• Vijf jaar lang zijn Sam en Dean gestopt met jagen. Ze wonen in Bobby's huis, Bobby is overleden, maar ze weten dat het kwaad nog lang niet is bestreden en het vuur vanbinnen is bij beiden nog niet gedoofd. Dean haalt Sam over om hunters te gaan werven, ervaren en onervaren, om met een sterke groep hunters verder te gaan met jagen. Ze zullen dan de hunters (vooral de onervaren) trainen zodat ze sterk(er) worden voordat ze daadwerkelijk op jacht gaan. Sam denkt wel dat er een probleem zit in het feit dat de meeste mensen gewoon een rustig leven willen leiden en daarom geen zin hebben in hun leven op het spel zetten (dit zou kunnen verklaren dat er weinig hunters zijn, mochten er maar een paar mensen in deze RPG willen deelnemen).
    Sam en Dean vinden een plaats waar iedereen kan verblijven. Mensen die hunters willen worden, of die het al zijn en willen helpen, komen hier bijeen en de Winchesters kunnen hun plan gaan uitvoeren, of in ieder geval; het proberen. Hulp komt uit een onverwachte hoek als Castiel opduikt, aangeeft dat de Winchesters goed bezig zijn en besluit bij hen te blijven.
    Hij is dan wel zelf geen hunter, maar hij kan les geven in alle creatures.


    De rpg'ers zijn dus Winchesters, Castiel en het grootste deel hunters. Of jouw karakter ervaren of onervaren is, mag je zelf weten. We hopen wel een balans te krijgen.
    Men kan zich dus aanmelden in deze lessen/training.
    Dit kan in je eentje zijn, maar je kan ook in duo's komen (als je dat doet is het logisch al een beetje ervaren hunters te hebben). Overleg dan met een andere RPG'er wie bij wie hoort.


    Regels:
    - Alleen ik en Ellie (WillNotLearn) maken topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan, indien je na de twee dagen meer tijd nodig hebt moet je dit even melden in het rollentopic.
    - Wees geduldig, niet iedereen heeft de tijd om elke dag te reageren. Als iemand na een paar dagen nog niet reageert kun je misschien een berichtje sturen om te vragen wanneer hij/zij er wel tijd voor heeft.
    - OOC graag in het praattopic of wanneer het echt nodig is in het speeltopic tussen haakjes.
    - OOC geen ruzie met elkaar maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Relaties realistisch houden.
    - Interacties breed houden. Probeer met meerdere mensen op te schieten.
    - Geen personages van anderen besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Have Fun, anders sturen we alle monsters die we kunnen vinden op je af!


    Invullen:
    Naam: voornaam, achternaam en eventuele bijnamen.
    Leeftijd: oudere personages mogen maar een meisje van bijv. 6 jaar oud zal niet snel een hunter worden.
    Ervaring: is je personage een ervaren of onervaren hunter?
    Samenwerking: Werk je personage alleen of samen met andere hunters? Zo ja wie?
    Uiterlijk: foto & beschrijving
    Innerlijk: geen perfecte personage’s, ookal is je personage een ervaren hunter is hij nog niet goed in alles
    Specialiteiten: waar is je personage goed in?
    Extra: waarom heeft je personage besloten bij Dean, Sam en Cas in training te komen?


    Personages
    Leiders:
    - Dean Winchester ~ SiriuslyBlack ~ 1.2
    - Sam Winchester ~ gereserveerd door Lizor ~ 1.2
    - Castiel ~ WillNotLearn ~ 1.5

    Hunters:
    - Beckett “Beck” Alton Fisher ~ Rollins ~ 1.1
    - Connor Sean Vermont ~ Wanderings ~ 1.3
    - Man ~ gereserveerd door Philia

    - Madelyn 'Lynn' Ava Livingstone ~ Philia ~ 1.1
    - Dianna Razia Corleone ~ Zamperini ~ 1.2
    - Jacelyn Alexandra Deveraux ~ Chronos ~ 1.3
    - Vanessa Bhraonáin ~ Serenata ~ 1.3
    - Violet Jove ~ Wanderings ~ 1.5

    Dit kan worden uitgebreid, er mogen meer dan zes hunters zijn!

    Omgeving
    Omgeving

    In Amerika, diep in een groot bos, staat het groepje gebouwen. Een deel daarvan zijn kleine huisjes waarin geslapen, gegeten, enzovoort kan worden. Een van deze cabins wordt gebruikt voor de theorielessen over de creatures. Praktijk wordt gedaan in een ronde loods naast de huisjes. Deze loods is niet reusachtig, maar precies groot genoeg om lessen te geven. Aan een muur hangen alle wapens.

    Om even een beeld te krijgen van hoe de cabins er ongeveer uitzien, maar verwacht geen gezellig ingerichte huisjes met openhaard o.i.d. Stukken kunnen vervallen zijn, huisjes onbruikbaar, er zal rommel zijn, ondanks dat iedereen dit zoveel mogelijk probeert weg te werken om de omgeving leefbaar te maken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind het prima ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het goed (:
    Dianna is trouwens af!


    El Diablo.

    Ik ben trouwens pas bij seizoen 2 - I know I know slecht - dus jullie moeten me een beetje helpen af en toe :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SiriuslyBlack schreef:
    Is iemand tegen het openen van de RPG vanavond trouwens? Of denkt iemand niet verder te kunnen werken aan de personages?

    Ik vind het goed . Ik kan alleen vanavond niet reageren, maar dat kan de volgende dag ook ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind het goed. ^^

    Lizor schreef:
    Ik ben trouwens pas bij seizoen 2 - I know I know slecht - dus jullie moeten me een beetje helpen af en toe :')


    Ik ben bij seizoen 9, aflevering 11. Ook nog niet helemaal bij dus :').

    MARK OF CAIN. CROWLEY. ABADDON. FATHER OF DEATH. IM SCREAMING.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 15:32 ]

    @Serenata, is prima! Is Vanessa af trouwens?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wanderings schreef:
    Ik vind het goed. ^^

    (...)

    Ik ben bij seizoen 9, aflevering 11. Ook nog niet helemaal bij dus :').

    MARK OF CAIN. CROWLEY. ABBADON. FATHER OF DEATH. IM SCREAMING.

    Wacht maar tot je in seizoen 10 zit :'D


    @SiriuslyBlack Ja, ze is af.


    Seasons will change, but I shall remain

    Wanderings schreef:
    Ik vind het goed. ^^

    (...)

    Ik ben bij seizoen 9, aflevering 11. Ook nog niet helemaal bij dus :').

    MARK OF CAIN. CROWLEY. ABBADON. FATHER OF DEATH. IM SCREAMING.


    Ben ook niet helemaal bij hoor :') Ben alles aan het herkijken en zit met herkijken nu in seizoen 5. Heb wel meer gezien al maar nog niet alles van seiz 9 gehgeh.

    APOCALYPSE TIME. CAS ADORING HAMBURGERS. YESS


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    [img]


    Aww, Cas. ^^

    Connor is af –pagina drie– ik ga nu beginnen aan mijn vrouwelijke personage. :')

    Wanderings schreef:
    Connor is af –pagina drie– ik ga nu beginnen aan mijn vrouwelijke personage. :')


    Ahh, I don't know why maar ik houd van Connor. Misschien omdat het Jamie Dornan is #ouat <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ahh, I don't know why maar ik houd van Connor. Misschien omdat het Jamie Dornan is #ouat <3


    This. Hij was zo geweldig als de huntsman ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Uh tja, Jacelyn's basis is af. Ik weet niet of ze zo goed is?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chronos schreef:
    Uh tja, Jacelyn's basis is af. Ik weet niet of ze zo goed is?


    Als basis is het goed, het enige is misschien nog dat je het uiterlijk nog een keer beschrijft, maar we hebben een fc en dat is al fijn. Ik zal haar er gewoon bij zetten.
    Dan moeten we nu dus nog wachten op Lisa, Ellie, Philia en Wanderings en dan is iedereen gewoon al klaar :3 Argh I'm so excited about this! You guys don't even know. Zit gewoon te springen op de bank. En dat terwijl ik weet dat ik me schuldig maak aan studieontwijkend gedrag, foei


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel