• ...met mijn nieuwe camera! Ik heb zojuist de Canon Eos 100D besteld en ik kan niet wachten om hem te gebruiken! Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede camera voor mijn opleiding en ook voor mezelf en ik heb mezelf eindelijk over gehaald om serieus op zoek te gaan en vandaag heb ik hem dan eindelijk gekocht. Na lang twijfelen tussen deze en een ander model, ben ik toch voor deze gegaan en nu ben ik heel blij ^^. Als het goed is komt hij morgen binnen!


    Om dit topic even interessant te houden, wat is het laatste wat jullie gekocht hebben?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Marshmellows

    Awesome!

    Het laatste wat ik kocht.. Hm.. Ik denk een skin op League of Legends ;3


    26 - 02 - '16

    Awesomeeee.
    Waarschijnlijk Atkins low-carb repen voor na het sporten, hahaha. 8D Niet zo interessant.


    Your make-up is terrible

    Ik heb net nog kleren besteld :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Super nice!
    Ik heb vandaag een jurkje gekocht bij de River Island en bij de Primark een shirtje en een vest.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Een yoga-bal :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ah nice, dus je hebt er eentje besteld ^^

    Het laatste wat ik gekocht heb was versiering voor het 25 jarig huwelijksfeest van mijn ouders c:


    Happy Birthday my Potter!

    Gvd, die is nice! Ik snap wel dat je er verliefd op bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lily_Evans schreef:
    Ah nice, dus je hebt er eentje besteld ^^

    Het laatste wat ik gekocht heb was versiering voor het 25 jarig huwelijksfeest van mijn ouders c:

    Ja ik kon niet wachten haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Supercool!
    Laatste wat ik heb gekocht is de new 3DS XL Majora's Mask Edition.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat is best awesome! Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. Mijn laatste aankoop is een Arduino Uno:



    Heb het nodig voor school en it's awesome as fuck. *O*

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 21:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beauty


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Super nice!! Ik heb zelf een 450D. Wat wil je vooral gaan fotograferen??

    En mijn laatste aankoop was gister: een broodje.

    Intrepidae schreef:
    Super nice!! Ik heb zelf een 450D. Wat wil je vooral gaan fotograferen??

    En mijn laatste aankoop was gister: een broodje.

    Ik wil vooral veel gaan filmen en dan voornamelijk voor school en YouTube en ik wil gewoon vakantie foto's en zo ermee maken haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die ziet er leuk uit! Ik vind het altijd zo schattig als niet al te grote camera's een enorme lens hebben, om een of andere reden. Net een klein kind in een veel te grote trui. :'D

    Het laatste wat ik heb gekocht is een fles cola, twee zakken chips en lasagna, omdat mam geen zin had om zelf naar de winkel te gaan. :') Mijn laatste 'dure' aankoop was tweedehands tekentablet voor een kwart van de winkelprijs, terwijl hij nog nooit uit de doos was gehaald. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.