• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb echt genoeg van je!


    16 - 09 - '17

    Fuck my life


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ben ik dan echt de enige hier die happy is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, tijd om te focussen op positieve dingen. Puppyyyy's!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Overdose caffeine but still tired. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw. We zouden een avond gamen, had je beloofd, en we hebben al met al nog niet eens een uur gegamed. Well, alrighty then.


    26 - 02 - '16

    Ugh. Ik weet ook wel dat je tien keer fantastischer bent dan mij. Stop nu maar met het erin wrijven.


    I'm gonna give it like it's never been taken

    Ik ben te moe om te schrijven, shit. T_T


    Your make-up is terrible

    Ben ik meer voor je dan een mooi gezicht?


    26 - 02 - '16

    Is het zo lastig om te begrijpen wat "nee" betekent? Het lijkt wel alsof steeds meer mensen een plaat voor hun kop hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stop met spelen met m'n gevoelens. Ik wil duidelijkheid. Dat is alles wat ik vraag..


    26 - 02 - '16

    My head is killing me +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeetje, dit is nu al de 3e keer dat je belt vandaag. Pffffff

    Maar mama maakt kniepertjes en doet er stroop overheen aangezien ze stroopwafels uit de winkel niet hebben mag. Ben benieuwd hoe dat smaakt, haha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Komt er een concert waar ik écht graag naartoe wil, gaat mijn moeder moeilijk doen. En maar hopen dat mijn zus het geld ervoor over heeft, want anders heb ik niemand om mee te gaan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik háát mijn docente filosofie. Ze beantwoordt mijn mails niet, maar ze leest ze dus wel. Ze wordt boos als ik een opdracht niet inlever, terwijl ik haar verdomme mail dat ik het niet begrijp. Een reactie op die mail zou dus fijn geweest zijn, maar nee, hoor. Als ik een ander vak kon kiezen, had ik dat nu gedaan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."