• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ben zo moe :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Niemand hoort om 8 uur op te staan in de vakanties. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Niemand hoort om 8 uur op te staan in de vakanties. :c


    Dat doe ik altijd, ook wel eerder dan 8 uur. En ik heb ook nog geen eens vakantie, omdat mijn 'school' (lees: werkontwikkelingsproject) daar niet aan doet. Zij hanteren de 'normale' werktijden, dus helaas :c


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Niemand hoort om 8 uur op te staan in de vakanties. :c


    Ik ben als sinds 7:10 wakker. ;c


    Your make-up is terrible

    Arme zielen :c

    En ooooohgod dit jeukt. Mijn hele rug blijft waarschijnlijk na de test nog een week jeuken of zo. Ik word geeeeeek.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Of course. Mijn shirt komt vandaag om half drie aan en dan is er niemand thuis T-T

    WHYYYYY...


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Of course. Mijn shirt komt vandaag om half drie aan en dan is er niemand thuis T-T

    WHYYYYY...


    Kan het niet gewoon door de brievenbus? Ik weet dat de H&M hun kleding altijd in zakken verstuurd.

    Naar water kijken is op de een of andere manier altijd zo rustgevend.


    Your make-up is terrible

    Drukte much..
    Kan je je thuis niet vermaken met je kinderen?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 10:16 ]

    Michonne schreef:
    (...)

    Kan het niet gewoon door de brievenbus? Ik weet dat de H&M hun kleding altijd in zakken verstuurd.

    Naar water kijken is op de een of andere manier altijd zo rustgevend.


    Ik heb bij Large besteld en de vorige keer kwam 't in een doos, maar ja, we zien wel ;3


    OMG OMG OMG. Ik heb DJ Sona.


    26 - 02 - '16

    Whyyyy do I bother?


    Caution first, always.

    Noooooo! Straks accordeon spelen buiten en natuurlijk moet ik met de auto en daar hoort parkeren ook bij. Ik wil niet! Ik wil niet! Ik wil niet! ;_;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I could't be any happier right now. <3 Don't care about the opinion of others.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ha ha ha.


    26 - 02 - '16

    Q is zo dood de laatste tijd. Ik hoop dat ik snel mijn eigen forum van de grond krijg.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Q is zo dood de laatste tijd. Ik hoop dat ik snel mijn eigen forum van de grond krijg.


    Inderdaad :c


    26 - 02 - '16