• Wit-goud! Nee, blauw-zwart! Het internet houdt zich momenteel bezig met een bizarre discussie: de kleuren van een jurk.

    Een vrouw stelde eerder deze week op Tumblr de onschuldige vraag welke kleur haar jurk had. Een simpele vraag, die nog niet zo gemakkelijk te beantwoorden bleek, omdat iedereen er iets anders in zag. Al snel barstte er een felle strijd los tussen de mensen die overduidelijk vonden dat de jurk wit-goud is, en kamp blauw-zwart.
    Inmiddels zijn de hashtags #TheDress en #White and #gold trending en bemoeien ook grote namen zich ermee. Taylor Swift gaat voor blauw-zwart, terwijl Oscarwinnares Julianne Moore in kamp wit-goud zit.

    Bron: http://www.metronieuws.nl/mode/2015/02/goud-witte-jurkof-toch-blauw-zwart

    Dus, welke kleuren heeft 'ie bij jullie?



    Het schijnt gewoon aan de belichting te liggen, waardoor je hersenen beslissen welke kleur je ziet. Ik zie zelf blauw met zwart (met een gouden gloed)

    De echte kleuren van de jurk:
    Blauw-zwart!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 11:20 ]

    Welke kleuren heeft de jurk?

    58.8% (47 stemmen)
     
    Blauw/Zwart( met een gouden gloed)

    41.3% (33 stemmen)
     
    Wit/Goud

    Wit goud, voor mijn idee.


    26 - 02 - '16

    Blauw met goud (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blauw/zwart haha, dit is echt een mind fuck


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blauw zwart. Goud in plaats van zwart snap ik nog wel, maar ik weet echt niet hoe je het blauw voor wit kan aan zien.


    i put the fun in funeral

    Oh god nee, niet dat lelijke ding. Ik heb daar vannacht al zo over lopen stressen. :')
    Maar, blauw met zwart.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mijn mening veranderd om de twee minuten.


    wat was dit ookalweer

    Btw, wat een lelijke jurk (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Celerity schreef:
    Wit goud, voor mijn idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wit goud :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Blackthorn schreef:
    Blauw met goud (cat)


    She was always looking for more..

    Ik zie de jurk nu als wit/goud

    LiamJamesPayne schreef:
    Mijn mening veranderd om de twee minuten.


    Dit D: Eest was hij wit-goud, toen blauw-zwart, toen wit-goed en nu weet blauw-zwart


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als ik er langer naar kijk, lijkt 'ie blauw met goud :W


    26 - 02 - '16

    Blauw-zwart


    -

    Blackthorn schreef:
    Blauw met goud (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial