• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes: Stop op meisjes!
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - StoryWriterx - Supersnelheid
    - Natalie Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - StoryWriterx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie
    - Harwell Levi -GusWaters - Microwave Protection


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 14:52 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Heffron schreef:
    (...)

    Ja klopt, daarom ben ik ook begonnen met jongens spelen. Jij bent Noa toch?


    Jep ik ben Noa c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Jep ik ben Noa c;


    Je herinnert me niet meer, hè?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Je herinnert me niet meer, hè?


    Niet bepaald, ne.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Niet bepaald, ne.


    Mm, het was ook niet alsof we heel veel met elkaar omgingen. Zegt Floor je iets?
    Trouwens sorry voor de offtopicheid.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Meisje met absorbtie/kopieer kracht voor mij?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either




    Naam
    Natalie Camille Porter

    Leeftijd
    16 jaar en geboren op een warme middag in Juli.

    Leerjaar
    Het vijfde leerjaar

    Uiterlijk
    Natalie is over het algemeen een lang meisje. Ze is geen lange bonenstaak of iemand die altijd boven iedereen bovenuitsteekt, maar toch zal ze vaak als langste worden benoemd van een groep. Niet dat ze dit erg vindt, door haar lengte kan ze meer eten dan iemand die korter is. Eten is iets waar Natalie erg van houdt, toch eet ze wel met mate, omdat ze geen tonnetje wil worden. Soms negeert ze dit echter en kan je echt alles bij haar naar binnenschuiven. Haar eetlust zal nooit stoppen. Haar postuur is echter erg slank. Haar lichaam heeft het figuur waar veel meiden voor zouden moorden.
    Iets wat erg opvalt bij Natalie zijn haar wenkbrauwen. Deze donkere borstels op haar voorhoofd lijken een eigen wil te hebben. Toch zijn veel mensen jaloers op de wenkbrauwen die haar sieren. Deze vallen echter ook op door hen donkere kleur, die afsteekt tegen haar blanke lichte huid.
    Ook haar haren hebben een lichte blonde kleur. Deze zijn steil en vallen langs haar schouders naar beneden. Ze reiken tot ongeveer onder haar borst.
    Haar ogen hebben een lichte heldere blauwe kleur en een smal en klein figuur. Toch vallen ze best wel op, met dank haar aan wenkbrauwen.


    Innerlijk
    Natalie is een meisje met veel energie. Wanneer je haar ontmoet of tegenkomt zul je je verbazen over de energie die ze bevat, zelfs op vroege en late momenten. Ze zal nooit moe lijken en als ze moe is, zal ze dit niet laten merken. Ook heeft ze een grote fantasie. Niets is te groot, klein, normaal of raar. In haar gedachten zijn er geen grenzen. Dit zit haar slimmigheid soms dan ook in de weg. Doordat ze veel te veel nadenkt over andere dingen, is er nog maar weinig ruimte en energie voor de dingen waarop ze wordt beoordeeld. De resultaten zullen dan niet zo positief zijn, terwijl ze juist een erg slim meisje is.
    Natalie probeert de grootste problemen proberen op te lossen met humor. Ze probeert gevoelens van zichzelf en andere te verbeteren door te lachen; alles gewoon weg te lachen. Natuurlijk werkt dit niet altijd, waardoor ze op de ergste momenten ook serieus zal zijn. Wanneer ze serieus is, zul je dus kunnen zien dat het een moeilijke, gevaarlijke of ongewoonlijk slechte situatie.
    Wanneer Natalie met andere mensen is, zal ze vaak denken aan vreemde dingen in haar uitgebreide fantasie, maar wanneer ze alleen is, is deze uitgebreidheid ook weleens op. Dan gaan haar gedachtes naar hele andere dingen dan dat ze normaal heen zullen gaan. Ze begint te twijfelen aan alles en nog wat. Zichzelf, de wereld, de problemen en relaties met andere personen. Dit kan haar weleens bezorgd maken, maar dit zal ze verbergen wanneer ze weer eenmaal onder andere mensen is.
    Natalie klinkt nu een beetje alsof ze gek is of een soort kleuter, maar dat is ze absoluut niet. Haar humor kan zowel kinderachtig, maar zeker ook zeer volwassen en doorgedacht zijn. Sarcasme is iets waar ze ook goed mee overweg kan.
    Natalie is niet een persoon dat je snel haar geheimen en zorgen zal mededelen. Ze wil het zelf oplossen en niet een ander opzadelen met moeilijke opgaven. Ze wil niet lijken op een zeurend persoon dat niets zelf kan, maar zelfstandig zijn. Laten zien dat ze het kan.
    Natalie heeft veel over voor haar vrienden. Soms zullen deze dit misschien niet zo goed doorhebben, omdat ze er nogal luchtig en grappend over kan doen, maar toch zal ze ze nooit in de steek laten en altijd voor ze klaarstaan.
    Wanneer ze je niet mag of dom vindt, zal ze dit nadrukkelijk weten. Ze zal het niet letterlijk zeggen, maar uit haar zeggen en doen zal het al snel blijken. Op alles wat je zegt, zal ze een sarcastische reactie maken en ze zal er alles voor doen je slecht te laten voelen.

    Kracht
    Onzichtbaarheid

    Keuzevakken
    Zelfverdediging en Drama. In deze twee vakken kan ze zich uitleven in haar energie en zoveel gek doen als ze zelf wil.

    Extra

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 10:39 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Er komt een stop op meiden, als ze weer gelijk staan met de jongens gaat de stop er weer af.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een meisje?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Mag ik een meisje?


    HemmingsMyHero en ik hebben besloten dat daar een stop op komt zodra er weer even veel jongens zijn. De nieuwe reserveringen staan er nog niet bij, maar en zijn wel zeker zes of zeven meiden en drie jongens.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    HemmingsMyHero en ik hebben besloten dat daar een stop op komt zodra er weer even veel jongens zijn. De nieuwe reserveringen staan er nog niet bij, maar en zijn wel zeker zes of zeven meiden en drie jongens.


    Zou ik dan een jongen mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Zou ik dan een jongen mogen?


    Welke kracht wil je dan?
    Zodra HemmingsMyHero online is en tijd heeft zal ze alle reserveringen erbij zetten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Welke kracht wil je dan?
    Zodra HemmingsMyHero online is en tijd heeft zal ze alle reserveringen erbij zetten.


    Necromancy (de zwartste/duisterste kunst = is de enige vertaling die ik kon vinden). Het betekend dat je doden weer tot leven kan wekken (als je heel goed bent worden het mensen anders zijn het een soort zombies onder jou controle), je kan voorkomen dat mensen sterven (dus als iemand dodelijk gewond is kan je voorkomen dat die dood gaat, maar de wond en pijn blijft wel bestaan).


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Necromancy (de zwartste/duisterste kunst = is de enige vertaling die ik kon vinden). Het betekend dat je doden weer tot leven kan wekken (als je heel goed bent worden het mensen anders zijn het een soort zombies onder jou controle), je kan voorkomen dat mensen sterven (dus als iemand dodelijk gewond is kan je voorkomen dat die dood gaat, maar de wond en pijn blijft wel bestaan).


    Sure, maar niet te machtig. Anders is het een beetje onrealistisch voor een tiener.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Sure, maar niet te machtig. Anders is het een beetje onrealistisch voor een tiener.


    Is oké, dan kan hij spastische zombies opwekken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Is oké, dan kan hij spastische zombies opwekken.


    XD Spastische nog wel, geniaal.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded