• Boyau De La Mort, de geul van de dood, oftewel de Dodengang.
    Duizenden mannen kregen een brief in hun brievenbus met de oproep om te vechten voor het vaderland.
    In 1914 trokken de Duitse troepen door België, maar in de westhoek werden ze gestopt. Tijdens de slag om de Ijzer verloren bijde partijen heel wat manschappen. Na de slag moesten er meer soldaten werden gestationeerd. Het peleton onder sergeant Damers werd gestationeerd in de Dodengang. Waar ze de loopgraven moesten verdiepen met ondanks het overstromingsgebied de hete adem van de Duitsers in hun rug.

    ~Rollen

    Ik zou kunnen zeggen dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn, helaas heb ik toch meer mannen nodig. Vrouwen kunnen ook niet aan het eigenlijke front komen. De vrouwen werken in het veldhospitaal.

    Er mogen altijd rollen bijkomen!

    ~Mannen
    - Sergeant Damers door Debbaut
    -Communicator Oliver Todd Grayson door Lensherr
    -1ste korporaal-chef Lodewijk ‘Lode’ Vandenbulcke door DarkAng3l
    -Soldaat Jason Pierre Anderson door Sabaism
    -Daniel ''Felix'' Cartning door Deliva
    -
    -

    Vrouwen SLOT
    -Verpleegster door Repair
    -Verpleegster Anna-Marie Vandenbulcke doorDarkAng3l (Overste)
    -Verpleegster April Genevieve Mayword door Sabaism
    -Johanna Hendrika De Rycke door Mendez
    -

    ~Invullijstje

    ~Naam
    ~Leeftijd(tussen 18 en 65 jaar oud.)
    ~Geslacht
    ~Rang(korporaal, soldaat, in het geval van een vrouw: verpleegster)
    ~Innerlijk
    ~Uiterlijk
    ~Andere bijzonderheden

    Zie voor het creëren van een deftige rol: Dit topic

    Wikipedia met handige informatie over de Dodengang.
    speeltopic

    ~Regels

    -Hou het min of meer realistisch, als je door het hoofd wordt geschoten kan je de volgende dag niet de tango staan dansen met een blonde verpleegster.
    -Geen perfecte rollen.
    -Wees respectvol.
    -Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    -Denk eraan dat dit meer dan honderd jaar geleden is, een soldaat kan dus geen Ipod bij zich hebben.
    -Minstens tweehonderd woorden.
    -Reserveringen blijven drie dagen staan tenzij je meer tijd vraagt.
    -Uiteraard de regels van Quizlet

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:27 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is fijn, maar ik heb op het moment sowieso niet de middelen een topic te openen, dus heeft iedereen geduld tot vrijdag?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    zekers
    ik ben vrijdagaaf wel een aantal uur weg, heb namelijk paardrijles dan. Zou later op de avond toch no gmoeten verschijnen hoor


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    SPEELTOPIC

    Ik heb ook twee verpleegsters nodig die al in het veldhospitaal werkten voor de nieuwelingen, vrijwilligers?(:

    IK post vanavond normaalgezien.^^

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 17:33 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    als je niemand vind, dan mag je mijn meid er altijd voor inschrijven om het ff zo te zeggen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    als je niemand vind, dan mag je mijn meid er altijd voor inschrijven om het ff zo te zeggen


    Het was ook een vraag voor de bestaande rollen, dus dat is goed!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Het was ook een vraag voor de bestaande rollen, dus dat is goed!^^


    die indruk had ik al XD
    anyways, I'm home now
    enkel giga stofneus (rijpiste lag veeeeeeeeeeeeel te stoffig vandaag) opgelopen in me paardrijles


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    die indruk had ik al XD
    anyways, I'm home now
    enkel giga stofneus (rijpiste lag veeeeeeeeeeeeel te stoffig vandaag) opgelopen in me paardrijles


    Mihi, veel plezier met het stofsnuiten!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mihi, veel plezier met het stofsnuiten!:Y)


    Zwijg stil XD
    tis 1 zwarte boel wat eruit komt en ik zie er vast niet veel frisser uit

    ik ga even snel douchen en dan kijk ik voor een postje
    ik vermoed dat de meiden er zo ong al zijn (of de mijne toch met de titel van overste, als ze de andere wegwijs gaat moeten maken)
    en de jongens komen vast net toe (nog vol goede moed, tot ze ontdekken wat hen te wachten staat)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    Zwijg stil XD
    tis 1 zwarte boel wat eruit komt en ik zie er vast niet veel frisser uit

    ik ga even snel douchen en dan kijk ik voor een postje
    ik vermoed dat de meiden er zo ong al zijn (of de mijne toch met de titel van overste, als ze de andere wegwijs gaat moeten maken)
    en de jongens komen vast net toe (nog vol goede moed, tot ze ontdekken wat hen te wachten staat)


    Jup, het begin is als ze net toekomen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    enkel vraagje:
    de bus????? o-O
    Ik denk dat het per trein was en dan te voet en niet met de bus XD
    beetje heel veel luxe voor richting front :p


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    enkel vraagje:
    de bus????? o-O
    Ik denk dat het per trein was en dan te voet en niet met de bus XD
    beetje heel veel luxe voor richting front :p


    Het is vrijdag avond, ik ben niet echt bezig met de luxe aan het front.:'D
    Maar goede tip.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Het is vrijdag avond, ik ben niet echt bezig met de luxe aan het front.:'D
    Maar goede tip.:Y)


    ik kom net uit het stof-front, dus ja XDheb de veldslag daar trouwens gewonnen
    dacht, ik vraag het maar ff ofzo, gezien het opeens wel heeeeel veel luxe is voor kanonnenvoer eigenlijk


    "Nothing is True. Everything is Permitted"



    (links; een vriend van Oliver. Rechts; Oliver)




    OLIVER TODD GRAYSON
    _________________________________________________
    "The only hope you have is to accept the fact that you're already dead. The sooner you accept that, the sooner you'll be able to function as a soldier is supposed to function: without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it." - Ronald Speirs, Band Of Brothers.
    ________________________________________________

    Naam
          •Oliver • Olijfboom • Frans
          •Todd • Vos • Schots
          •Grayson • Zoon van Gray • Engels, Schots
    Oliver is vernoemd naar zijn opa. Zijn tweede naam komt van een goede vriend van zijn vader, die Jason Todd heette. Zijn bijnamen zijn zowel Olly als "Joker". Olly komt van Oliver, Joker komt van het feit dat hij vaak in is voor een grap.

    Leeftijd
          Oliver heeft de leeftijd van 29 bereikt, hij is geboren op 4 juli.

    Geslacht
          Oliver is sinds zijn geboorte al een man.

    Rang
          Oliver heeft de rang van sergeant bereikt. Hij werkt als communicator, hij regelt de communicatie tussen iedereen. Ook kan hij redelijk goed tolken.

    Innerlijk
          Oliver droeg altijd al iets vrolijks over zich. Hij weet positief te blijven in de meest lastige situaties, en zit niet erg vaak in een dipje. Maar als hij eenmaal in een dipje zit, is hij dagen niet aanspreekbaar. Toch gebeurt het weinig dat hij niet aanspreekbaar is.
    Oliver is voornamelijk onserieus, hij wordt vaak als onvolwassen bestempeld. Toch kan hij serieus zijn wanneer dat moet, het kan een plotselinge omslag zijn, want hij weet al gauw wanneer hij serieus moet zijn of niet.
          Oliver heeft zeker een leidinggevende kant, die hij goed kan combineren met zijn speelse, kinderlijke kant. Hij is goed in het geven van bevelen, maar doet liever dingen zelf dan dat hij het aan anderen over laat. Iets waar Oliver zeker niet tegen kan, is onwetendheid. Hij vindt het namelijk verschrikkelijk als hij dingen niet weet en niet helemaal mee is met de situatie. Ook kan hij zich enorm frustreren als hij iets zoekt, maar het niet direct kan vinden. Oliver is ook zeker een harde werker, hij zal liever zijn werk boven uitgaan verkiezen, aangezien hij werk zelf al ziet als een enorme "reis naar het buitenland" ziet.
          Ook zit zijn speelse kant soms in de weg. Hij had best wel een hogere rang kunnen hebben, maar omdat hij nogal vaak bepaalde opmerkingen maakt, is hij nooit zo ver gekomen. Hij toont respect naar anderen en behandeld mensen niet gauw als oud vuil, want zo wil hij zelf ook niet behandeld worden. Hij salueert dan ook netjes naar voorbij komende mensen. Ook vrouwen behandeld hij liever met respect, want tja, je hebt elkaar toch echt nodig, en vooral in de oorlog.

    Uiterlijk
          Oliver is zeker geen lelijke man, maar hij is ook moeders mooiste niet. Zodra hij zijn wenkbrauwen optrekt verschijnen er denkrimpels in zijn voorhoofd, en aangezien hij al een ernstige blik heeft, vergroten zijn rimpels deze blik ook.
          Oliver heeft grote, glimmende, donkerbruine ogen onder zijn ravenzwarte haren, die altijd in dezelfde haarstijl staan, mede doordat het oorlog is en er geen tijd voor is om de "mooiboy" uit te hangen.
          Oliver is niet bijzonder groot, maar ook niet bijzonder klein met zijn lengte van één meter negenenzeventig. Ook zijn bouw is niet erg opvallend, hij is niet intimiderend groot maar ook niet heel smal. Natuurlijk is hij wat breder geschouderd door zijn opleiding tot militair, maar niet meer dan de gemiddelde man.

    Andere bijzonderheden
          •Imiteren van stemmen • Oliver is bijzonder goed in het imiteren van stemmen. Hij gebruikt dit vaak voor eigen vermaak, maar het heeft hem meerdere malen ook gered.
          •Talen • Oliver is ontzettend goed in talen. Hij biedt een enorm pakket van talen, hij spreekt onder meer Engels, Duits, Frans, Iers, en een paar basiswoordjes Spaans. Frans en Iers voornamelijk door zijn afkomst, de rest heeft hij erbij geleerd.


    Oliver is af!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    ik kom net uit het stof-front, dus ja XDheb de veldslag daar trouwens gewonnen
    dacht, ik vraag het maar ff ofzo, gezien het opeens wel heeeeel veel luxe is voor kanonnenvoer eigenlijk


    Proficiat!:'D

    Ik heb het aangepast.^^

    @Sinceriously Hij is goed!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Is er nog een rol nodig (:


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.