• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes: Stop op meisjes!
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - StoryWriterx - Supersnelheid
    - Natalie Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - StoryWriterx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie
    - Harwell Levi -GusWaters - Microwave Protection


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 14:52 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Send them a message in GB :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Send them a message in GB :')


    Okay, dan dat maar :'3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    HummingBirdx schreef:
    Mag ik een jongen met kopieer kracht?


    Volgensmij is eroverheen gelezen, dus ik vraag het nog maar een keer ^^


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    HummingBirdx schreef:
    (...)

    Volgensmij is eroverheen gelezen, dus ik vraag het nog maar een keer ^^


    Sorry, ik heb er vast overheen gelezen. Ik zal je erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik schrijf me uit, sorry


    -

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 11:31 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Naam: Daniël Cooper
    Leeftijd: 17, hij verjaart op 3 April
    Leerjaar: Vijfde
    Uiterlijk(Mét foto!) : [FC: kötü Çocuk] Daniël is een jongen van 1.80 lang, wat hem in de groep van gemiddelden plaatst. Van nature heeft hij een best getinte huid. Dit ligt diep in de familie aangezien zijn oma (moeders kant) Turks is, maar zijn opa is Europees net als zijn vader. Hij heeft donkerbruin dik haar, dat meestal warrig zit of in een soort kuif. Erg veel tijd besteeds hij er dan ook niet aan. Zijn oogkleur is een lichtere tint bruin dan zijn haar en hij heeft volle lippen.
    Zijn kleding style is best simpel. Hij draagt meestal een simpel t-shirt met of zonder print, daarbij draagt hij jeans en verder loopt hij meestal op Allstars of Vans. Sieraden horen ook bij zijn outfit. Hetgene dat nooit zal ontbreken zijn zijn oorbellen. Qua armbanden draagt hij enkel simpele bandjes of horloges.
    Geruite blousjes wil hij ook nog wel eens dragen en aangezien Daniël niet de beste ogen heeft, draagt hij soms ook nog een bril en anders draagt hij lenzen. Hij heeft maar één bril en die heeft een groot en zwart montuur.

    Innerlijk: Voordat je hem ziet zul je hem negen van de tien keer al horen. Daniël is een luide en opgewekte jongen die zich niet snel ergens voor schaamt. Echter vergeet hij wel eens dat anderen bepaalde acties misschien wel beschamend vinden. Sociaal is hij dan ook zeker. Hij betrekt anderen graag erbij en probeert ervoor te zorgen dat niemand alleen blijft. Hij houdt ervan om nieuwe contacten te leggen en gesprekken voeren lukt hem ook gemakkelijk hoewel hij vaak de neiging heeft om van het ene naar het andere onderwerp te springen of om niet na te denken over wat hij zegt... Hierdoor wil het wel eens gebeuren dat hij iemand onbedoeld beledigd of dingen uitlokt. Mede dankzij deze eigenschap en het feit dat hij gewoon niet snel op zijn mondje is gevallen kan hij erg brutaal uit de hoek komen. Zodra iemand hem als minderwaardige behandeld dan zal hij zeker geen lieverdje meer zijn. Hij pikt dat soort dingen gewoon niet en durft zijn mond ervoor open te trekken.
    Daniël houdt er absoluut niet van om stil te zitten. Hij is dan ook erg rusteloos. Hij is constant in beweging, is het niet met zijn voet op de grond tikken dan is het wel met een pen of potlood spelen. Dit leidt vaak tot irritatie bij anderen, maar het lukt hem gewoon niet om stil te zitten. Zijn concentratie over het algemeen is ook niet al te hoog. Hij haalt dan ook niet zulke hoge cijfers, doordat hij niet oplet of omdat hij zich gewoon neit kan concentreren. Tot slot is hij erg koppig. Hij wilt de dingen doen op zijn manier en denkt er niet over om een andere manier te gebruiken. Dat terwijl die manier wel eens beter kan zijn dan die van hem, maar dat soort dingen geeft hij gewoon niet graag toe.
    Kracht: Kopiëer kracht, Daniël is in staat om de kracht van iemand anders te kopiëren. Hij kan momenteel een kracht tegelijk kopiëren en redelijk lang vasthouden. Hij focust zich echter niet op meerdere krachten tegelijk kopiëren aangezien het voor hem heel moeilijk is om andermans kracht te beheersen. Net als de oorspronkelijke eigenaar van de kracht moet hij het ook eerst aanleren voordat hij de gekopiëerde krachten goed onder controle heeft.
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) : Muziek en Zelfverdediging
    Extra:
    x


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Hoeveel mensen zijn nog nodig voor we kunnen beginnen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Hoeveel mensen zijn nog nodig voor we kunnen beginnen?


    Ik zie dat er nog 1 iemand z'n rol nog moet invullen


    We all just wanna be somebody

    geleninja schreef:
    Hoeveel mensen zijn nog nodig voor we kunnen beginnen?


    Heffron heeft gemeld dat ze deze week haar rol gaat invullen, als ze dat heeft gedaan zal ik meteen het speeltopic aanmaken (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mijn rol is af denk ik. Ik hoop dat ze goed is, aangezien ze nogal kort is :c





    Naam
    Natalie Camille Porter

    Leeftijd
    16 jaar en geboren op een warme middag in Juli.

    Leerjaar
    Het vijfde leerjaar

    Uiterlijk
    Natalie is over het algemeen een lang meisje. Ze is geen lange bonenstaak of iemand die altijd boven iedereen bovenuitsteekt, maar toch zal ze vaak als langste worden benoemd van een groep. Niet dat ze dit erg vindt, door haar lengte kan ze meer eten dan iemand die korter is. Eten is iets waar Natalie erg van houdt, toch eet ze wel met mate, omdat ze geen tonnetje wil worden. Soms negeert ze dit echter en kan je echt alles bij haar naar binnenschuiven. Haar eetlust zal nooit stoppen. Haar postuur is echter erg slank. Haar lichaam heeft het figuur waar veel meiden voor zouden moorden.
    Iets wat erg opvalt bij Natalie zijn haar wenkbrauwen. Deze donkere borstels op haar voorhoofd lijken een eigen wil te hebben. Toch zijn veel mensen jaloers op de wenkbrauwen die haar sieren. Deze vallen echter ook op door hen donkere kleur, die afsteekt tegen haar blanke lichte huid.
    Ook haar haren hebben een lichte blonde kleur. Deze zijn steil en vallen langs haar schouders naar beneden. Ze reiken tot ongeveer onder haar borst.
    Haar ogen hebben een lichte heldere blauwe kleur en een smal en klein figuur. Toch vallen ze best wel op, met dank haar aan wenkbrauwen.


    Innerlijk
    Natalie is een meisje met veel energie. Wanneer je haar ontmoet of tegenkomt zul je je verbazen over de energie die ze bevat, zelfs op vroege en late momenten. Ze zal nooit moe lijken en als ze moe is, zal ze dit niet laten merken. Ook heeft ze een grote fantasie. Niets is te groot, klein, normaal of raar. In haar gedachten zijn er geen grenzen. Dit zit haar slimmigheid soms dan ook in de weg. Doordat ze veel te veel nadenkt over andere dingen, is er nog maar weinig ruimte en energie voor de dingen waarop ze wordt beoordeeld. De resultaten zullen dan niet zo positief zijn, terwijl ze juist een erg slim meisje is.
    Natalie probeert de grootste problemen proberen op te lossen met humor. Ze probeert gevoelens van zichzelf en andere te verbeteren door te lachen; alles gewoon weg te lachen. Natuurlijk werkt dit niet altijd, waardoor ze op de ergste momenten ook serieus zal zijn. Wanneer ze serieus is, zul je dus kunnen zien dat het een moeilijke, gevaarlijke of ongewoonlijk slechte situatie.
    Wanneer Natalie met andere mensen is, zal ze vaak denken aan vreemde dingen in haar uitgebreide fantasie, maar wanneer ze alleen is, is deze uitgebreidheid ook weleens op. Dan gaan haar gedachtes naar hele andere dingen dan dat ze normaal heen zullen gaan. Ze begint te twijfelen aan alles en nog wat. Zichzelf, de wereld, de problemen en relaties met andere personen. Dit kan haar weleens bezorgd maken, maar dit zal ze verbergen wanneer ze weer eenmaal onder andere mensen is.
    Natalie klinkt nu een beetje alsof ze gek is of een soort kleuter, maar dat is ze absoluut niet. Haar humor kan zowel kinderachtig, maar zeker ook zeer volwassen en doorgedacht zijn. Sarcasme is iets waar ze ook goed mee overweg kan.
    Natalie is niet een persoon dat je snel haar geheimen en zorgen zal mededelen. Ze wil het zelf oplossen en niet een ander opzadelen met moeilijke opgaven. Ze wil niet lijken op een zeurend persoon dat niets zelf kan, maar zelfstandig zijn. Laten zien dat ze het kan.
    Natalie heeft veel over voor haar vrienden. Soms zullen deze dit misschien niet zo goed doorhebben, omdat ze er nogal luchtig en grappend over kan doen, maar toch zal ze ze nooit in de steek laten en altijd voor ze klaarstaan.

    Kracht
    Onzichtbaarheid

    Keuzevakken
    Zelfverdediging en Drama. In deze twee vakken kan ze zich uitleven in haar energie en zoveel gek doen als ze zelf wil.

    Extra


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ga nu aan mijn rol beginnen. ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heffron schreef:
    Mijn rol is af denk ik. Ik hoop dat ze goed is, aangezien ze nogal kort is :c

    (...)

    Naam
    Natalie Camille Porter

    Leeftijd
    16 jaar en geboren op een warme middag in Juli.

    Leerjaar
    Het vijfde leerjaar

    Uiterlijk
    Natalie is over het algemeen een lang meisje. Ze is geen lange bonenstaak of iemand die altijd boven iedereen bovenuitsteekt, maar toch zal ze vaak als langste worden benoemd van een groep. Niet dat ze dit erg vindt, door haar lengte kan ze meer eten dan iemand die korter is. Eten is iets waar Natalie erg van houdt, toch eet ze wel met mate, omdat ze geen tonnetje wil worden. Soms negeert ze dit echter en kan je echt alles bij haar naar binnenschuiven. Haar eetlust zal nooit stoppen. Haar postuur is echter erg slank. Haar lichaam heeft het figuur waar veel meiden voor zouden moorden.
    Iets wat erg opvalt bij Natalie zijn haar wenkbrauwen. Deze donkere borstels op haar voorhoofd lijken een eigen wil te hebben. Toch zijn veel mensen jaloers op de wenkbrauwen die haar sieren. Deze vallen echter ook op door hen donkere kleur, die afsteekt tegen haar blanke lichte huid.
    Ook haar haren hebben een lichte blonde kleur. Deze zijn steil en vallen langs haar schouders naar beneden. Ze reiken tot ongeveer onder haar borst.
    Haar ogen hebben een lichte heldere blauwe kleur en een smal en klein figuur. Toch vallen ze best wel op, met dank haar aan wenkbrauwen.


    Innerlijk
    Natalie is een meisje met veel energie. Wanneer je haar ontmoet of tegenkomt zul je je verbazen over de energie die ze bevat, zelfs op vroege en late momenten. Ze zal nooit moe lijken en als ze moe is, zal ze dit niet laten merken. Ook heeft ze een grote fantasie. Niets is te groot, klein, normaal of raar. In haar gedachten zijn er geen grenzen. Dit zit haar slimmigheid soms dan ook in de weg. Doordat ze veel te veel nadenkt over andere dingen, is er nog maar weinig ruimte en energie voor de dingen waarop ze wordt beoordeeld. De resultaten zullen dan niet zo positief zijn, terwijl ze juist een erg slim meisje is.
    Natalie probeert de grootste problemen proberen op te lossen met humor. Ze probeert gevoelens van zichzelf en andere te verbeteren door te lachen; alles gewoon weg te lachen. Natuurlijk werkt dit niet altijd, waardoor ze op de ergste momenten ook serieus zal zijn. Wanneer ze serieus is, zul je dus kunnen zien dat het een moeilijke, gevaarlijke of ongewoonlijk slechte situatie.
    Wanneer Natalie met andere mensen is, zal ze vaak denken aan vreemde dingen in haar uitgebreide fantasie, maar wanneer ze alleen is, is deze uitgebreidheid ook weleens op. Dan gaan haar gedachtes naar hele andere dingen dan dat ze normaal heen zullen gaan. Ze begint te twijfelen aan alles en nog wat. Zichzelf, de wereld, de problemen en relaties met andere personen. Dit kan haar weleens bezorgd maken, maar dit zal ze verbergen wanneer ze weer eenmaal onder andere mensen is.
    Natalie klinkt nu een beetje alsof ze gek is of een soort kleuter, maar dat is ze absoluut niet. Haar humor kan zowel kinderachtig, maar zeker ook zeer volwassen en doorgedacht zijn. Sarcasme is iets waar ze ook goed mee overweg kan.
    Natalie is niet een persoon dat je snel haar geheimen en zorgen zal mededelen. Ze wil het zelf oplossen en niet een ander opzadelen met moeilijke opgaven. Ze wil niet lijken op een zeurend persoon dat niets zelf kan, maar zelfstandig zijn. Laten zien dat ze het kan.
    Natalie heeft veel over voor haar vrienden. Soms zullen deze dit misschien niet zo goed doorhebben, omdat ze er nogal luchtig en grappend over kan doen, maar toch zal ze ze nooit in de steek laten en altijd voor ze klaarstaan.

    Kracht
    Onzichtbaarheid

    Keuzevakken
    Zelfverdediging en Drama. In deze twee vakken kan ze zich uitleven in haar energie en zoveel gek doen als ze zelf wil.

    Extra



    Ik vind haar awesome! Ik zal haar er meteen bijzetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hajime schreef:
    Ik ga nu aan mijn rol beginnen. ;3


    Yay! Dan kan ik daarna het speeltopic aanmaken (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Daggers went Aranyhid:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded