• Ollalalala. Beginpost?

    Wie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Inmiddels ken ik 2 en een halve tekst uit m'n hoofd -thank god dat ik goed ben in dingen onthouddn :3- anyway

    Leo de Leeuw (ok sorry :')) ja Grieks is zoveel makkelijker en beter omg

    Wonen we trouwens net zoals ik allemaal in NL?

    Hebben we überhaupt een idee hoe we er allemaal uitzien :')?


    Ik vind Latijn veel chillen door twee dingen: 1. normaal alfabet 2. geen aoristus en medium (ik heb normaal al moeite met werkwoorden, bij Grieks is het hel). Maar Grieks heeft wel gewoon leukere inhoud :')

    Ik woon in NL en de meesten weten wel hoe mijn verlepte hoofd eruit ziet.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Surrealistic schreef:
    Ik ga denk ik een rol reserveren bij Jente's RPG maar ik snap er nog niks van hahaha welke zijn nog vrij?

    Ben ik nu dom? Ja hè? Lol.


    Gewoon een rol aanvragen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yeah sure @Jente oh hahaha lol ik heb dus echt geen idee hoe jullie eruit zien. :') ik post ook wel een foto hold in :x


    I just caught the wave in your eyes

    Okay, ik heb nu dus dit voor de jongen die ik morgen wat moet gaan vertellen.
    "Okay, dit is waarschijnlijk het moeilijkste gesprek dat ik ooit moet gaan voeren. Ik heb nogal het idee dat we nu op een punt zijn waarop ik geen idee heb waar we zijn. En dat is het met alles. Het enige wat ik zeker weet, is dat ik nergens zeker over ben. Ik wil niemand teleurstellen. Jou niet, de anderen niet en mezelf niet."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Oh dus je zegt gwn ik wil wen vrouw (ik doe nog ff geen extra dingetjes erbij. Laat ikt easy houden :')) ik hoop echht dat RPG'en mij gaat lukken. Gelukkig is t zo vakantie ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Oh dus je zegt gwn ik wil wen vrouw (ik doe nog ff geen extra dingetjes erbij. Laat ikt easy houden :')) ik hoop echht dat RPG'en mij gaat lukken. Gelukkig is t zo vakantie ^^


    Yepp. Btw, als je wlt mag je ook in de whapp groep. Ff je nummer doorgeven c:


    take me back to the basics and the simple life

    Surrealistic schreef:
    Oh dus je zegt gwn ik wil wen vrouw (ik doe nog ff geen extra dingetjes erbij. Laat ikt easy houden :')) ik hoop echht dat RPG'en mij gaat lukken. Gelukkig is t zo vakantie ^^


    Als je wilt, mag je wel een GB sturen als je iets niet snapt. Ik was ook een newbie toen ik begon, maar je leert pas als je het doet c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Tja van fouten leer je :3

    Anyway ik zal wel aan Leo ofzo m'n nummer pb'en. Ik moet wle zeggen. Ben niet altijd heel actief op app tho :') eigg actiever op Q gek genoeg x)


    I just caught the wave in your eyes

    Haloa.


    She was always looking for more..

    Surrealistic schreef:
    Tja van fouten leer je :3

    Anyway ik zal wel aan Leo ofzo m'n nummer pb'en. Ik moet wle zeggen. Ben niet altijd heel actief op app tho :') eigg actiever op Q gek genoeg x)


    Haha, no problem (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    Haloa.


    LAURAAAAAA *ATTACK HUG*


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    LAURAAAAAA *ATTACK HUG*


    LEOOOOO *ATTACK HUGT TERUG.*


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    LEOOOOO *ATTACK HUGT TERUG.*


    YAYYYY

    James?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb kennelijk geen betere foto tho. Dit was tijdens wiskunde, en die bril draag ik niet permanent ofzo, ^^ hope you didn't get blind or something tho.



    omg dat rijmde soort van


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Ik heb kennelijk geen betere foto tho. Dit was tijdens wiskunde, en die bril draag ik niet permanent ofzo, ^^ hope you didn't get blind or something tho.



    omg dat rijmde soort van


    Omg, ur a cutie c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman