• Die vraag stel ik mijzelf al een tijdje. Zoals veel bedachte wezens interesseren zeemeerminnen mij en ik weet dus dat zeemeerminnen of meerminnen niet bestaan, maar toch vraag ik het mij af. Vooral door de film de kleine zeemeermin, want Ariel heeft een vader dus die heeft dan toch op de een of andere manier ervoor gezorgd dat Ariel er kwam.

    Omdat de meeste zeemeerminnen worden afgebeeld met borsten, ga ik ervan uit dat het zoogdieren zijn net zoals mensen en nog een heleboel dieren. Dus dat betekent waarschijnlijk dat ze levende jongen baren oftewel er komt een kleine zeemeermin/zeemeerman uit een zeemeermin. Maar hoe dan?! Dat vraag ik mij af aangezien ze aan de onderkant alleen een (vissen)staart hebben.

    Er zal vast een logische verklaring voor zijn(voor zover er een logische verklaring kan zijn voor iets van een bedacht wezen), maar ik kan hem niet bedenken.

    Dus heeft iemand een idee over hoe zeemeerminnen zich zouden voortplanten?


    Physics is awesome

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    maar hoe doen die mannen het dan, hebben ze een mensen penis of een vissending ik weet niks van vissen...

    Nou, de meeste vissen leggen geloof ik eieren die later bevrucht worden en die shit, dus denk ik dat ze dat dan zouden doen als het vissen waren, aangezien ik nog nooit een zeemeermin met een penis heb gezien in films of iets dergelijks, maar ik kan me aan de andere kant echt niet voorstellen dat zeemeerminnen zo onromantisch zijn dat ze niet eens echt seks hebben. However, ik vind het echt weird om te praten over de voortplanting van zeemeerminnen, hahaha. Ik denk dat ik het liever niet wil weten eigenlijk. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soundgarden schreef:
    (...)
    Nou, de meeste vissen leggen geloof ik eieren die later bevrucht worden en die shit, dus denk ik dat ze dat dan zouden doen als het vissen waren, aangezien ik nog nooit een zeemeermin met een penis heb gezien in films of iets dergelijks, maar ik kan me aan de andere kant echt niet voorstellen dat zeemeerminnen zo onromantisch zijn dat ze niet eens echt seks hebben. However, ik vind het echt weird om te praten over de voortplanting van zeemeerminnen, hahaha. Ik denk dat ik het liever niet wil weten eigenlijk. :'D


    Dat kan, ik had wel verwacht dat niet iedereen het zou willen weten.


    Physics is awesome

    Hmm, ik ga er altijd van uit dat het zeezoogdieren zijn ;) Het hangt er vanaf hoe de staart er uit ziet. Als de staart plat is, zoals die van een dolfijn en op en neer beweegt is het een zoogdier (tenzij ze echt schubben hebben, dan weet ik niet hoe het zit). Als de staart verticaal is zoals die van een haai of vis, is het een vis en dan plant die zich voort met behulp van eieren.
    Het is natuurlijk persoonlijke voorkeur en ze worden steeds op andere manieren afgebeeld. Sommige films maken er zelfs have repielen en zo van. Het is natuurlijk gewoon fantasie, dus kan je zelf een beetje kiezen, maar biologisch gezien moet je naar de staart kijken. Die van zeezoogdieren zijn op een andere manier gevormd dan die van vissen. Schubben zijn ook iets dat normaal niet bij zoogdieren voorkomen. Als het een combinatie van de twee is, wat echt heel vaak voorkomt, kan je denk ik zelf kiezen. Ik denk persoonlijk ook aan zoogdieren omwille van de borsten.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Hmm, ik ga er altijd van uit dat het zeezoogdieren zijn ;) Het hangt er vanaf hoe de staart er uit ziet. Als de staart plat is, zoals die van een dolfijn en op en neer beweegt is het een zoogdier (tenzij ze echt schubben hebben, dan weet ik niet hoe het zit). Als de staart verticaal is zoals die van een haai of vis, is het een vis en dan plant die zich voort met behulp van eieren.
    Het is natuurlijk persoonlijke voorkeur en ze worden steeds op andere manieren afgebeeld. Sommige films maken er zelfs have repielen en zo van. Het is natuurlijk gewoon fantasie, dus kan je zelf een beetje kiezen, maar biologisch gezien moet je naar de staart kijken. Die van zeezoogdieren zijn op een andere manier gevormd dan die van vissen. Schubben zijn ook iets dat normaal niet bij zoogdieren voorkomen. Als het een combinatie van de twee is, wat echt heel vaak voorkomt, kan je denk ik zelf kiezen. Ik denk persoonlijk ook aan zoogdieren omwille van de borsten.


    Ik dus ook, wat hebben die borsten anders voor nut?

    Volgens mij bewegen de staarten van zeemeerminnen in de meeste films zoals die van een dolfijn.


    Physics is awesome

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    nouu ik geloof dat een zeemeermin een demon is uit de onderwereld, die mensen naar beneden trekt en ze opvreet. Maar dat heeft niks te maken met of ze een vagina heeft of een vissengat :\


    Dat waren ze ook bij Winx-Club (cat)


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    (...)

    Dat waren ze ook bij Winx-Club (cat)


    Dat laatste wist ik niet. Ik wist wel dat sommige mensen inderdaad denken dat het demonen zijn en dat ze mensen op eten. Iedereen gelooft iets anders en gelukkig mag dat.


    Physics is awesome

    LiamJamesPayne schreef:
    (...)

    Dat waren ze ook bij Winx-Club (cat)


    Dat maakt me nog niet duidelijk of ze een vagina heeft of een vissen gat XD


    En is het nou een zoogdier vanwegen haar borsten, of een dier dat eieren legt? En waar zitten hun kieuwen?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 14:27 ]