• Vijf jaar lang zijn Sam en Dean gestopt met jagen. Ze wonen in Bobby's huis, Bobby is overleden, maar ze weten dat het kwaad nog lang niet is bestreden en het vuur vanbinnen is bij beiden nog niet gedoofd. Dean haalt Sam over om hunters te gaan werven, ervaren en onervaren, om met een sterke groep hunters verder te gaan met jagen. Ze zullen dan de hunters (vooral de onervaren) trainen zodat ze sterk(er) worden voordat ze daadwerkelijk op jacht gaan. Sam denkt wel dat er een probleem zit in het feit dat de meeste mensen gewoon een rustig leven willen leiden en daarom geen zin hebben in hun leven op het spel zetten (dit zou kunnen verklaren dat er weinig hunters zijn, mochten er maar een paar mensen in deze RPG willen deelnemen).
    Sam en Dean vinden een plaats waar iedereen kan verblijven. Mensen die hunters willen worden, of die het al zijn en willen helpen, komen hier bijeen en de Winchesters kunnen hun plan gaan uitvoeren, of in ieder geval; het proberen. Hulp komt uit een onverwachte hoek als Castiel opduikt, aangeeft dat de Winchesters goed bezig zijn en besluit bij hen te blijven.
    Hij is dan wel zelf geen hunter, maar hij kan les geven in alle creatures.


    De rpg'ers zijn dus Winchesters, Castiel en het grootste deel hunters. Of jouw karakter ervaren of onervaren is, mag je zelf weten. We hopen wel een balans te krijgen.
    Men kan zich dus aanmelden in deze lessen/training.
    Dit kan in je eentje zijn, maar je kan ook in duo's komen (als je dat doet is het logisch al een beetje ervaren hunters te hebben). Overleg dan met een andere RPG'er wie bij wie hoort.


    Regels:
    - Alleen ik en Ellie (WillNotLearn) maken topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan, indien je na de twee dagen meer tijd nodig hebt moet je dit even melden in het rollentopic.
    - Wees geduldig, niet iedereen heeft de tijd om elke dag te reageren. Als iemand na een paar dagen nog niet reageert kun je misschien een berichtje sturen om te vragen wanneer hij/zij er wel tijd voor heeft.
    - OOC graag in het praattopic of wanneer het echt nodig is in het speeltopic tussen haakjes.
    - OOC geen ruzie met elkaar maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Relaties realistisch houden.
    - Interacties breed houden. Probeer met meerdere mensen op te schieten.
    - Geen personages van anderen besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Have Fun, anders sturen we alle monsters die we kunnen vinden op je af!


    Invullen:
    Naam: voornaam, achternaam en eventuele bijnamen.
    Leeftijd: oudere personages mogen maar een meisje van bijv. 6 jaar oud zal niet snel een hunter worden.
    Ervaring: is je personage een ervaren of onervaren hunter?
    Samenwerking: Werk je personage alleen of samen met andere hunters? Zo ja wie?
    Uiterlijk: foto & beschrijving
    Innerlijk: geen perfecte personage’s, ookal is je personage een ervaren hunter is hij nog niet goed in alles
    Specialiteiten: waar is je personage goed in?
    Extra: waarom heeft je personage besloten bij Dean, Sam en Cas in training te komen?


    Personages
    Leiders:
    - Dean Winchester ~ SiriuslyBlack ~ 1.2
    - Sam Winchester ~ gereserveerd door Lizor ~ 1.2
    - Castiel ~ WillNotLearn ~ 1.5

    Hunters:
    - Beckett “Beck” Alton Fisher ~ Rollins ~ 1.1
    - Connor Sean Vermont ~ Wanderings ~ 1.3
    - Man ~ gereserveerd door Philia

    - Madelyn 'Lynn' Ava Livingstone ~ Philia ~ 1.1
    - Dianna Razia Corleone ~ Zamperini ~ 1.2
    - Jacelyn Alexandra Deveraux ~ Chronos ~ 1.3
    - Vanessa Bhraonáin ~ Serenata ~ 1.3
    - Violet Jove ~ Wanderings ~ 1.5

    Dit kan worden uitgebreid, er mogen meer dan zes hunters zijn!

    Omgeving
    Omgeving

    In Amerika, diep in een groot bos, staat het groepje gebouwen. Een deel daarvan zijn kleine huisjes waarin geslapen, gegeten, enzovoort kan worden. Een van deze cabins wordt gebruikt voor de theorielessen over de creatures. Praktijk wordt gedaan in een ronde loods naast de huisjes. Deze loods is niet reusachtig, maar precies groot genoeg om lessen te geven. Aan een muur hangen alle wapens.

    Om even een beeld te krijgen van hoe de cabins er ongeveer uitzien, maar verwacht geen gezellig ingerichte huisjes met openhaard o.i.d. Stukken kunnen vervallen zijn, huisjes onbruikbaar, er zal rommel zijn, ondanks dat iedereen dit zoveel mogelijk probeert weg te werken om de omgeving leefbaar te maken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam:


          Connor Sean Vermont

    Leeftijd:
          Dertig, hij verjaart op negen april

    Ervaring:
          Zeer ervaren, sinds zijn jeugd heeft zijn oom hem de kneepjes van het vak geleerd. In het begin was hij er gefascineerd door maar nu haat Connor hem omdat hij hierdoor nooit een normaal leven heeft kunnen leiden.


    Samenwerking:


          Het liefst werkt Connor alleen — al weet hij wel dat hij het zo nu en dan, bij bepaalde zaken, niet helemaal alleen af kan.

    Uiterlijk:
          Connor is een man die er graag verzorgt uit ziet — maar er helaas niet altijd de tijd voor heeft. Zijn haren zijn donkerbruin en krullen lichtelijk. Meestal heeft hij een lichtelijk baardje – iets waar hij erg aan gehecht is. Zijn ogen zijn donkergrijs en worden omringt door onmogelijke lange wimpers. Zijn huid is egaal maar er zijn wel wat sporen van gevechten op te vinden zoals blauwe plekken en littekens.
          Connor heeft meestal een harde blik op zijn gezicht en wanneer hij moet lachen krullen enkel zijn mondhoeken wat omhoog. Je zal hem nooit echt hardop zien lachen van plezier, eerder van geïrriteerdheid of vleierij.
          Door de jaren heen is Connor uitgegroeit tot een sterke man met een goed lichaam. Hij heeft er niet veel voor hoeven trainen – al doet hij dat wel graag. Simpelweg het vechten met het bovennatuurlijke heeft daar al een groot aandeel in gebracht. Hij is 182 centimeter en heeft daardoor best een intimiderende lengte die hij vaak gebruikt wanneer hij indruk op iemand probeert te maken of te bedreigen.

    Innerlijk:
          Connor is iemand die graag op zichzelf is en je ziet hem dan ook vaak in zijn eentje. Mede door zijn werk probeert hij van iedereen afstand te houden want hij is al vele mensen verloren. Daarom maakt hij vaak ook vijandige opmerkingen naar mensen met wie hij werkt toe. Toch heeft hij ook wel een paar mensen die hem dierbaar zijn — zijn zusje Evanora bijvoorbeeld, ookal heeft hij niet veel contact meer met haar.
          In tegenstelling tot ‘normale mensen’ is hij bij hunters helemaal op zijn gemak. Hij heeft zelfs een paar hunters die tot hij zijn minieme vriendenkring rekent. Connor is iemand die vaak de leiding heeft en daar dus ook gewend aan is. Wanneer dit gegeven anders is zal hij daar wel wat problemen mee hebben die hij duidelijk ook door laat schemeren.
          Connor is, al sinds hij zich kan herinneren, opgevoed door zijn oom. Dit omdat zijn ouders zijn omgekomen bij een auto–ongeluk. Niets demons gerelateerd, gewoon een stom auto–ongeluk dat iedereen had kunnen overkomen. Toen het huis van zijn oom bleek te zijn bezeten door een kwade geest en drie hunters hen uit de brand hebben geholpen heeft Connor’s oom onderzoek gedaan naar zulke verschijningen. Ongewild is hij hiermee geobsedeerd geraakt. Het verlies van zijn broer leek zijn gezonde verstand te hebben aangetast en met de jaren heeft hij Connor opgeleid tot hunter. Connor koestert hierdoor nog steeds haat tegenover zijn oom want in tegenstelling tot de meeste hunters is hij het niet geworden omdat het min of meer moest. Nee, Connor is een hunter geworden door het toedoen van zijn oom bij wie duidelijk een steekje los zit. Omdat hij dus al zo lang een hunter is heeft hij nog nooit een échte relatie o.i.d gehad. Toen hij jonger was kreeg hij veel aandacht van dames dus hij weet hoe je een vrouw moet behandelen.

    Specialiteiten: waar is je personage goed in?
          Connor kan geweldig goed met zijn lichaam vechten. Het enige wapen, met uitzondering van een mes, waarmee hij om kan gaan is een pistool. Van geweren of andere wapens heeft hij niet veel verstand.

    Extra: waarom heeft je personage besloten bij Dean, Sam en Cas in training te komen?
          Connor heeft al eerder contact gehad met de Winchesters en heeft besloten dat hij nog best wel wat hulp kan gebruiken op het gebied van wapens.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 17:08 ]

    Naam: Vanessa Bhraonáin
    Leeftijd: 28, jarig op 16 augustus.
    Ervaring: Ervaren hunter in het jagen op vampieren en weerwolven. Ze is al een hunter sinds ze haar vijftiende. Haar ouders hebben haar geleerd hoe ze moet jagen op vampieren en weerwolven. Ze jaagt dus al jaren op hen, maar is bijna nooit een ander monster tegengekomen. Hierdoor is ze onervaren met andere monsters.
    Samenwerking: Werk je personage alleen of samen met andere hunters? Zo ja wie?
    Uiterlijk:


    Venessa is van Ierse afkomst. Hierdoor heeft ze ook Ierse kenmerken. Ze is 1.64 m lang. Ze heeft een bleke huid met sproeten. Als ze veel in de zon rond loopt zal ze snel verbranden. Ze kan niet bruin worden door de zon. Haar haren zijn half lang en vallen net over haar schouder. Ze zijn van nature rood en vol met krullen. Ze heeft een vriendelijke glimlach. Ze heeft groen grijze ogen. Ze vallen erg op door haar rode haren. Haar kledingstijl is vrij simpel. Ze draagt meestal een geruite blouse en een zwarte spijkerbroek. Ze draagt vaak ook simpele make-up. Ze draagt vaak mascara en lipgloss.
    Vanessa heeft een Iers accent. Hierdoor is ze soms moeilijk verstaanbaar.
    Innerlijk:
    Vanessa is een optimistische vrouw. Voor haar schijnt het zonnetje bijna altijd. Ze houd ervan om haarzelf en andere blij te maken. Ze zal altijd proberen bij andere ook het zonnetje te laten schijnen. Ze helpt graag andere in hun problemen. Ze kan daarentegen slecht kritiek geven, omdat ze weet dat het iemand kan kwetsen. Vanessa is ook erg nieuwsgierig en leergierig. Ze wilt altijd alles weten. Dit kan aan de hand van de situatie zowel positief als negatief voor haar uitvallen. Ze is niet roekeloos, maar juist voorzichtig. Ze zal nooit zonder na te denken iets heel erg gevaarlijks doen. Er moet volgens haar altijd een plan zijn.
    Ze is niet snel boos of angstig. Dit komt voornamelijk door haar positieve instelling. Daarnaast is ze wel een beetje een perfectionist.
    Vanessa heeft wel wat moeite om aan te passen naar Amerikaanse gewoontes.
    Specialiteiten: waar is je personage goed in? Vuur wapens en een Katana. Ze draagt altijd een Katana bij haar. Ondanks dat ze Iers is heeft ze geleerd om met dit Japanse zwaard te vechten. Het is namelijk voor haar makkelijker om met dit zwaard een hoofd van een vampier af te hakken. Daarnaast is ze heel erg tactisch. Eerst een plan en dan in de aanval.
    Extra: Haar moeder is van Amerikaans-Ierse afkomst en haar vader van Ierse. Ze heeft heel lang met haar ouders in Ireland gewoond. Ze was nieuwsgierig naar de Amerikaanse familie van haar moeder. Deze familie had ze helaas niet kunnen vinden. Ze besloot om in training te komen om meer ervaring over andere monster op te doen en zo ook nieuwe contacten te maken in het land.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 23:08 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Wanderings schreef:
    (...)

    Mag ik dan ook nog een vrouw? :')


    Ik weet niet of je het had gezien omdat je niet reageerde, lol. :3

    Wanderings schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het had gezien omdat je niet reageerde, lol. :3


    Is goed, moeten wel even kijken of vrouwen en mannen beetje gelijk blijven.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    HET LIEFST NOG 1 OF 2 MANNEN!
    STOP OP VROUWEN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    JACELYN ALEXANDRA DEVERAUX





    Naam •
          Jacelyn Alexandra Deveraux

    Leeftijd •
          27 – haar verjaardag is op 29 september

    Ervaring •
          – Ervaren tot zeer ervaren.
          Jacelyn is sinds haar veertiende eraan blootgesteld en kort daarna leerde ze schieten samen met haar vader en oudere broer. Het werk beviel haar wel en ging op haar vijftiende zo af en toe mee met haar vader en broer mee jagen. Op haar zeventiende ging ze zo haar eigen weggetje, maar vergat haar schoolwerk niet.
          Na de dood van haar vader en broer had ze een break genomen, van zo'n drie jaar en is nu een beetje bij beetje weer aan het beginnen. Ze miste de kick en de adrenaline en had weer iets nodig om zich bezig te houden. Iets anders dan het kantoorwerk wat ze dagelijks deed.
          Ze heeft zo opgeteld ongeveer negen, bijna tien jaar gejaagd.

    Samenwerking •
          Jacelyn werkte tot vijf jaar geleden samen met haar broer en vader. De Drie Musketier hunters, zeggen sommigen wel. Totdat haar vader en broer allebei werden vermoord door een weerwolf. Jace was haar vader en broer kwijtgeraakt tijdens de jacht en vond ze in daglicht terug, dood en door tweeën gescheurd. Een hartverscheurend tafereel, letterlijk.
          Over het algemeen heeft Jace geen probleem ermee om met anderen mee te werken, maar ze werkt toch het liefst alleen.

    Uiterlijk •
    Innerlijk •
          Sympathiek, doet niet moeilijk voor een praatje
          Impulsief
          Denkt niet na over haar acties
          Kort lontje – woedeaanvallen
          Geen geduld
          Goede vriendin
          Spraakzaam

    Specialiteiten •
          Jace kan gemakkelijk met pistolen overweg. Een jachtgeweer, een simpel pistool of noem het maar op, ze kan er makkelijk mee om. Daarbij is ze vrij lenig.

    Extra •
          Na haar break van drie jaar, gaat ze toch wel stroef op weg en vond dat ze nodig wat training zou moeten hebben. De naam Winchesters heeft ze wel een paar keer langs horen komen en heeft impulsief besloten dat ze bij hun ging trainen.
          Jacelyn rookt, maar is dus absoluut geen kettingroker. Misschien een sigaret per dag.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 17:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Beckett, pagina één is klaar. c: Wanneer iemand enige vorm van relatie met hem wil hoor ik dat vanzelf wel uiteraard. Vijanden, vrienden, mogelijke love interest - you tell me. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Beckett, pagina één is klaar. c: Wanneer iemand enige vorm van relatie met hem wil hoor ik dat vanzelf wel uiteraard. Vijanden, vrienden, mogelijke love interest - you tell me. c:


    Misschien een idee dat Beckett een vriend is van Vanessa?


    Seasons will change, but I shall remain

    Beckett staat er bij (: He's nice!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Serenata schreef:
    (...)

    Misschien een idee dat Beckett een vriend is van Vanessa?


    Prima hoor. c: Wil je dan doen dat ze elkaar al een tijdje kennen, of dat ze elkaar pas leren kennen bij de trainingen en elkaar mogen? Het lijkt me wel leuk dat ze elkaar al wat langer kennen?

    SiriuslyBlack schreef:
    Beckett staat er bij (: He's nice!


    Dankjewel. c: Heeft me een tijdje gekost.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)
    Prima hoor. c: Wil je dan doen dat ze elkaar al een tijdje kennen, of dat ze elkaar pas leren kennen bij de trainingen en elkaar mogen? Het lijkt me wel leuk dat ze elkaar al wat langer kennen?
    (...)

    Dankjewel. c: Heeft me een tijdje gekost.


    Ik denk dat het inderdaad leuker is als ze elkaar al een tijdje kennen c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik wil even zeggen dat ik heel veel zin heb in deze RPG en blij ben met het feit dat er mensen enthousiast bezig zijn (: Hoop dat we snel kunnen beginnen. Aangezien officieel morgenavond ongeveer de reserveringen beginnen met wegvallen hoop ik dat mensen voor die tijd al een groot deel klaar zijn met hun personages. Het is voor mij niet zo erg als mensen met een nog niet helemaal compleet personage beginnen, als de basis er maar is en de rest nog wel volgt. Daarom zou ik als maatstaf voor het openen van het speeltopic morgenavond aanhouden. Is dat een beetje oké?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Iemand enige voor van relatie met Lynn?? Ik vind het trouwens prima als de rpg morgenavond open gaat :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    SiriuslyBlack schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik heel veel zin heb in deze RPG en blij ben met het feit dat er mensen enthousiast bezig zijn (: Hoop dat we snel kunnen beginnen. Aangezien officieel morgenavond ongeveer de reserveringen beginnen met wegvallen hoop ik dat mensen voor die tijd al een groot deel klaar zijn met hun personages. Het is voor mij niet zo erg als mensen met een nog niet helemaal compleet personage beginnen, als de basis er maar is en de rest nog wel volgt. Daarom zou ik als maatstaf voor het openen van het speeltopic morgenavond aanhouden. Is dat een beetje oké?


    Ik vind het prima hoor. c: Zelf ben ik echter bang dat ik maandagmiddag pas kan reageren. Zal vast geen probleem zijn?


    I'm your little ray of pitch black.

    Is iemand tegen het openen van de RPG vanavond trouwens? Of denkt iemand niet verder te kunnen werken aan de personages?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel