• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Massacres schreef:
    (...)hierboven ergens :') en ben ik ook niet ok?


    I just need a certain supersoldier to cuddle with me. I don't care he's fictional.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Ik vind het nog meevallen (ik zit nog maar aan aflevering zeven van seizoen één), maar ik hou nu al van Arya en Tyrion en iedereen anders.
    You shall be heartbroken :'D hahahahahahahahahahaha GoT is de wreedste serie ooit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jente, nee echt, ik ken je niet eens een maand ofzo maar ik kan je niet missen... ):


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    I just can't handle it anymore.


    I get what you mean. But I'll fucking miss you. And I feel guilty. If I would've shut my mouth it would've been a lot easier to solve this (even though I don't think it's only this).


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik zit serieus te huilen.
    Je betekent echt veel voor me, besef ik nu...


    Same here :c

    I dont want you to leave Henk.


    take me back to the basics and the simple life

    I shall not cry, but I love you guys as much as anybody else here crying


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) You shall be heartbroken :'D hahahahahahahahahahaha GoT is de wreedste serie ooit


    Ik weet
    - Ned Stark wordt onthoofd door Joffrey Eikelkop
    - Joffrey Eikelkop gaat ook dood maar ik weet niet door wie
    - I shall be heartbroken because it's the only thing I know


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    But.. But.. But..... *barst in huilen uit.* I dont want you to leave henk. You mean too mich for me to just leave Q. I dont want you to. *cries en klampt zich aan Laura vast*
    Dr loopt seriesu een traan iver mn wang :')

    Henk. You sent me a PB before, you are always allowed to do that again. ALWAYS


    Dit ook.
    Ik wil echt niet dat je gaat, niet dat ik je wil dwingen om te blijven.
    Als jij je niet goed voelt voel ik me echt machteloos.
    Als er ook maar iets is hoe ik je kan helpen, wat dan ook.


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    I get what you mean. But I'll fucking miss you. And I feel guilty. If I would've shut my mouth it would've been a lot easier to solve this (even though I don't think it's only this).


    Nee, het is zeker niet alleen dit en je hoeft je niet schuldig te voelen.


    -

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Ik weet
    - Ned Stark wordt onthoofd door Joffrey Eikelkop
    - Joffrey Eikelkop gaat ook dood maar ik weet niet door wie
    - I shall be heartbroken because it's the only thing I know


    En nog veel meer...
    En ik ben echt heel erg geneigd om dat allemaal te gaan zeggen, but dat zal ik maar niet doen.
    I just love it.


    She was always looking for more..

    Er zijn gewoon dingen in mijn verleden gebeurt en ik besef nu pas hoeveel pijn het me heeft gedaan. Ik sta gewoon op het punt om te exploderen en wil jullie niet lastig vallen.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Nee, het is zeker niet alleen dit en je hoeft je niet schuldig te voelen.


    Doesn't matter, ik voel me altijd schuldig. Ik trek me veel te veel aan van wat mensen van me denken en ik voel me schuldig dat ik in mensen hun leven aanwezig ben. It's me, not anyone else.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    En nog veel meer...
    En ik ben echt heel erg geneigd om dat allemaal te gaan zeggen, but dat zal ik maar niet doen.
    I just love it.
    hahahahaha ik wil nu weten wat jij weet :']


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iniminicum schreef:
    Er zijn gewoon dingen in mijn verleden gebeurt en ik besef nu pas hoeveel pijn het me heeft gedaan. Ik sta gewoon op het punt om te exploderen en wil jullie niet lastig vallen.


    Dat doe je niet, echt niet - en dat zeg ik niet om je hier te houden.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Iniminicum schreef:
    Er zijn gewoon dingen in mijn verleden gebeurt en ik besef nu pas hoeveel pijn het me heeft gedaan. Ik sta gewoon op het punt om te exploderen en wil jullie niet lastig vallen.


    Henk. Je valt mij er sowieso niet mee lastig. Als je wilt kan ik je mn mail geven, voor als je het alsnog van je af wilt schrijven maar niet op Q wil komen. Je moet weten dat ik je steun en er altijd voor je zal zijn Henk. Echt waar. Altijd.


    take me back to the basics and the simple life