• Lijstjeswedstrijd Jente & Ilona.

    Cave & Iniminicum. Met toestemming van Mulleroni
    Lijstjes; de nieuwe trend op Quizlet. Jente en ik wilden graag een wedstrijd organiseren, en daarom bedachten we ons dat het wel leuk zou zijn om iets origineels te doen. En zo kwamen op we op een lijstjeswedstrijd.
    Wij zullen voor elke opdracht een thema geven. Bijvoorbeeld actrices. De deelnemers moeten dan een lijstje maken omtrent dit thema. Ze mogen het zelf invullen. Dus met het thema actrices kan je een lijstje maken met de meest succesvolle actrices uit 2014, of welke actrices de rol van Alaska Young zou moeten krijgen in de verfilming van Looking For Alaska - John Green.
    De resultaten zullen worden gescreenshot en in deze story gezet worden.


    Wij zullen beoordelen op de volgende punten:
    • Spelling/grammatica en de manier van schrijven.
    • Creativiteit.
    • Hoe het thema is gebruikt.
    • Inhoud.
    • Algemene resultaat.


    Deelnemers:
    Eleutheromania - ingeleverd
    Debbaut - ingeleverd
    Yoda - ingeleverd
    Dotan - ingeleverd
    Avarosa - ingeleverd
    Fereale
    Rikiah - ingeleverd
    Kaj - ingeleverd
    Sadventure - ingeleverd
    Reigns - ingeleverd
    StephenFry - ingeleverd
    Firenzee - ingeleverd
    RAB - ingeleverd
    Ameliorate - ingeleverd
    Vow - ingeleverd
    Retrouvailles - ingeleverd


    Algemene Informatie:
    • Iedereen zal meedoen gedurende de hele wedstrijd.
    • Voor elk onderdeel kan je maximaal 20 punten scoren. Het uiteindelijke punten aantal wordt gedeeld door 10, en dat is je cijfer.
    • Je cijfers worden bij elkaar opgeteld, en degene die op het einde het hoogste getal heeft wint de wedstrijd.
    • Er zullen 8 rondes zijn, elke ronde duurt een week.
    • Uitstel kan gegeven worden, maximaal 2 keer. Een goede reden moet gegeven worden. Uitstel betekent 48 uur langer de tijd.
    • Elke dag dat je - je opdracht later inlevert betekent 0.2 punten van je eindcijfer.
    • De opdrachten worden ingeleverd door in het forum de link te zetten naar het desbetreffende lijstje.
    • Wij kunnen helaas geen prijs in de vorm van credits geven. Wel zal de winnaar twee weken op beide profielen staan van ons, samen met een creatie naar keuze. De tweede plaats zal worden beloont door een week op beide profielen te staan.


    De opdrachten:

    Opdracht 1 - films & series.
    Het thema van de eerste opdracht is films en series. Je kan dus bijvoorbeeld een lijstje maken met je favoriete films en series, of de beste films/series over een onderwerp, welke films/series in 2015 nog uit gaan komen. Deze opdracht begint op 18-02-15 en zal eindigen op 25-02-15 .Met uitstel moet je hem inleveren op 27-02-15. Bij deze opdracht zijn plaatjes verplicht, dit zal niet bij alle opdrachten zo zijn.
    Mensen met uitstel: Avarosa, Debbaut, Rikiah, Ameliorate, Firenzee, Fereale
    Winnaar opdracht 1:
    Eerste plaats tot nu toe:
    Tweede plaats tot nu toe:

    Opdracht 2 - Lezen & schrijven.

    Opdracht 3 - Kleur.

    Opdracht 4 - Voedsel.

    Opdracht 5 - Cultuur.

    Opdracht 6 - Fantasie.

    Opdracht 7 - School.

    Opdracht 8 - Het einde.


    Regels:
    • Plagiaat is verboden. Als dit gebeurt wordt je onmiddelijk uit de wedstrijd gezet.
    • Geen ruzie tussen de deelnemers.
    • Graag goed nadenken voordat je meedoet, wij willen deze wedstrijd graag afmaken.
    • De Quizlet huisregels gelden hier ook.
    • Door Cave & Iniminicum

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 15:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2015 - 18:39 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Firenzee schreef:
    Bij mijn naam staat nog niet ingeleverd, het kan wel dat jullie er hebben overgekeken, ik had het onder klik gezet. Zal dit volgende keer niet meer doen (; .

    http://www.quizlet.nl/lijstje/698/top-7-beste-studio-100-films/


    Een beetje geduld is ook wel op zijn plaats. Zoals je kunt zien hebben ze de beginpost sinds gister 19:32 niet meer aangepast. Ook Avarosa staat er nog niet bij.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Een beetje geduld is ook wel op zijn plaats. Zoals je kunt zien hebben ze de beginpost sinds gister 19:32 niet meer aangepast. Ook Avarosa staat er nog niet bij.


    Oei, had iets verkeerd gezien. Vlak na mij werd er een andere inzending gestuurd en zij stond dan op de lijst. Ik dacht dat die klik niet gezien was. Sorry.


    I wanna be a wizard!

    Bedankt voor alle inzendingen! Jente en ik zullen ze zo snel mogelijk proberen na te kijken. Helaas missen we er nog twee, hopelijk zullen die zo snel mogelijk worden ingezonden.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wegens omstandigheden is Iniminicum voor rond twee weken inactief op Q. Zelf zou ik proberen de lijstjes zo snel mogelijk na te kijken.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Shippings -> Dotan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gaat dit nog door, of niet?

    Allemantheia schreef:
    Gaat dit nog door, of niet?

    Ja, we zijn nu bezig met de resultaten nakijken. Het spijt ons dat het zo lang duurt, we proberen het zo snel mogelijk af te krijgen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil niet aandringen, maar we zijn nu al bijna een maand bezig aan één opdracht en we hebben acht opdrachten.. Met een limiet van vier maanden voor een wedstrijd, is het dan niet best dat de volgende opdracht alvast komt? Ik weet niet hoe jullie schema precies zit...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    Ik wil niet aandringen, maar we zijn nu al bijna een maand bezig aan één opdracht en we hebben acht opdrachten.. Met een limiet van vier maanden voor een wedstrijd, is het dan niet best dat de volgende opdracht alvast komt? Ik weet niet hoe jullie schema precies zit...

    We willen op z'n laatst de volgende opdracht aankomende maandag erop zetten & de anderen nagekeken hebben. Maar wij hadden beide niet echt door dat het zo lang duurt, dus we gaan even overleggen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    We willen op z'n laatst de volgende opdracht aankomende maandag erop zetten & de anderen nagekeken hebben. Maar wij hadden beide niet echt door dat het zo lang duurt, dus we gaan even overleggen.


    Als ik je een tip mag geven, al heeft die nu al niet meer zo veel zin, maak aan het begin van je wedstrijd een schema van wanneer je welke opdracht start en wanneer die weer eindigt en eventueel ook de beoordelingen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wanneer komen de volgende opdracht en de beoordelingen?


    take me back to the basics and the simple life

    Reigns > Florrie


    16 - 09 - '17

    Ameliorate went Xya.


    She was always looking for more..

    Vow > Allemantheia

    Jessica Nigri!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?