• De Uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.

    Het is misschien nog wat vroeg, maar ik kreeg mijn mailtje binnen en ik kon niet wachten om alvast het topic aan te maken^^

    De site



    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    15K

    Lizor | Lizor | Nog onbekend
    Square | Squares | nog onbekend
    Merrill | Nolanverse| nog onbekend
    50k

    Mulford | Roughen Up Our Minds | GreyWolfMoon
    Beardsley | Antithese | Stilte van een eiland
    Credo | Demesio | Nog onbekend
    15K

    Wiarda | Wiarda | nog onbekend
    Phraese | Phraese | nog onbekend
    Wolfstar | Crazy • Sirius Black, Birthday Wishes [Wolfstar]
    15K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    60K

    Lazulis | Drakenleerling - Damion.
    40K

    Blackthorn | ushita | the acher queen.
    15K

    Eledhel | Oppugn | It's a strange thing, huh?
    40K



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:35 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oooooh, I want.D= Alleen de vorige keer is het me onder school ook niet gelukt. Toen schreef ik ook al helemaal niks dus ja, ik denk dat ik beter na mijn eindexamens in mij weer mee kan doen ik juni (Of is het juli?).


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oooooh, I want.D= Alleen de vorige keer is het me onder school ook niet gelukt. Toen schreef ik ook al helemaal niks dus ja, ik denk dat ik beter na mijn eindexamens in mij weer mee kan doen ik juni (Of is het juli?).


    Vorig jaar was het Juli geloof ik.
    En waarom neem je dan niet gewoon een laag woordgoal en neem je een verhaal waar je al aan bezig bent? ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Vorig jaar was het Juli geloof ik.
    En waarom neem je dan niet gewoon een laag woordgoal en neem je een verhaal waar je al aan bezig bent? ^^


    Nou omdat ik de vorige keer ook een lage goal heb genomen en letterlijk 0 heb geschreven toen.=') Daarbij is het verhaal van Juni vorig jaar echt belabberd geworden.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou omdat ik de vorige keer ook een lage goal heb genomen en letterlijk 0 heb geschreven toen.=') Daarbij is het verhaal van Juni vorig jaar echt belabberd geworden.=p


    Haha jij moet het weten natuurlijk ^^
    Maar je doet het toch vooral om het plezier, niet? ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Of course doe ik weer mee ^^ mijn gebruikersnaam is Lizor daar, maar ik weet nog niet wat mijn goal gaat worden of aan welk verhaal ik ga werken :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Diaval schreef:
    (...)

    Haha jij moet het weten natuurlijk ^^
    Maar je doet het toch vooral om het plezier, niet? ^^


    Ja natuurlijk, maar ik ga in April mijn examens tegemoet dus ja. Dan blijft er ook niet zo veel tijd over vrees ik.


    You were born original, don't die as a copy.

    Lizor schreef:
    Of course doe ik weer mee ^^ mijn gebruikersnaam is Lizor daar, maar ik weet nog niet wat mijn goal gaat worden of aan welk verhaal ik ga werken :3


    Oke, ik zet je er alvast bij^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk, maar ik ga in April mijn examens tegemoet dus ja. Dan blijft er ook niet zo veel tijd over vrees ik.


    Tsja, daar kan ik niet tegenop :/
    Blij dat ik daar van af ben^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Tsja, daar kan ik niet tegenop :/
    Blij dat ik daar van af ben^^


    Haha dat dacht ik toch.
    Ja nou ik heb het op de mavo al een keer gehad.=')
    Alleen voelt het na zes jaar alles geven wat ik heb alsof de motor een beetje kapot is. Alsof ik al die tijd op diesel heb gereden terwijl ik plus 95 ofzo nodig had.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Haha dat dacht ik toch.
    Ja nou ik heb het op de mavo al een keer gehad.=')
    Alleen voelt het na zes jaar alles geven wat ik heb alsof de motor een beetje kapot is. Alsof ik al die tijd op diesel heb gereden terwijl ik plus 95 ofzo nodig had.


    Gatver, gewoon denken dat je er bijna vanaf bent^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Gatver, gewoon denken dat je er bijna vanaf bent^^


    Dat mag ik hopen want huiswerk maken is nog nooit zo zwaar geweest. Ik was al trots dat ik een paragraaf aardrijkskunde had gemaakt gisteren.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat ik wel weer een poging zal wagen. NaNo in november ging afgelopen keer niet zo goed, dus ik heb nog wat in te halen. Ik weet nog niet wat ik ga schrijven of hoeveel precies, maar ik heet daar Squares. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe mee, waarschijnlijk met Roughen Up Our Minds, waar ik eigenlijk al aan begonnen ben. GreyWolfMoon op Nano.


    Ex astris, sciencia

    Yay, ik wachtte al op dit topic. Ik ga meedoen als Nolanverse met als goal 50,000 woorden. Titel weet ik nog niet.


    Caution first, always.

    Ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik mee ga doen. Ik laat het zsm weten!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...