• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Sand schreef:
    (...)

    Als niemand de moeite neemt om het fatsoenlijk uit te leggen, zou ik ook zo doen ja.

    Dat werd minstens 5 keer gedaan.

    Ugh fuck it all.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 11:09 ]


    26 - 02 - '16

    Sand schreef:
    (...)

    Als niemand de moeite neemt om het fatsoenlijk uit te leggen, zou ik ook zo doen ja.


    He, in het topic kwam ik misschien bot over, maar dat was niet echt de bedoeling, ik probeer het har nu in gb uit te leggen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    He, in het topic kwam ik misschien bot over, maar dat was niet echt de bedoeling, ik probeer het har nu in gb uit te leggen.


    Dat vind ik heel lief van je. Dat kan ik natuurlijk niet zien. Maar ik ben het ermee oneens dat het vijf keer 'fatsoenlijk' is uitgelegd.
    Maar zo is de mentaliteit van Q. al wat langer en dat is gewoon heel jammer.

    OT: Jaar carnavalloos, zo vreemd. . .


    Sand schreef:
    (...)

    Dat vind ik heel lief van je. Dat kan ik natuurlijk niet zien. Maar ik ben het ermee oneens dat het vijf keer 'fatsoenlijk' is uitgelegd.
    Maar zo is de mentaliteit van Q. al wat langer en dat is gewoon heel jammer.

    OT: Jaar carnavalloos, zo vreemd. . .


    Yeah, ik zie nu zelf ook dat ik redelijk bot was en dat was echt niet de bedoeling.


    Queer zijn is gewoon alles

    Laat ook maar, heb hier geen zin in.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 11:19 ]

    Ugh sure. Ik zoek rustig en je reageert direct alsof ik één of andere bom gooi.
    Ik krijg er echt de schijt van dat ik telkens de schuld krijg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik verpest gewoon ook alles.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *rolls eyes*
    Zal ik ook telkens doen als jij ligt te slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aansteller

    Ik heb zo'n medelijden met de kinderen van sommige RPG'ers hier als die net zulke rare namen krijgen als hun personages...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik heb zo'n medelijden met de kinderen van sommige RPG'ers hier als die net zulke rare namen krijgen als hun personages...


    Echt hé, ze worden steeds erger ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaawh, Ken en Mary zijn verloofd!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Verdorie, waar blijf je nou? Ik wil chocolade toffee's (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MadCry schreef:
    Aaaawh, Ken en Mary zijn verloofd!


    Arme Barbie.
    Sorry, geen idee wie Ken en Mary zijn, maar ik moest gelijk aan Ken en Barbie denken en kon een opmerking niet laten. :')

    OTOFT: Oke, laat ik maar weer verder gaan met mijn kamer. Is ie vanmiddag voor een groot deel opgeruimd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •