• RAVI RIOS

    •••

    Lion • @ Mila's • & Mila
          'Alsof dat voor jou zo'n probleem is.'
          Ravi's wenkbrauwen schieten razendsnel omhoog — stomverbaasd vanwege de gevatte opmerking. Mila hield zich normaal gesproken redelijk afzijdig. Ravi had niet verwacht haar scherpe randjes vandaag te zien — niet nadat hij kort geleden bijna van haar was weggelopen.
          'Ik. . . Ik heb al gegeten met— Ik zal het bord voor de deur zetten. Bueon Provecho.'
          Ravi kijkt kortstondig naar de geopende deur — waar Inez opnieuw moeizaam uit haar woorden weet te komen. Grijnzend schenkt hij haar opnieuw een knipoog, genietend van de verkleuring van haar wangen. Ravi's kwajongenskant is omhoog gekomen — een manier om het beeld van Mason te laten verdwijnen.
          'Oh, maar je kan gewoon binnenkomen, hoor. Ik moet toch eten.'
          Ravi's mondhoeken gaan sip omlaag — waarbij hij een zacht afkeurend geluid maakt. Wanneer Mila zich weer om heeft gedraaid, verschijnt er opnieuw een glimlach. Ravi kijkt direct omlaag in de richting van het eten — zijn maag nogmaals luid knorrend.
          'Oké, dit is koffie, dat heb ik begrepen en geroken. Maar wat precies is het allemaal?'
          Alhoewel Ravi zijn best doet, rolt er een lach over zijn lippen.
          'Pequeño, je bent aandoenlijk als je iets onbekends tracht te begrijpen.'
          Ravi gaat meer rechtop zitten, uitkijkend dat hij het matras niet te veel laat bewegen. Voorzichtig neemt hij de mok koffie over uit Mila's handen — houdt het onder haar neus. Ravi zelf heeft herinneringen aan de geur die hem terug brengen naar Mexico.
          'Dit is café con leche — oftewel, koffie met melk. Echter, de koffie is heel sterk. En, dit. . .' Ravi wisselt de mok koffie met het gevulde bord om. '. . . is een tostada.' Ravi sluit zijn ogen en kreunt gelukzalig. 'Het is een mengsel van geboterd brood, bacon, eieren en groenten. Eigenlijk is het een verrassing — je kan erin gooien wat je wil. Inez weet wat ze doet. Het is sowieso een stukje overheerlijke hemel.' Ravi denkt kortstondig aan alle heerlijke gerechten welke Inez hem heeft laten proeven.
          Ravi breekt een kleine stukje van de warme tostada af, waarna hij het in de koffie doopt. Wanneer hij het stukje voedsel naar Mila's mond toe brengt — heft hij vragend zijn wenkbrauwen. Ravi ziet tot zijn genoegen dat Mila haar mond opent, waarna hij haar voorzichtig van het heerlijke eten laat proeven.
          'En?' vraagt hij bijna kinderlijk nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 17:10 ]


    Beterschaaaap!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veel beterschap!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Maseo schreef:
    Beterschaaaap!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Veel beterschap! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Get well soon <3


    26 - 02 - '16

    Zweinstein schreef:
    Ik ken je dan wel niet, maar ik wens je bij deze heel veel beterschap! Dat de operatie maar goed gelukt mag zijn en je herstel ook goed zal verlopen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Beterschap! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Super bedankt iedereen! Echt heel lief (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zweinstein schreef:
    Ik ken je dan wel niet, maar ik wens je bij deze heel veel beterschap! Dat de operatie maar goed gelukt mag zijn en je herstel ook goed zal verlopen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe gaat 't nu met je, Megan? (:


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    Hoe gaat 't nu met je, Megan? (:


    Hey, wat lief dat je ernaar vraagt haha!
    Helaas gaat het nog een tijdje duren voordat het weer een beetje zo is als het was, maar verder prima hoor! Ik zit op dit moment lekker op de bank met alles binnen handbereik haha. En volgende woensdag kijken of ik zelf weer naar school kom.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    (...)

    Hey, wat lief dat je ernaar vraagt haha!
    Helaas gaat het nog een tijdje duren voordat het weer een beetje zo is als het was, maar verder prima hoor! Ik zit op dit moment lekker op de bank met alles binnen handbereik haha. En volgende woensdag kijken of ik zelf weer naar school kom.


    Ah (:
    Hopelijk knap je snel weer op!


    26 - 02 - '16

    Zweinstein schreef:
    Ik ken je dan wel niet, maar ik wens je bij deze heel veel beterschap! Dat de operatie maar goed gelukt mag zijn en je herstel ook goed zal verlopen!


    Queer zijn is gewoon alles