• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Er staan beneden acht jongens van rond de 20 uit volle borst mee te zingen met Taylor Swift. Ik bedoel, ze hebben best wat alcohol op, maar ze kennen het hele lied woord voor woord uit hun hoofd :')

    My anger. My loudest cry for help.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Slijm, slijm, slijm


    16 - 09 - '17

    Ik krijg ineens een privé bericht op facebook:

    Hallo!
    Na het zien van jouw facebookprofiel lijk jij ons geschikt om deel te nemen aan de miss verkiezing: Miss Beauty of the Netherlands!

    En het is nog serieus ook??

    "Oma is niet goed geworden in het ziekenhuis, mama en ik gaan nu naar haar toe"
    Leuke manier om wakker te worden. Man, ik schrik me een ongeluk. Straks haalt ze het niet )':


    26 - 02 - '16

    Kaj schreef:
    Ik krijg ineens een privé bericht op facebook:
    (...)
    En het is nog serieus ook??


    Gaaf! ^^

    OTOFT: Pfff ii wil mijn bed niet uit. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze zijn gewoon vrienden, hè? Wauw. Wat kun jij liegen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I want to break free ;
    I want to break free ;
    I want to break free from your lies,
    you're so self satisfied
    I don't need you
    I've got to break free


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm falling to pieces all the time


    26 - 02 - '16

    Alsjeblieft, maak een minimale leeftijd voor de Q users. Dat er niet zulke kleuters domme topics maken en er niks van snappen.

    Een rpg in het suggestie subforum en ook nog zeggen "kan hier toch ook". Ga jij maar weer even naar de basisschool.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 10:50 ]

    Ik moet huiswerk maken maar dan ook echt net op het moment dat ik een geweldig idee heb voor een lijstje.


    wat was dit ookalweer

    FiftyShades schreef:
    Alsjeblieft, maak een minimale leeftijd voor de Q users. Dat er niet zulke kleuters domme topics maken en er niks van snappen.


    Of niet en je respecteert gewoon dat er mensen zijn die niet bijzonder veel verstand hebben van hoe een bepaalde site werkt. Het is irritant als iemand het verkeerd doet en dat blijft doen, maar er wordt hier altijd meteen zo gemeen gereageerd. Je hoeft er op zich niets mee, hè. Negeren is ook best wel een goede manier om er mee om te gaan.

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Gaaf! ^^

    OTOFT: Pfff ii wil mijn bed niet uit. :C


    Ja maar ik vind het wel gek :')

    Kaj schreef:
    (...)

    Of niet en je respecteert gewoon dat er mensen zijn die niet bijzonder veel verstand hebben van hoe een bepaalde site werkt. Het is irritant als iemand het verkeerd doet en dat blijft doen, maar er wordt hier altijd meteen zo gemeen gereageerd. Je hoeft er op zich niets mee, hè. Negeren is ook best wel een goede manier om er mee om te gaan.

    Het gaat er om dat je het ze kan blijven uitleggen en ze níét willen luisteren naar wat er gezegd wordt.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Het gaat er om dat je het ze kan blijven uitleggen en ze níét willen luisteren naar wat er gezegd wordt.


    Als niemand de moeite neemt om het fatsoenlijk uit te leggen, zou ik ook zo doen ja.