• Petticoats, leren jasjes, en Rock 'n Roll. De jaren 50. Direct komen er bij iedereen tegenwoordig de beelden van Grease en West Side Story in ons op, maar was het leven wel zo zorgeloos voor de jeugd? De Koude Oorlog was in volle gang, door de rest van de wereld scheurden oorlogen families uit elkaar, er waren nog veel oude normen en waarden waar je als jongere naar moest leven, en er waren nog veel meer onrechtvaardigheden en verschillen tussen groepen dan nu. Toch was het ook weer niet zo slecht, de economie trok aan, de televisie werd een normaal deel van ieder huishouden, en langzaam maakte de jeugdcultuur een opkomst.

    Het is het jaar 1953, op Pembrooke State University, Charlotte, North Carolina. De haren van de jongens staan omhoog in strakke vetkuiven, en de nette shirtjes van de meisjes zijn net een knoopje te ver opengeknoopt om helemaal netjes te zijn. De hormonen razen door de lichamen van de jonge volwassenen die hier een breed scala aan studies volgen, maar alles moet in het geheim door de strikte regels van de universiteit en van hun ouders. Niemand wil namelijk van school getrapt worden. Een 'bad boy'-imago is namelijk wel leuk, maar voor een imago op de campus, moest je daar wel wonen. Deze RPG geeft een kijkje in de levens van de doodnormale studenten die zich proberen staande te houden in deze snel veranderende wereld.

    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd • [18+]
    Studie • [Alleen voor studenten. Als je een professor wil spelen, vul hier dan het vak in wat hij of zij geeft, niet de algehele studie]
    Woonplaats • [Hiermee bedoel ik waar ze wonen in de vakanties als de universiteit, en ook de kamers, gesloten zijn. Gescheiden ouders kwamen in deze tijd nog niet voor, net als buitenlandse studenten. Het meest voor de hand liggende is dat ze uit North Carolina zelf of een van de omliggende staten komen]
    Karakter •
    Uiterlijk • [Met foto]
    Geschiedenis •
    Extra •


    • Personages •
    Studenten •
    • Julia Amelia Earhart • Engels • Bain
    • Joyce Caitrin Finney • Rechten • GusWaters
    • Carley Jennifer Miller • Rechten • CaptainKush
    • Robin Mary Winters • Geneeskunde • Reincarnate
    • Elaine Ann Lewis • Psychologie • Philia
    • • •

    • Michael Clint Barton • Diergeneeskunde • Bain
    • Jesse Lee Colton • Luchtvaarttechniek • Michonne
    • Ace Trevor Radke • Kunst • TrevorWentworth
    • Vince Jeff Murdock • Theater • CrowIey
    • Clifford Danny Hickerson • Dans en Bedrijfsmanagement • Beereo
    • • •

    Werknemers •




    • Campus •
    Pembrooke State University is een moderne universiteit met alle voorzieningen die een student maar nodig heeft. In het hoofdgebouw met de prachtige klokkentoren bevinden zich de meeste collegezalen, waar per zaal zo'n 100 tot 200 studenten in passen. Dit gebouw loopt in een U-vorm, met in het midden een mooi park om in te ontspannen en te werken. In de linkervleugel van het hoofdgebouw bevind zich de bibliotheek, waar studenten hun kennis nog verder kunnen verbreden. Als je met je rug naar de klokkentoren staat, zal je nog een rond gebouw opvallen. Dit is het theater van de school, waar ook college wordt gegeven als de groepen niet in de normale collegezalen passen. Ook worden hier jaarlijks uitvoeringen en optredens gegeven.
    Achter het theater staat een gebouw wat enorm op het hoofd gebouw lijkt, ook U-vormig met een park in het midden, maar zonder klokkentoren. Hier bevinden zich alle studentenkamers van de studenten die op de campus wonen, met de parkeerplaats voor hun auto's erachter. In het middelste gedeelte bevinden zich een gezamenlijke keuken, eetzaal en woonkamer. Deze zalen zijn net gerenoveerd en gemoderniseerd. In de linker vleugel vinden de meisjes hun kamers, in de rechter vleugel vinden de jongens eenzelfde soort kamers. De kamers zijn standaard voorzien van een bed, een kast, een bureau, wat boekenplanken, een plafondlamp en een schemerlampje op het bureau. Voor de rest heeft een student de vrijheid om zijn of haar kamer in te richten zoals hij of zij wil. Er mag alleen niet worden geverfd, nog mogen er spijkers de muur in worden geslagen, punaises mogen wel. Per vier kamers is er een gedeelde badkamer. Op zowel de deuren van de slaapkamers als die van de badkamers zitten naamplaatjes van de studenten die er thuis horen. Ook hebben alleen zij, en de congierges, een sleutel om erin te kunnen.


    • Campus Regels •
    • Na 11 uur 's avonds is iedereen binnen en is het campusterrein rustig.
    • Na 12 uur 's avonds is iedereen op zijn of haar eigen kamer, is het stil en zijn de lichten uit.
    • Aanwezigheid bij de college's is verplicht. Je mag alleen afwezig zijn met een geldig bewijs van de doctor dat je echt ziek was.
    • Je houd je eigen kamer en de algemene ruimtes netjes en schoon. Je hebt een klusje per dag om dit zo te houden, waaronder koken, schoonmaken of afwassen.
    • Je hebt respect voor elkaar en elkaar's bezittingen.
    • Geen onsmakelijkheden in kleding nog gedrag.
    • Geen alcohol of drugs.
    • Rust, Reinheid, en Regelmaat staan hoog in het vaandel op Pembrooke. Je doet wat je gezegd wordt, spreekt niet tegen, en gedraagt je naar behoren.

    • De universiteit en haar werknemers bepalen of je jezelf aan de richtlijnen houd. Discussie hierover is ongeoorloofd.

    • RPG Regels •
    • Minimaal 250 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Verwerk hierin de omgeving, gevoelens, het verleden, etc.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties groeien over tijd, je haalt echt niet alleen maar 10en, niet iedereen mag je, en het leven gaat verre van altijd over rozen als je een student bent.
    • Het zijn de jaren 50, niet 2015. Hou daar rekening mee met je rol en bij het spelen, want hier wordt op gecontroleerd.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 14:13 ]


    Bowties were never Cooler

    MARILYN HARRINGTON



    Naam
    Marilyn Harrington

    Leeftijd
    Negentien

    Studie

    Woonplaats

    Karakter

    Uiterlijk

    Geschiedenis

    Extra


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat ik mijn persoon wel af heb. Maar het kan zijn dat ik hier en daar nog wat aanpas. en als ik sowieso aanpassingen moet maken, hoor ik het wel :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik maak Joyce morgen of deze nacht af


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hij is prima


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Het is een goed begon maar zeker haar geschiedenis en karakter zijn erg karig. Kan je deze alsjeblieft uitbreiden.

    Voor Jesse graag ook de geschiedenis wat uitbreiden


    Ik zal het later uitbreiden, ben nog aan het eten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OML ANDY BIERSACK! *fangirls* Hij is zo freaking leuk!! TrevorWentworth


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik vul mijn rol morgen in als dat goed is. Vanavond heb ik echt geen tijd.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Reincarnate schreef:
    R o b i n      M a r y      W i n t e r s



    Leeftijd •
    19, geboren op 30 Oktober
    Studie •
    Medicijnen
    Woonplaats •
    New Bern is een klein stadje in North Carolina waar niet al teveel mensen wonen en waar iedereen elkaar kent.
    Karakter •
    Robin is een zachtaardig meisje dat het goede in de mensen ziet en eigenlijk niet gelooft in slechte mensen.
    Robin is een erg eigenwijs meisje en dat komt haar meestal niet ten goede. Vaak kom het voor dat ze met haar koppigheid goed zit, maar af en toe komt het ook voor dat ze niet goed zit. Dat doet haar maar al te vaak niet goed.
    Robin is heel energiek en kan erg springerig worden als ze voor iets enthousiast wordt. Doordat ze zo energiek is, heeft ze altijd veel energie om dingen te doen en krijgt ze ook de dingen gedaan die ze moet doen.
    Hoewel het van de uiterkant er niet zo uit ziet, heeft deze dame toch altijd wel haar mening klaar als het nodig is. Ze staat stevig in haar schoenen en weet wat ze wil. Ze zal er dan ook alles aan doen om haar mannetje te staan als dat nodig is. Vele mensen kijken alleen naar haar uiterlijk en staan dan ook verbaasd te kijken als ze haar mening duidelijk uitbrengt of tegen mensen in gaat.
    Robin is een erg preuts meisje als het gaat om jongens en relaties. Ze is hier ook erg onzeker in en heeft het er niet al te graag over. Als meiden erover vragen, zal ze er alles aan doen om die vragen te ontwijken.
    Uiterlijk •
    {FC; Elizabeth Gillies}
    Robin heeft bruin/ donkerblond kort haar dat haar ovaalvormig gezicht omlijst. Wat vooral opvalt aan haar, zijn haar ijsblauwe ogen die omringd zijn met lange donkere wimpers. Robin heeft een kleine spitse neus en is daar dan ook erg onzeker over. Ze denkt dat heel veel mensen erop zullen letten en dat ze haar ermee zullen pesten. Onder haar neus bevinden zich mooie roze volle lippen. Robin heeft een bleke huid en wordt daarmee altijd geconfronteerd door haar ouders.
    Waar Robin wel tevreden over is, is haar zandloper figuur en maakt daar ook slim gebruik van door haar rokjes wat hoger op haar heupen te dragen. Wat Robin nog wel een beetje zorgen nalaat, zijn haar lange benen. Ze is zo onzeker over haar lengte van 1,72, maar laat dat aan niemand merken.
    Geschiedenis •
    Robin heeft een ingewikkelde jeugd van ouders die veel van haar verwachten en perfectie van haar eisen. Elke zondag moet ze verplicht mee naar de kerk. Haar ouders zijn erg gelovig en verwachten dat ook van Robin, terwijl zij daar eigenlijk helemaal niet van houdt en eigenlijk wel van een beetje rebelse wereld houdt. Haar ouders zullen dan ook nooit verwachten dat ze misschien ooit met een rebelse jongen thuis komt. Het liefst gaat Robin voor de rebelse look, maar dat zal haat vader ontzettend pijn doen en dat wilt ze echt niet. Robin is een echte vaderskindje en zal dat altijd blijven.
    Robin legt veel waarde aan haar oudere neef Drew. Hij is een echte rebel en dat wil Robin ook wel. Door haar need Drew, leert ze veel van de andere rebels kennen. Haar tante wil echter niet dat ze met hem om gaat, omdat ze bang is dat deze 'ziekte' ook op haar zou overslaan. Robin is daar niet altijd blij mee als haar tante zoiets zegt en trekt haar mond dan ook open.
    Als baby was Robin een rustig en onschuldig meisje en groeide mooi op. Tot ze de college bereikte, was Robin het aardigste meisje dat je maar tegen kon komen. Sinds tijden veranderen en ze zich moet aanpassen, doet ze dat ook en dat maakt haar ouders niet bepaalt tevreden over haar. Haar ouders hebben Robin nog niet echt losgelaten, waardoor ze weinig ervaring met jongens heeft en is daar dan ook erg verlegen in en erg onzeker.
    Buiten haar opleiding, woont ze gewoon thuis, al is die sfeer daar niet de ideale plek om te wonen.
    Extra •
    Hoewel ze erg netjes is, is ze op school wat losser dan thuis. Robin hecht heel veel waarde aan haar muziek en geniet daar enorm van.
    Robin heeft ook een stiekeme verslaving voor koffie en nicotine. Op school en thuis rookt ze stiekem.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 8:36 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    OML ANDY BIERSACK! *fangirls* Hij is zo freaking leuk!! TrevorWentworth

    Haha ja ik luisterde vroeger altijd. Maar echt al heel lang niet meer en toen zag ik hem in de clip van Bad Girls Clib van Falling in Reverse en toen dacht ik echt. 'Omg, die is zo knap geworden. Die moet ik voor een faceclame gebruiken (x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TrevorWentworth schreef:
    (...)
    Haha ja ik luisterde vroeger altijd. Maar echt al heel lang niet meer en toen zag ik hem in de clip van Bad Girls Clib van Falling in Reverse en toen dacht ik echt. 'Omg, die is zo knap geworden. Die moet ik voor een faceclame gebruiken (x


    Haha hun 3de en 4de album vind ik best goed geworden :3 het is zo anders en van de 3de is een film gemaakt, dus echt awesome ^^ haha ooit zal ik hem ook gebruiken denk ik


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Clifford Danny Hickerson



    Leeftijd
    20

    Studie
    Dans en Bedrijfsmangement studie

    Innerlijk
    Clifford Danny Hickerson is iemand die zich als een arrogante en verwende Jongen gedraagt. Dat is hij ook wel een beetje, zeker verwent, omdat zijn ouders van het geld bulken. Dat betekent echter niet, dat hij zo lief tegen zijn ouders is. Hij maakt veel ruzie met zijn vader over zijn studie. Zijn vader vind dat zijn studdie, dans, nutteloos is en een verspilling van tijd en geld. Dat hij naast dans ook nog bedrijfsmanegemt doet, is voor zijn vader niet genoeg. Soms lopen de ruzies zo uit de hand dat zijn vader hem slaat. Hierdoor ziet hij vaak tegen de schoolvakanties op.
    Zijn eerste naam, Clifford, is die van zijn vader. Hierdoor weigert hij hem te gebruiken en noemt zichzelf Danny. Hij vind het afschuwelijk als iemand hem toch Clifford noemt en is hier vaak ook heel boos over geworden tegen zijn moerder die het per ongeluk doet.
    Toch is zijn moeder wel lief. Juist omdat hij het zo slecht kan vinden met zijn vader, doet zijn moeder er alles aan om haar jongen blij te maken. Hij hoeft het maar te vragen of hij krijgt het al. Hier maakt Danny regelmatig misbruik van door dingen te vragen die een van zijn vrienden nooit zouden krijgen.

    Danny gedraagt zich over het algemeen als een zak tegenover anderen. Dit doet hij om stoer te doen. Meisjes lastig vallen is ook een van zijn grootste hobbies. Hij gedraagt zich vaak alsof hij alles kan maken en niet of niemand hem kan schelen. Vaak komt hij hierdoor in de problemen, maar hij doet alsof hij zich er niks van aan trekt. Toch is hij bang dat als zijn vader er achter komt, hij weer klappen krijgt. Dit stopt Danny echter niet van kattenkwaad uithalen, want hoewel hij bang is voor de klappen, doet hij het eigenlijk vooral om zijn vader op te stoken.


    Uiterlijk


    Danny is ontzettend Ijdel. Hij checkt wel 100 keer per dag of zijn haar goed zit en gaat nooit de deur uit zonder haarlak. Bovendien kijkt hij zo vaak als het maar kan in een spiegel. Dan kijkt hij of zijn haar wel goed zit of zijn t-shirt niet scheef zit. Bovendien heeft hij meer kleren dan een normale jongen zou moeten hebben. Ook meer dan een normaal meisje eigenlijk. Hij draagt in een week nooit twee keer hetzelfde en zorgt dat wat hij draagt goed bij elkaar past. Zijn kleding stijl gaat van stoer, met zwate leren jassen en gescheurde broek tot strak. Dat is dan weer iets met een mooie jas met bijpassende stropdas en nette strake broek.


    Ik maak hem later af
    dit is voormij zodat ik later de foto's die ik misschien al3de wou nog terug kan vinden:
    http://28.media.tumblr.com/tumblr_ljpghgSN9K1qdkx5to1_500.jpg
    http://i217.photobucket.com/albums/cc55/PeryneGL/Zac%20Efron/Animations/HS_LCSlideAndHipShakeBIG.gif

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 18:39 ]


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Joyce is ongeveer klaar denk ik.
    Wat moet ik nog aan haar aanpassen?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is Robin nu ook goed?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    I love Clifford :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Joyce en Robin zijn goed


    Bowties were never Cooler