• Onze goeie vriend is alweer een jaartje ouder. Gelukkige verjaardag, Jarne aka Debbaut!





    16 - 09 - '17

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Nawh, thank you Sylvie!(K)

    En alvast aan iedereen bedankt voor alle felicitaties!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vroeg me vandaag al af waarom er nog geen topic was voor Jarne, maar zelf was ik er te druk voor en heb nu eindelijk tijd om eens lekker achter de laptop te zitten.

    Anyways, JARNEEEEEE! HOERA, ONZE FAVORIETE DOODDOENER IS VANDAAG JARIG! WOOOHOOOOOO!
    Dat je maar een heeeeeeele leuke verjaardag mag hebben vandaag! :3









    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Ik vroeg me vandaag al af waarom er nog geen topic was voor Jarne, maar zelf was ik er te druk voor en heb nu eindelijk tijd om eens lekker achter de laptop te zitten.

    Anyways, JARNEEEEEE! HOERA, ONZE FAVORIETE DOODDOENER IS VANDAAG JARIG! WOOOHOOOOOO!
    Dat je maar een heeeeeeele leuke verjaardag mag hebben vandaag! :3










    Erg bedankt my dear panda!

    Als je het zo bekijkt zijn die twee laatste best eng.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Erg bedankt my dear panda!

    Als je het zo bekijkt zijn die twee laatste best eng.:'D


    Hé! Het is goed bedoelt ja! En dooddoeners zijn gewoon vast nooit op dansles geweest of in een discotheek ofseu. Ze doen hun best! x)
    ghehe

    Heb je een leuke dag en veel gekregen en veel taart gehad? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd *O*


    -

    Gefeliciteerd! (:


    wat was dit ookalweer

    Aaaah, ik kan me nog herinneren dat je ooit zo'n irritant, veertienjarig jochie was. :Y) Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!


    Your make-up is terrible

    Zestien alweer? De tijd gaat snel hoor! Gefeliciteerd! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    McKagan schreef:
    Gefeliciteerd! (:


    26 - 02 - '16

    Dude!!!

    Congratz kerel!!






    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefeliciteeeerd, Jarne! *O*
    Maar whut, zestien? Je wordt oud! Niet dat je je jonger dan je leeftijd gedraagt of zo, maar op een of andere manier heb ik je in mijn hoofd toch echt nog als tenminste twee jaar jonger. Je slaat zomaar een paar jaar over nu, foei.

    Anyway, om aan Yolanda's prachtige danslesloze Death Eater feestje toe te voegen, hier nog wat meer geweldige gifs. :3




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd ;')


    Stenenlikker

    @Yolanda Jup! Een discolamp, nieuwe sportkleren, spaarpot a lot of money en nog veel meer! Nu gezellig met de familie.:3

    @Gail en Tamara Thanks!(:

    @Nikki Ik? Irritant?D': Haha, kidding, rust en verstand komt met de jaren.:Y) Bedankt!

    @Annemarije en Erieka en Sharon en Margot bedankt!(:

    @Inge haha, I know.:Y)
    Bedankt! Ook voor die getalenteerde dooddoeners!:'D

    @Belle Thanksie!(:


    Queer zijn is gewoon alles