• Misschien kennen jullie de app 'Raad het voorwerp' wel. Deel hier de puzzels waar je niet uit komt, misschien dat we elkaar kunnen helpen. (:
    Wie spelen dit spel nog meer? (:

    Ik zit vast met deze:


    Every villain is a hero in his own mind.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:



    Mondharmonica


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaa! Oh ik zat echt alleen maar aan een meetlat ofzo te denken 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Jaa! Oh ik zat echt alleen maar aan een meetlat ofzo te denken 8D


    Ik zag het eigenlijk meteen wel. Die gaatjes onderin en de cijfers die aangeven welke toon het is geloof ik (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Creme brulee?

    Ah, dat zou heel goed kunnen. En daar waar ik never zelf opgegkomen. Dank je.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Denk niet dat het het is, gezien er geen 'b' in zit en wel meer niet. Had ik nog niet naar gekeken.. Al lijkt het wel op creme brulee.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:42 ]

    Het is hem wel. Om de een of andere reden heeft hij de laatste vier letters niet mee gekopieerd en daar zat een B tussen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, hahaha, ik dacht al (:

    Weet iemand heel toevallig wat dit is? ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ananas?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is hem! Dank je. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Op Creme brulee zat ik al dagen vast. Sommige zijn zooo lastig. Ik kijk altijd op http://alleantwoorden.nl/raad-het-voorwerp-antwoorden/ als ik vast zit. Probeer niet te vaak te kijken :)

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 13:21 ]