• Boyau De La Mort, de geul van de dood, oftewel de Dodengang.
    Duizenden mannen kregen een brief in hun brievenbus met de oproep om te vechten voor het vaderland.
    In 1914 trokken de Duitse troepen door België, maar in de westhoek werden ze gestopt. Tijdens de slag om de Ijzer verloren bijde partijen heel wat manschappen. Na de slag moesten er meer soldaten werden gestationeerd. Het peleton onder sergeant Damers werd gestationeerd in de Dodengang. Waar ze de loopgraven moesten verdiepen met ondanks het overstromingsgebied de hete adem van de Duitsers in hun rug.

    ~Rollen

    Ik zou kunnen zeggen dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn, helaas heb ik toch meer mannen nodig. Vrouwen kunnen ook niet aan het eigenlijke front komen. De vrouwen werken in het veldhospitaal.

    Er mogen altijd rollen bijkomen!

    ~Mannen
    - Sergeant Damers door Debbaut
    -Communicator Oliver Todd Grayson door Lensherr
    -1ste korporaal-chef Lodewijk ‘Lode’ Vandenbulcke door DarkAng3l
    -Soldaat Jason Pierre Anderson door Sabaism
    -Daniel ''Felix'' Cartning door Deliva
    -
    -

    Vrouwen SLOT
    -Verpleegster door Repair
    -Verpleegster Anna-Marie Vandenbulcke doorDarkAng3l (Overste)
    -Verpleegster April Genevieve Mayword door Sabaism
    -Johanna Hendrika De Rycke door Mendez
    -

    ~Invullijstje

    ~Naam
    ~Leeftijd(tussen 18 en 65 jaar oud.)
    ~Geslacht
    ~Rang(korporaal, soldaat, in het geval van een vrouw: verpleegster)
    ~Innerlijk
    ~Uiterlijk
    ~Andere bijzonderheden

    Zie voor het creëren van een deftige rol: Dit topic

    Wikipedia met handige informatie over de Dodengang.
    speeltopic

    ~Regels

    -Hou het min of meer realistisch, als je door het hoofd wordt geschoten kan je de volgende dag niet de tango staan dansen met een blonde verpleegster.
    -Geen perfecte rollen.
    -Wees respectvol.
    -Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    -Denk eraan dat dit meer dan honderd jaar geleden is, een soldaat kan dus geen Ipod bij zich hebben.
    -Minstens tweehonderd woorden.
    -Reserveringen blijven drie dagen staan tenzij je meer tijd vraagt.
    -Uiteraard de regels van Quizlet

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:27 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Deliva schreef:
    Is er nog een rol nodig (:


    Hoe meer zielen hoe meer vreugde, dus ja!(:
    Wel het liefst een man.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja is goed ik neem een man :)


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Ik zet je erbij!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga hem over 10 min schrijven (:


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Daniel ''Felix'' Cartning

    Naam ~ Daniel ''Felix'' Cartning
    Leeftijd ~ 24 Jaar
    Geslacht ~ Man
    Rang ~ Soldaat
    Innerlijk ~ Felix is een positieve jongen hij staat altijd voor mensen klaar en voelt hun gevoelens dan ook altijd, maar hij heeft ook zo zijn negatieve kanten die af en toe naar buiten komen. Hij zet zichzelf nooit op de 1e plaats anderen gaan altijd voor tenzij het iets slechts is, hij heeft ook wel zelfvertrouwen maar niet heel veel. Als hij in een negatieve bui zit is hij niet te genieten dat komt dan meestal doordat er iets ergs is gebeurd, hij is ook een drukke jongen en ziet bijna overal wel iets positiefs in. Als hij druk is houd hij er van om lol te hebben en probeert hij ook andere mensen er mee vrolijk te maken, maar tegenwoordig kan hij niet meer zoveel lol hebben. Hij is tegenwoordig heel serieus want hij wil natuurlijk zijn lang beschermen, en vind het dan absoluut niet erg om soldaat te zijn. Hij houd ook van af een toe een knuffel te krijgen, maar hij heeft soms gevoelens voor iemand maar met de oorlog is er niet echt tijd voor.

    Uiterlijk ~ Felix heeft bruin haar en blauwe ogen maar zijn blauwe ogen, kun je niet echt iets uit aflezen het geeft geen gevoelens vrij. Hij is 1,94 m lang en niet te breed maar ook niet te plat hij heeft wel spieren, van zijn training voor het leger etc. Zijn gezichtsuitdrukking zegt wederom ook niet echt iets alleen als hij het niet meer kan houden, komen zijn gevoelens vrij. Hij draagt natuurlijk meestal zijn legerkleren omdat hij natuurlijk soldaat is, zijn haar doet hij altijd binnen 5 minuten hij hoeft nooit lang voor de spiegel te staan.

    Andere Bijzonderheden ~ Hij kan heel goed richten en schieten hij heeft van zijn 10e al op schietles gezeten.


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Felix staat trouwens open voor relatie's


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Deliva schreef:
    Felix staat trouwens open voor relatie's


    Dan moet je wel in het veldhospitaal zijn, want aan het front zul je weinig vrouwen tegenkomen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Met relatie's bedoel ik ook vrienden etc ;) !


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Deliva schreef:
    Met relatie's bedoel ik ook vrienden etc ;) !


    Ohh, haha, ik hoop dat heel het peleton met elkaar overweg kan.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik post ten vroegste woensdag weer.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Het spijt me zo. Ik wilde echt graag meedoen, maar nu ik terug ben uit Spanje moet ik zoveel schoolwerk inhalen + de computer thuis is blijkbaar stuk gegaan, dus rollen aanmaken gaat heel moeilijk worden... Het spijt me oprecht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Het spijt me zo. Ik wilde echt graag meedoen, maar nu ik terug ben uit Spanje moet ik zoveel schoolwerk inhalen + de computer thuis is blijkbaar stuk gegaan, dus rollen aanmaken gaat heel moeilijk worden... Het spijt me oprecht.


    Moet ik je eraf nemen?:'c

    Ik post bij nader inzien vrijdag! Dan ga ik ook op jach naar mensjes die nog niet gepost hebben!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Zou ik nog een rol kunnen reserveren? Het lijkt me heel interessant, en ik ga zodadelijk heel het rollentopic eens doornemen en kijken of ik op iets kan komen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is goed!


    Queer zijn is gewoon alles



    ~Naam Johanna Hendrika De Rycke. De naam Johanna komt van haar overgrootmoeder, en de naam Hendrika komt van de koningin van Belgie. Haar mannelijke naam (die van haar broer dus) is Marius Jan De Rycke.
    ~Leeftijd 26 jaar. Johanna is geboren op 28 oktober.
    ~Geslacht Vrouwelijk, hoewel ze zich dus in het leger voordoet als een man.
    ~Rang Soldaat.
    ~Innerlijk Johanna is als kind meerdere malen verhuisd, hoewel haar ouders steeds in dezelfde streken bleven. Zo heeft ze in de Kempen gewoond bij een tante, en in Antwerpen bij haar grootuders. Hierdoor heeft ze er geen problemen mee afscheid te nemen van dingen. Johanna heeft drie oudere broers, wat ervoor zorgt dat ze probleemloos zich weet te gedragen als iemand van het mannelijke geslacht. Tijdens haar jeugd was het een constant spel wie de bovenhand had, wat haar sterker maakte als persoon. Ze is een zelfstandig iemand, die opkomt voor wat volgens haar correct is. Hierdoor was het haar droom iets goeds te doen voor de wereld, voor haar land, en wilde ze gaan studeren, maar aangezien ze een vrouw is, is dit niet zo vanzelfsprekend. Ze heeft haar droom opzij gezet en heeft een opleiding gevolgd tot verpleegzuster, om in de toekomst in de Kongo te gaan helpen. Ze zou zich graag een slimme vrouw noemen, namens haar interesse in literatuur en wetenschap, maar door haar lak aan een fatsoenlijke opleiding heeft ze hier zelf veel moeite in moeten stoppen. Gelukkig voor haar hielpen haar broers haar een handje.
    ~Uiterlijk Als vrouw. Als man.

    Johanna is met haar meter achtenzestig redelijk groot voor een vrouw, en aan de kleine kant voor een man. Haar figuur is redelijk eentonig, wat haar helpt bij haar vermomming. Zo heeft ze slechts lichte rondingen, die in een uniform makkelijk te verbergen zijn. Alsook haar blonde haren, die ze verbergt onder een iets donkerdere korte pruik.
    ~Andere bijzonderheden Nadat bekend werd dat haar broers opgeroepen werden voor het leger, zat Johanna in zak en as. Ze waren immers heel haar leven lang altijd bij elkaar geweest. Daarom besloot ze om in te vallen voor haar jongste broer, Marius, die een jaar ouder is dan haar. Marius was enkele weken voor de oorlog begon getrouwd, en ze kon hem zijn nieuwe gezin niet zien in de steek laten.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 19:27 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.