus, ik word schijt ziek van al die gozers die ik vaag ken die nu opeens massaal gesprekken met mij aangaan via alle mogelijke social media en niets lijken te geven om mijn subtiele manieren om te zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Ze blijven maar doorpraten, zijn het werkelijk waar overal mee eens, ik ben al helemaal opgehemeld, etc. en de enige manier om ze de mond te snoeren is door het te negeren tot ze eindelijk hun kop houden. En ja, dan voel ik mij weer schuldig, want ik vind het onwijs lullig, maar om ze nou in de waan te laten dat ik misschien geïnteresseerd ben... Oh en daarnaast is ook het treinreizen een stuk onrustiger geworden. Heeft iedereen een overschot aan hormonen binnen gekregen of zo D:
    Sorry voor mijn opgekropte frustraties, maar ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en vind het stront vervelend. Zelfs make-up loos (ik draag normaal meestal mascara) totaal niet modieus gekleed door het leven gaan heeft vrij weinig effect :c


    Happy Birthday my Potter!