• Lijstjeswedstrijd Jente & Ilona.

    Cave & Iniminicum. Met toestemming van Mulleroni
    Lijstjes; de nieuwe trend op Quizlet. Jente en ik wilden graag een wedstrijd organiseren, en daarom bedachten we ons dat het wel leuk zou zijn om iets origineels te doen. En zo kwamen op we op een lijstjeswedstrijd.
    Wij zullen voor elke opdracht een thema geven. Bijvoorbeeld actrices. De deelnemers moeten dan een lijstje maken omtrent dit thema. Ze mogen het zelf invullen. Dus met het thema actrices kan je een lijstje maken met de meest succesvolle actrices uit 2014, of welke actrices de rol van Alaska Young zou moeten krijgen in de verfilming van Looking For Alaska - John Green.
    De resultaten zullen worden gescreenshot en in deze story gezet worden.


    Wij zullen beoordelen op de volgende punten:
    • Spelling/grammatica en de manier van schrijven.
    • Creativiteit.
    • Hoe het thema is gebruikt.
    • Inhoud.
    • Algemene resultaat.


    Deelnemers:
    Eleutheromania - ingeleverd
    Debbaut - ingeleverd
    Yoda - ingeleverd
    Dotan - ingeleverd
    Avarosa - ingeleverd
    Fereale
    Rikiah - ingeleverd
    Kaj - ingeleverd
    Sadventure - ingeleverd
    Reigns - ingeleverd
    StephenFry - ingeleverd
    Firenzee - ingeleverd
    RAB - ingeleverd
    Ameliorate - ingeleverd
    Vow - ingeleverd
    Retrouvailles - ingeleverd


    Algemene Informatie:
    • Iedereen zal meedoen gedurende de hele wedstrijd.
    • Voor elk onderdeel kan je maximaal 20 punten scoren. Het uiteindelijke punten aantal wordt gedeeld door 10, en dat is je cijfer.
    • Je cijfers worden bij elkaar opgeteld, en degene die op het einde het hoogste getal heeft wint de wedstrijd.
    • Er zullen 8 rondes zijn, elke ronde duurt een week.
    • Uitstel kan gegeven worden, maximaal 2 keer. Een goede reden moet gegeven worden. Uitstel betekent 48 uur langer de tijd.
    • Elke dag dat je - je opdracht later inlevert betekent 0.2 punten van je eindcijfer.
    • De opdrachten worden ingeleverd door in het forum de link te zetten naar het desbetreffende lijstje.
    • Wij kunnen helaas geen prijs in de vorm van credits geven. Wel zal de winnaar twee weken op beide profielen staan van ons, samen met een creatie naar keuze. De tweede plaats zal worden beloont door een week op beide profielen te staan.


    De opdrachten:

    Opdracht 1 - films & series.
    Het thema van de eerste opdracht is films en series. Je kan dus bijvoorbeeld een lijstje maken met je favoriete films en series, of de beste films/series over een onderwerp, welke films/series in 2015 nog uit gaan komen. Deze opdracht begint op 18-02-15 en zal eindigen op 25-02-15 .Met uitstel moet je hem inleveren op 27-02-15. Bij deze opdracht zijn plaatjes verplicht, dit zal niet bij alle opdrachten zo zijn.
    Mensen met uitstel: Avarosa, Debbaut, Rikiah, Ameliorate, Firenzee, Fereale
    Winnaar opdracht 1:
    Eerste plaats tot nu toe:
    Tweede plaats tot nu toe:

    Opdracht 2 - Lezen & schrijven.

    Opdracht 3 - Kleur.

    Opdracht 4 - Voedsel.

    Opdracht 5 - Cultuur.

    Opdracht 6 - Fantasie.

    Opdracht 7 - School.

    Opdracht 8 - Het einde.


    Regels:
    • Plagiaat is verboden. Als dit gebeurt wordt je onmiddelijk uit de wedstrijd gezet.
    • Geen ruzie tussen de deelnemers.
    • Graag goed nadenken voordat je meedoet, wij willen deze wedstrijd graag afmaken.
    • De Quizlet huisregels gelden hier ook.
    • Door Cave & Iniminicum

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 15:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2015 - 18:39 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sadventure schreef:
    Ach, zoveel maakt het toch niet uit. :Y) Het is niet alsof ze nu drie keer uitstel krijgt.


    Het is een hij. Mij maakt het op zich ook niet uit, tenzij het vaker gaat gebeuren, dan ga ik het natuurlijk ook heel oneerlijk vinden.


    16 - 09 - '17

    Voor de duidelijkheid: Firenzee vroeg nog voor de deadline om uitstel, en dat is dus gewoon nog mogelijk. Natuurlijk hebben we liever dat het op tijd aangegeven wordt, maar dat staat niet in de regels en is het dus ook niet dat we ons niet aan onze eigen regels houden. En het was niet bedoeld als een uitzondering, maar meer dat we liever hebben dat het eerder wordt aangegeven.

    Nog wat anders: sorry dat we geen persoonlijke berichten hebben verstuurd met waarschuwingen over de deadline. Dit is omdat we beiden op vakantie zijn en dus niet veel tijd hebben. We zullen proberen het voortaan wel te doen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Reigns schreef:
    (...)

    Het is een hij. Mij maakt het op zich ook niet uit, tenzij het vaker gaat gebeuren, dan ga ik het natuurlijk ook heel oneerlijk vinden.


    Sorry. Zeg het altijd automatisch op de een of andere manier hahaha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    (...)

    Sorry. Zeg het altijd automatisch op de een of andere manier hahaha.

    Dat herken ik, haha ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    Voor de duidelijkheid: Firenzee vroeg nog voor de deadline om uitstel, en dat is dus gewoon nog mogelijk. Natuurlijk hebben we liever dat het op tijd aangegeven wordt, maar dat staat niet in de regels en is het dus ook niet dat we ons niet aan onze eigen regels houden. En het was niet bedoeld als een uitzondering, maar meer dat we liever hebben dat het eerder wordt aangegeven.

    Nog wat anders: sorry dat we geen persoonlijke berichten hebben verstuurd met waarschuwingen over de deadline. Dit is omdat we beiden op vakantie zijn en dus niet veel tijd hebben. We zullen proberen het voortaan wel te doen.


    In de regels staat inderdaad niet tot wanneer je om uitstel kan vragen. Tot wanneer is dat dan eigenlijk?
    Vind het dan nog steeds raar dat Inimucum zegt 'Voor deze ene keer dan.' Aangezien je twee keer om uitstel mag vragen en aangezien het nog binnen de deadline is...
    Maargoed, dan is dit alweer duidelijk. Misschien handig even te vertellen tot wanneer je uitstel mag vragen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je bent trouwens de h vergeten in mijn naam (bij degene die uitstel hebben)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FiftyShades > Vow

    Mijn favoriete personages van series.
    Misschien niet heel origineel en ik weet niet zeker of dit de opdracht was, maar ik heb mijn best gedaan.

    Solangelo --> RAB


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Mijn favoriete personages van series.
    Misschien niet heel origineel en ik weet niet zeker of dit de opdracht was, maar ik heb mijn best gedaan.

    Solangelo --> RAB


    Vergeet hem niet te activeren, dat was ik namelijk ook eerst vergeten hahaha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    (...)

    Vergeet hem niet te activeren, dat was ik namelijk ook eerst vergeten hahaha.


    Bedankt, ik was het vergeten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Shippings schreef:
    (...)

    In de regels staat inderdaad niet tot wanneer je om uitstel kan vragen. Tot wanneer is dat dan eigenlijk?
    Vind het dan nog steeds raar dat Inimucum zegt 'Voor deze ene keer dan.' Aangezien je twee keer om uitstel mag vragen en aangezien het nog binnen de deadline is...
    Maargoed, dan is dit alweer duidelijk. Misschien handig even te vertellen tot wanneer je uitstel mag vragen.

    Eigenlijk is er geen deadline voor het uistel vragen, maar misschien is het wel handig om een deadline voor uitstel aanvragen te maken, ik zal het bespreken met Jente. Waarom ze dat 'voor deze ene keer dan' zei snap ik ook niet precies, maar heel veel maakt het niet uit, toch? (:

    En bedankt voor het doorgeven van de username veranderingen en die fout die ik had gemaakt ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mijn naam is wel al veranderd maar er staat nog niet 'ingeleverd' erachter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn inzending.

    Ik heb niet zoveel aandacht gestopt in de lay-out.


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg lol, ik dacht dat de deadline morgen was. Snel nog verder werken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die "voor deze ene keer begrijp ik niet maar het maakt inderdaad niets uit. Sorry dat ik het zolaat wist te zeggen maar ik had gedacht dat ik hem toen nog zou kunnen afkrijgen. Mijn opdracht is bijna klaar! :$


    I wanna be a wizard!