• Omdat ik het eens hoognodig vind. :Y)



    Inwoners van scoutsland en gidsenrijk:

    Scouts:

    x IrishNialler | 17 | Leiding | x

    Waterscouts:

    x Cissy | x | Zeeverkenner | x

    Gidsen:

    x Dotan | 15 | Gids | Gibbon
    x LakeTown | 15 | Explorer | x


    x Naam (niet verplicht)
    x Leeftijd (niet verplicht)
    x Tak (niet verplicht)
    x Adjectief + Totem (indien verdient + niet verplicht)


    Totems

    Enkele belangrijke data 2015:
    x Wereldscoutsjamboree 28 juli - 8 augustus
    x Dag van de jeugdbeweging vrijdag 23 oktober

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 13:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Turing schreef:
    Ik heb even alles teruggelezen, haha.
    Wauw, ik word echt helemaal gek van mensen die ons Padvinders vinden/noemen. Guys, scouting is véél meer dan 'eekhoorns voeren' :'D
    Pfff ik wil ook totems! In onze streek heeft niemand dat helaas, ik heb nog nooit iemand er over gehoord. Maar klopt het dat je deze totem zegmaar zelf vind of dat iemand anders hem jou geeft?
    in mn klas verklaard iedereen me voor gek omdat ik altijd enigs meisje tussen jongens ben geweest en ze denken dat ik hutten bouw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw... Da's wel echt lullig! Ik ken het wel hoor, iedereen vind het altijd vreemd dat ik als bijna enige meisje tussen zo'n groep jongens zit. Mja, ik ben het gewent. Het hoort gewoon bij scouting en ik ken niet anders. Ik zit nu in mijn 10de jaar en ik vind het nog steeds prima :3

    I wia=shed I could join the scouting when I was younger, sigh.

    It's soooo awesome


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Turing schreef:
    Wauw... Da's wel echt lullig! Ik ken het wel hoor, iedereen vind het altijd vreemd dat ik als bijna enige meisje tussen zo'n groep jongens zit. Mja, ik ben het gewent. Het hoort gewoon bij scouting en ik ken niet anders. Ik zit nu in mijn 10de jaar en ik vind het nog steeds prima :3

    ik vond het irritant. Ik heb twee jongens die echt mijn scouting maten waren en ik was meer jongen dan meisje op scouting. Twee maal kwam een meisje maar die mocht ik niet :3 dusja. Maar iedereen vind het raar dat ik bij ze in de tent sliep en omkleed naar ik dacht van een bh en onderbroek is net een bikini. En als iemand er problemen mee had konden ze me dat zeggen. Er was een iemand die zoch er niet fijn bij voelde dus deed ik het onder slaapzak. Maar tegenwoordig hebben we al vier meisjes bij de groep waar ik leiding veef


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Turing schreef:
    Ik heb even alles teruggelezen, haha.
    Wauw, ik word echt helemaal gek van mensen die ons Padvinders vinden/noemen. Guys, scouting is véél meer dan 'eekhoorns voeren' :'D
    Pfff ik wil ook totems! In onze streek heeft niemand dat helaas, ik heb nog nooit iemand er over gehoord. Maar klopt het dat je deze totem zegmaar zelf vind of dat iemand anders hem jou geeft?
    Edit; wauw oké de totemzoeker geeft iedere keer het kapucijnaapje voor 75% of 100% aan, ik geloof dat de kosmos wat probeert duidelijk te maken (:


    Jup, scouts is veeeeel meer dan mensen denken. :Y)

    Oh, enorm jammer dat jullie geen totems hebben.
    Nee, totems worden gegeven door de leiding, het wordt voorafgegaan met een totemisatie/ritueel dat strikt geheim is, je mag dus geen totem aan jezelf geven. Natuurlijk kan je altijd even kijken wat er volgens jezelf bij je past, maar 'wettelijk volgens de scoutsregels' mag je dat niet als je eigen totem beschouwen. (:

    Mijn totem is btw Gibbon. :Y) adjectief krijg ik volgend jaar. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IrishNialler schreef:
    (...)
    ik vond het irritant. Ik heb twee jongens die echt mijn scouting maten waren en ik was meer jongen dan meisje op scouting. Twee maal kwam een meisje maar die mocht ik niet :3 dusja. Maar iedereen vind het raar dat ik bij ze in de tent sliep en omkleed naar ik dacht van een bh en onderbroek is net een bikini. En als iemand er problemen mee had konden ze me dat zeggen. Er was een iemand die zoch er niet fijn bij voelde dus deed ik het onder slaapzak. Maar tegenwoordig hebben we al vier meisjes bij de groep waar ik leiding veef


    Ik zat dus eerst in een gemengde scouts, maar door verschillende redenen, waaronder jongens die hun handen bv niet thuis konden houden, ben ik overgestapt naar een meisjesscouts (=gidsen)
    En daar heb ik nog steeds geen spijt van. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Ik zat dus eerst in een gemengde scouts, maar door verschillende redenen, waaronder jongens die hun handen bv niet thuis konden houden, ben ik overgestapt naar een meisjesscouts (=gidsen)
    En daar heb ik nog steeds geen spijt van. :Y)
    dat is kut. Ik zit ook op gemengd maar we zijn klein. Ik vind het tof ons oude gebouw waar ik mn jeugd heb gezeten is gesloopt en mn leiderschap begint in het nieuwe gebouw. Ik ben nog altijd blij dat ik als uitzondering voor mn 18de mocht. Lang leven mn opleiding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dat is kut. Ik zit ook op gemengd maar we zijn klein. Ik vind het tof ons oude gebouw waar ik mn jeugd heb gezeten is gesloopt en mn leiderschap begint in het nieuwe gebouw. Ik ben nog altijd blij dat ik als uitzondering voor mn 18de mocht. Lang leven mn opleiding


    Wij zijn ook klein, al weet ik niet wat je onder klein verstaat. Wij tellen ongeveer twaalf leden in mijn tak. Er zijn ook scoutsgroepen die met dertig tot vijftig in een tak!
    Onze groep heeft ook een jongenskant, we zitten wel in hetzelfde gebouw maar doen geen activiteiten samen, buiten dan bij Valentijn en om het jaar een weekend samen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 21:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De Iscout is aankomend zaterdag ook een belangrijke data


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kjaaa dnakje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij zijn sinds kort eigenlijk twee groepen in één, haha. Iig een meisjes groep en een jongen groep, maar de bevers (4-7(?)) en explo's (15-18) zijn gemengd.
    Ik heb dus vanaf mn achtste met alleen meisjes gezeten en sinds anderhalf jaar in een gemengde groep. Wel gezellig though :Y)

    Maarja, ik ben 17 en een explorer ;') Hier ook geen totems.


    Stenenlikker

    Belleeee jij zit ook op scouting? Awesome :Y)

    Wat voor ritueel heb je moeten doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat voor ritueel heb je moeten doen


    Dat is geheim. ;)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Dat is geheim. ;)


    Wauw. Wat spannend. ^^
    Dit klinkt als kampdoop, super eng voor alle jonge kinderen die bijna aan de beurt zijn