• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes: Stop op meisjes!
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - StoryWriterx - Supersnelheid
    - Natalie Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - StoryWriterx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie
    - Harwell Levi -GusWaters - Microwave Protection


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 14:52 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''





    Naam: Maxwel Vermeer
    Leeftijd: 18
    Leerjaar: 5e (hij is blijven zitten)
    Uiterlijk: Maxwel is lang, gespierd en breedgeschouderd. Hij heeft donker blond haar en zijn linker oog is grijs terwijl zijn rechter oog bruin is.
    Hij draagt vaak (altijd) zwarte kleding en laat weinig emoties toe op zijn gezicht. Maxwel heeft een tatoeage op zijn rechterhand.

    Innerlijk: Maxwel is koppig en arrogant. Als hij je niet mag dan maakt hij daar geen geheim van. Hij is niet iemand die zichzelf zal aanpassen of inschikken alleen omdat het andere mensen gelukkig maakt. Hij is niet iemand die op zoek gaat naar een slachtoffer om te pesten of te kleineren. Slachtoffers vind hij niets, hij vind het veel leuker om een pestkop de grond in te boren en door het vuil te slepen. Hij heeft dan ook niet veel vrienden, want eigenlijk is hij een klootzak. Dit weet hij ook, dit doet hij expres. Maxwel is een necromancer en die magie word niet voor niets de duisterste kracht genoemd. Het is niet dat het zeer doet om zijn kracht te gebruiken, maar het voelt verkeerd. Hij krijgt een misselijkmakend gevoel en een kriebel in zijn buik alsof hij iets onnatuurlijks doet. De tatoeage op zijn arm en zijn gedrag zijn dan ook waarschuwingen voor de buitenwereld; blijf bij me weg! Gevaarlijk! Hij doet ook niets er aan om zijn kracht te leren versterken. Hij kan doden opwekken, maar dit zijn dan een soort spastische zombies die hij amper onder controle kan hebben en tien minuten weer in elkaar zakken. Hij is in zijn vijfde jaar blijven zitten op het vak krachtbeheersing. Hij zou graag aan iemand duidelijk willen maken hoe zijn kracht aanvoelt, maar is bang dan ze hem dan net zo gaan zien als dat hij zichzelf ziet: iets onnatuurlijks.
    Kracht: Necromancy (doden herrijzen/dood voorkomen)
    Keuzevakken: Zelfverdediging, muziek
    Extra: Maxwel is homo

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 22:02 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hm, ik twijfel...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Excuses, laat mijn meisje maar zitten. Ik zie nu dat ik al aan aardig wat RPG's meedoe en ik wil liever niet één of meerdere van die RPG's verwaarlozen, wat betekent dat ik me helaas voor deze RPG uit moet schrijven.
    Toch veel plezier gewenst met de RPG, voor de mensen die mee blijven doen ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Naam:
    Camille Skyler Jackson
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    16 jaar, ze verjaart op 28 april
    Leerjaar:
    zit in het vijfde leerjaar.
    Uiterlijk(Mét foto!)
    Camille is erg klein en tenger gebouwd, ze is ongeveer 1 meter 60 lang. Ze heeft lichtblonde haren en felblauwe ogen. Camille heeft meestal jurkjes en rokjes aan, hierin voelt ze zich het fijnst, alleen bij sport en andere actieve bezigheden draagt ze broeken. Camille heeft haar haren meestal los, tenzij ze moet sporten of iets anders actief, dan doet ze haar haren meestal vast zodat ze er geen last van heeft.
    Camille heeft een tattoo. De tattoo zit op haar onderrug en is een zwaluw. De tattoo heeft ze laten zetten toen ze zestien jaar was en heeft een belangrijke betekenis voor haar. Bijna niemand weet dat ze die tattoo heeft, ze verteld er niemand wat over.
    Innerlijk:
    Camille kan je het best beschrijven als heel erg lief, ze is spontaan, sociaal en loyaal. Ze staat klaar voor iedereen en denkt eerder aan anderen dan aan zichzelf. Camille is erg naïef, wat er voor kan zorgen dat ze snel bij verkeerde mensen beland die het slechtste met haar voor hebben, waardoor ze snel in de problemen kan raken. Door haar naïviteit vindt Camille bijna iedereen aardig, ze ziet het goede in iedereen en kan niet geloven dat er mensen zijn die slechte dingen zouden doen, Camille probeert altijd het gedrag van anderen goed te praten, omdat zij er dan heilig van is overtuigd dat de ander het niet zo gemeen bedoeld. Hierdoor wordt Camille ook bijna nooit boos, ze kan hoogstens geïrriteerd raken maar zal dit niet laten merken aan wie dan ook. Ook al vindt ze iedereen leuk en aardig, toch durft ze niet veel te praten over de problemen waar ze zelf mee zit, ze is dan bang voor de reactie die andere mensen zullen hebben.
    Camille durft redelijk veel, ze is niet de aller dapperste maar zal veel dingen proberen, zeker als er geen andere weg is om uit een bepaalde situatie te komen. Als Camille eenmaal echt bang is kan ze niet meer normaal presteren. Ze klapt helemaal dicht op zo’n moment en heeft dan echt iemand nodig die haar erdoor heen helpt rustig te worden.
    Camille vindt wat anderen van haar denken heel erg belangrijk. Ze wil altijd zorgen dat iedereen haar leuk en aardig vindt, wat bijna onmogelijk is. Ze wil als het ware perfect zijn, vrienden zijn met iedereen en met iedereen een leuke tijd kunnen hebben. Dit is absoluut onmogelijk, ook al beseft ze het diep van binnen wel toch blijft ze nog altijd naar dit streven. Door dit streven is ze eigenlijk op elk gebied makkelijk beïnvloedbaar. Ze zal altijd luisteren als iemand zijn mening over haar geeft en zal zich dan ook meteen aanpassen zodat ze wel weer in de smaak zal vallen.
    Kracht:
    Empathie, ze heeft een enorm inlevingsvermogen. Ze kan zelfs gevoelens van anderen overnemen, hierdoor hebben zij die gevoelens niet meer en zit zij ermee. Camille voelt wat anderen voelen en kan hierdoor behoorlijk overstuur raken. Het is moeilijk voor haar om haar eigen gevoelens te onderscheiden van gevoelens van andere mensen.
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Drama en muziek

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 17:19 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mag ik een meisje??

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 17:24 ]


    A horse of course

    everydee schreef:
    Mag ik een meisje??


    Op de meisjes staat een stop.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hajime schreef:
    Hm, ik twijfel...


    Waarom twijfel je? (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    HemmingsMyHero schreef:
    (...)

    Waarom twijfel je? (:


    Ik weet niet, hahah. Ik ben bang dat ik te weinig ga antwoorden. Als de stop op de meisjes weg is, wil je me dan waarschuwen? Ik kan namelijk totaal geen jongens spelen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)

    Ik weet niet, hahah. Ik ben bang dat ik te weinig ga antwoorden. Als de stop op de meisjes weg is, wil je me dan waarschuwen? Ik kan namelijk totaal geen jongens spelen.


    Is goed (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mangata >> Iniminicum


    -

    Mag ik een jongen met kopieer kracht?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ik denk dat je mijn reservatie in de beginpost bent vergeten te zetten :s


    -

    Maxwel is af. Is hij goed zo?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik zal morgen alle reserveringen en personages die af zijn erbij zetten, privé komt het allemaal niet zo goed uit. Mijn excuses voor het wachten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zou graag onzichtbaarheid als kracht voor mijn personage nemen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman