• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Natuurlijk, kijk me maar zo vuil aan, maar als jij van die stoel afvalt is het toch echt je eigen schuld. Verwend nest.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Extreem snel gefietst om op tijd te komen, is ze er zelf nog niet eens :')

    Ik moet echt wat nuttigs doen.


    i put the fun in funeral

    'At least it's not a fox. Who wants to toast on the new baby?'
    Wacht. Dit was de bevaling? Dat is een goeie plot twist :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En jij vindt jezelf een "goede vriendin"? Ha, laat me niet lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dik, waardeloos varken dat ik ben.
    En ik ben al die preken zat. Vaaf het moment dat ik op sta krijg ik allerlei opmerkingen en preken naar me kop geslingerd. Ik weet ook wel dat ik in het rood sta. Het is fucking winter. Het is niet iedere dag mooi weer dat ik buiten accordeon spelen kan. Vandaag wel maar vandaag liep dr geen kip over straat. Jees, hou toch op! En jullie weten ook wel dat ik niet studeren ga met papa in de buurt.
    God wat ben ik blij met mijn kachel. Hoewel die nu leeg is. Kan ik tenminste mezelf op me kamer verschuilen zonder wie dan ook te moeten zien. Het is vreselijk vervelend en dat weten jullie ook wel maar de preken houden niet op. Uugh!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Net gezien hoe er twee duivenkuikens uit het ei kropen in het nestje op het balkon. Zo schattig :3 Maar wat een lelijke gevallen zo zeg :X


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Al zit ik niet goed in mijn vel, ik ben blij dat je de baan hebt. En zo snel :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zweinstein schreef:
    Ik wil slapen. Voor altijd slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Straks alleen de beugels nog bestellen en dan kan ik er weer een tijd tegenaan! ;d


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zielige verhaaltjes lezen, stoppen met huilen, lezen, stoppen met huilen. Struggle.


    wat was dit ookalweer

    Ik wou dat het sociaal geaccepteerd was om de hele dag in mijn kamer te hangen en naar The Kooks en Madness te luisteren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maak geen beloftes die je niet kan houden


    kindness is never a burden.

    Je moet me echt niet beginnen afmotten, omdat ik alweer eens een huistaak nakijk die vol fouten staat die een 17-jarige echt niet meer zou mogen maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik hou van je sarcastische commentaar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it