• Hallo

    Mijn moeder heeft laatst een nieuwe laptop gekregen en hij deed het prima, natuurlijk. Alleen plotseling was het beeld groenig zeg maar. Je kan nog prima op de laptop werken, maar doordat het beeld een groene gloed heeft is dit best wel lastig aangezien sommige dingen onduidelijk zijn. En het rare is dat het beeld soms weer normaal is, voor hooguit een minuut, en dan springt het weer terug.

    Nu wou ik vragen of iemand van jullie misschien weet wat dit precies is en hoe dit opgelost kan worden. Natuurlijk is naar de winkel gaan een optie, maar ik dacht ik vraag het eens hier. (:

    Klinkt als een kabeltje dat niet goed zit en aangezien het een laptop is, denk ik niet dat je dat zelf kan maken. Ik denk dat je hem moet binnen doen in de winkel.


    Let the Night embrace you

    Slaan. En hard ook. (cat)
    Ik zou Katarina's advies opvolgen. Ik zou het anders eigenlijk ook niet weten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je moeder is door naar de volgende ronde van Wie Is De Mol!!!

    nee, geen idee.


    Op de basisschool waren er altijd van die kindjes die aan de beeldschermknoppen gingen draaien zodat de kleurverhouding anders werd. Misschien dat de kleurverhouding in de laptop veranderd is? Volgens mij kan je dat zien via de werkbalk (waar start enz ook in zitten) of anders configuratiescherm ofzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly