• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Maseo schreef:
    (...)

    Echt hé, ze worden steeds erger ;D


    Ik zie soms ook gewoon mensen met drie namen voorbij komen. Dat vind ik persoonlijk iets te veel van het goede.


    26 - 02 - '16

    Nu doet m'n scherm het alleen nog als ik heel hard erop druk. D: Waarom gaan mijn laptops telkens maar een jaar of twee mee?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kaj schreef:
    Ik krijg ineens een privé bericht op facebook:
    (...)
    En het is nog serieus ook??



    Duhhh you are so beautiful


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom werkt popcorn time nooit?

    Bosie schreef:
    (...)


    Duhhh you are so beautiful


    pfffft

    Ik schaam me rot. Iedereen zit over me te praten alsof ik een of andere gestoorde psychiatriepatiënt ben om wat krasjes op m'n arm. Ja hoor, je dochter is nu echt ineens een hartstikke gevaarlijke psychopaat die iedereen gaat vermoorden. Geweldige manier om je vakantie te starten. Nu gaat iedereen me stalken om te zien of ik geen zelfmoord ga plegen of zo. Echt waar, stfu met je domme vragen. Ik wil een fucking tijdmachine zodat ik alles weer kan terugdraaien, want nu weten niet alleen mijn ouders het, maar ook mijn oma en opa die verslaafd zijn aan drama en vast de hele buurt gaan inlichten nu. I'm screwed.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 14:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wth was dat voor actie? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom een crossover met HUN? I don't even like them...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    We were so happy 3 days ago and now it just feels like you hate me already... What did I do wrong? Or are we maybe just not right like this?

    Leh, ik mis het oude Tokio Hotel.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedankt voor het niet vertellen dat ik een toets heb dinsdag. Fucking stress.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nee ga weg mijn oreo's :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dan maar zo.


    16 - 09 - '17

    Nou, dat was het dan. RIP laptop. :c

    Hopelijk doet die ouwe netbook het nog redelijk genoeg om mee te kunnen werken, anders wordt het sparen voor een reparatie. :c :c :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Laat ontbijten of met honger blijven en wachten op de grill? Dilemma dilemma.


    -