• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    En ik ben weer misselijk :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Medicijnen om mijn tics te verminderen. Dat klinkt eigenlijk wel heel erg fijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Medicijnen om mijn tics te verminderen. Dat klinkt eigenlijk wel heel erg fijn. (:


    Weet je wat heel fijn is (ik heb ook last van verschillende tics) valeriaan pilletjes. Hier word je kalm van en hierdoor verminderen je tics ook heel erg. Je kunt deze aanvragen bij de huisarts, dan zijn ze gratis geloof ik (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chocolade melk is nog best chill als je geen chocola in huis hebt.


    i put the fun in funeral

    Gonplei schreef:
    (...)

    Weet je wat heel fijn is (ik heb ook last van verschillende tics) valeriaan pilletjes. Hier word je kalm van en hierdoor verminderen je tics ook heel erg. Je kunt deze aanvragen bij de huisarts, dan zijn ze gratis geloof ik (:


    Nouja sowieso ga ik eerst op het internet wat meer lezen over tics, en inderdaad een bezoekje aan de huisarts brengen. Mijn tics zijn de afgelopen jaren dusdanig verergerd dat nu ik mijn rijbewijs heb het eigenlijk niet eens altijd veilig is om te rijden. :')
    Maar ik zal die valeriaan onthouden en morgen eens opzoeken op het internet en eventueel er over beginnen bij de huisarts. Thank you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Nouja sowieso ga ik eerst op het internet wat meer lezen over tics, en inderdaad een bezoekje aan de huisarts brengen. Mijn tics zijn de afgelopen jaren dusdanig verergerd dat nu ik mijn rijbewijs heb het eigenlijk niet eens altijd veilig is om te rijden. :')
    Maar ik zal die valeriaan onthouden en morgen eens opzoeken op het internet en eventueel er over beginnen bij de huisarts. Thank you! :3


    Ik weet hoe je je voelt. Ik leef al jaren (lees vanaf 6) met tics, dus ik weer wat je meemaakt, hahah. Het nadeel is dat je er niet vanaf komt tenzij je goed verzet, maar dat kost veel energie. Maar het komt wel goed. Valeriaan kalmeert je als je dat krijgt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kan serieus een doos gratis ijs voor me fixen? O_O
    Behalve dan dat het eerst hier in NL moet zien te komen zonder te smelten...


    Stenenlikker

    Sand schreef:
    You're confusing me. . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ik weet hoe je je voelt. Ik leef al jaren (lees vanaf 6) met tics, dus ik weer wat je meemaakt, hahah. Het nadeel is dat je er niet vanaf komt tenzij je goed verzet, maar dat kost veel energie. Maar het komt wel goed. Valeriaan kalmeert je als je dat krijgt.


    Jaa ik ook al zo lang als dat ik mij kan herinneren. Het wordt alleen steeds erger en dat is niet goed. Dus dat de mogelijkheid er is om het te minderen is best prettig. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bah, allemaal dronken mensen. Go away +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yess Domination komt terug als gamemode. Dat werd tijd.

    I will never be someone's first choice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij ben ik de enige persoon die zodra haar hond midden in de nacht begint te blaffen naar beneden rent en de eerste beste persoon neerslaat. Sorry pap. Maar geen inbrekers! (;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naar het ziekenhuis of gewoon naar huis, that's the question.


    kindness is never a burden.

    Als ik mijn mening zeg wil ik niet elke keer horen dat dat niet zo is. Het is mijn mening, accepteer die.


    "Ignite, my love. Ignite."