• Heyhey,

    Op 18 April vind er in A'dam VEED plaats. Dit is een evenement waar veel nederlandse youtubers komen [De volledige lijst kan je op veed.nl vinden]

    Ik wil heel graag naar dit evenement maar helaas kan ik niemand vinden die bereid is om mee te gaan en toen dacht ik dat er misschien meer mensen zijn die meewillen en besloot ik er een meeting van te maken.

    Mijn plan zou zijn om om half 10 op Amsterdam Centraal af te spreken , zodat we vanaf daar samen kunnen reizen naar de westergasfabriek.
    Kaartjes zijn 24,95 en meer informatie over het evenement kan je vinden op veed.nl

    Zeker.

    Misschien


    Firm believer of all that is magic

    Naaawh, dat is mijn verjaardag en ik zelf zit ook op YT dus ergens lijkt het me wel leuk. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Omh Dylan, Mert, Kelvin, Peter en Thomas (theaumes) zijn daar? Jammer dat het zo duur is en dat ik een paar weken erna naar Elfia ga, anders had ik zeker gegaan om hun te ontmoeten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Veed :')

    Mijn zusje loopt al wekenlang te jammeren dat ze wil, elke dag weer dat gezeur aanhoren haha. Maar mn moeder vind haar te jong :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly