• ...met mijn nieuwe camera! Ik heb zojuist de Canon Eos 100D besteld en ik kan niet wachten om hem te gebruiken! Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede camera voor mijn opleiding en ook voor mezelf en ik heb mezelf eindelijk over gehaald om serieus op zoek te gaan en vandaag heb ik hem dan eindelijk gekocht. Na lang twijfelen tussen deze en een ander model, ben ik toch voor deze gegaan en nu ben ik heel blij ^^. Als het goed is komt hij morgen binnen!


    Om dit topic even interessant te houden, wat is het laatste wat jullie gekocht hebben?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh awesome! I want ook zo'n camera!<3
    Veel plezier met foto's maken straks;p

    En wat ik t laatst gekocht heb... Eten voor mn zieke vriend :')


    Inspiration can hit you any time

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja ik kon niet wachten haha


    Begrijpelijk. Met goede camera's is fotograferen zo gaaf. Ik vind het vooral leuk als ik echt van die perfecte foto's heb gemaakt. Meestal zit er elke vakantie wel eentje tussen waar ik dan super trots op ben, haha ^^ En sws is het met jouw studie gewoon handig om een goede camera te hebben. Vooral als je opdrachten hebt en zelf beeldmateriaal moet vergaren.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Begrijpelijk. Met goede camera's is fotograferen zo gaaf. Ik vind het vooral leuk als ik echt van die perfecte foto's heb gemaakt. Meestal zit er elke vakantie wel eentje tussen waar ik dan super trots op ben, haha ^^ En sws is het met jouw studie gewoon handig om een goede camera te hebben. Vooral als je opdrachten hebt en zelf beeldmateriaal moet vergaren.

    Haha ja, we moeten nu drie documentaires make en een foto story board, je kan het wel lenen op school, maar het is toch altijd handig om zelf te hebben (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Awesome!

    Ik heb vanavond een massage tafel gekocht. Ik ben er echt heel blij mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh, wat gaaf! ^^
    Ik heb totaal geen verstand van camera's, maar hij is groot en ziet er duur uit. Dat líjkt het dus in ieder geval alsof je goede foto's maakt, zelfs als het een vreselijke kwaliteit zou blijken te zijn. :Y)

    Het laatste wat ik gekocht heb was, eh, een broodje bij de Albert Heijn, denk ik? Dat was wel al een week geleden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij is zojuist binnen gekomen ^.^ alleen ben ik zo slim geweest om nog geen geheugenkaart te kopen, dus nu kan ik nog steeds geen foto's maken :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ziet er niet verkeerd uit.^^
    Ik heb als laatste boodschappen gedaan voor de kinderclub die ik leid, waar ze geblinddoekt moesten raden welk eten ze in hun mond kregen. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Ziet er niet verkeerd uit.^^
    Ik heb als laatste boodschappen gedaan voor de kinderclub die ik leid, waar ze geblinddoekt moesten raden welk eten ze in hun mond kregen. :'D

    Haha, dat is super leuk, een soort "what's in my mouth challenge" haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Hij is zojuist binnen gekomen ^.^ alleen ben ik zo slim geweest om nog geen geheugenkaart te kopen, dus nu kan ik nog steeds geen foto's maken :')


    Als je eenmaal foto's kan maken wil je er dan een paar plaatsen? Ik ben heel nieuwsgierig!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Als je eenmaal foto's kan maken wil je er dan een paar plaatsen? Ik ben heel nieuwsgierig!

    Ja zal ik doen! Ik ga zo gewoon even het geheugen kaartje van onze andere camera erin stoppen, dus dan kan ik al wat uit proberen en ik krijg als het goed is mijn eigen geheugenkaartje morgen ^^

    En nu ga ik geen geld meer uitgeven want ik ben nu blut :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb even wat foto's gemaakt ^^



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb even wat foto's gemaakt ^^




    Hij doet het goed zo te zien ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Hij doet het goed zo te zien ^^

    Haha ja, ik moet alleen nog even uit zien te vogelen hoe ik ervoor zorg dat niet alles automatisch gaat, aangezien ik zelf wil leren hoe ik gebruik maak van diafragma, iso etc.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die onderste van de bloem is echt heel gaaf! Money well spent, zo te zien. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Die onderste van de bloem is echt heel gaaf! Money well spent, zo te zien. :Y)

    Haha thanks en ja ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.