• Oké, ik weet dat de titel niet zo duidelijk is, maar heel de vraag was te lang (:

    Als ik bij mijn inbox een berichtje dat niet om de eerste pagina open en ik daarna op de knop terug naar inbox of de knop verwijderen druk, dan ga ik terug naar de eerste pagina. Uiteraard is het verwijderen dan wel gebeurd, maar ik vind dit lastig aangezien ik in de krokusvakantie weg was en toen ik terugkwam nogal veel berichten had en ik ze in volgorde allemaal wilde bekijken. Nu moest ik dus elke keer nadat ik een bericht had verwijderd terug naar de juiste pagina gaan. Als je dan zo'n 80 berichten moet verwijderen, kan je je er wel eens aan ergeren.

    Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen en anders is het maar zo.


    <3

    Jaa, ik heb ook al eens een voorstel gedaan voor pijltjesknoppen zodat je makkelijk door berichten kon scrollen ipv eerst helemaal terug en dan weer zoeken, aanklikken, weer helemaal terug enz.

    Ik snap het probleem, hoop ook dat er iets aan gedaan kan worden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, hier heb ik ook wel last van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga meestal gewoon terug naar de vorige pagina :3


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Ik ga meestal gewoon terug naar de vorige pagina :3


    Ik ook, maar dan wordt het gelezen berichtje weer ongelezen omdat ie dat op de vorige pagina niet was. Dusja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb van zoiets nooit last omdat als ik meerdere berichten heb ze in een nieuw tabblad open.
    Ik zal het doorgeven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb van zoiets nooit last omdat als ik meerdere berichten heb ze in een nieuw tabblad open.
    Ik zal het doorgeven.

    Oké, dankje


    <3