• De Uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.

    Het is misschien nog wat vroeg, maar ik kreeg mijn mailtje binnen en ik kon niet wachten om alvast het topic aan te maken^^

    De site



    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    15K

    Lizor | Lizor | Nog onbekend
    Square | Squares | nog onbekend
    Merrill | Nolanverse| nog onbekend
    50k

    Mulford | Roughen Up Our Minds | GreyWolfMoon
    Beardsley | Antithese | Stilte van een eiland
    Credo | Demesio | Nog onbekend
    15K

    Wiarda | Wiarda | nog onbekend
    Phraese | Phraese | nog onbekend
    Wolfstar | Crazy • Sirius Black, Birthday Wishes [Wolfstar]
    15K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    60K

    Lazulis | Drakenleerling - Damion.
    40K

    Blackthorn | ushita | the acher queen.
    15K

    Eledhel | Oppugn | It's a strange thing, huh?
    40K



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:35 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik weet nog niet zeker als ik deze mee doe.


    16 - 09 - '17

    Ik doe ook mee. Heet Antithese en ga waarschijnlijk verder met het verhaal Stilte van een eiland


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wanneer begint de nanowrimo van April? Dan kan ik er alvast rekening mee gaan houden.
    En al vast wat te schrijven :)

    Ik vergeet telkens dat er in april ook een Camp NaNo is, maar ik doe ook mee. Waarmee en hoeveel woorden weet ik nog niet. :')

    Mijn gebruikersnaam is Wiarda. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet eigenlijk wel mee doen deze keer, anders krijg ik het verhaal dat ik voor school schrijf nooit af, haha. Heb er zin in. (:
    Credo | Demesio | Nog onbekend

    15K


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Phraese schreef:
    Wanneer begint de nanowrimo van April? Dan kan ik er alvast rekening mee gaan houden.
    En al vast wat te schrijven :)


    Op 1 april natuurlijk^^
    cabin assignments over 3 dagen alweer :)

    Ik ga gewoon weer verder met mijn verhaal van vorige keer (waar ik in tussentijd veel te weinig aan gewerkt heb.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik doe ook mee!!!
    Mijn naam daar is ook Phraese maar ik weet nog niet met welk verhaal.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 18:18 ]

    Cabin assignment is gebeurd. Zijn jullie een beetje blij met jullie cabin?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oeh, dit komt alweer snel dichterbij. Zoals het er nu uitziet zal ik waarschijnlijk aan de slag gaan met een nog naamloze Wolfstar fic met als doel 20k. ^^

    Edit: En ik zit nog niet in een cabin, want dat had ik uit staan.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 14:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn verhalen worden Crazy • Sirius Black, Birthday Wishes [Wolfstar] en nog een naamloze Marauder story (:
    Mijn doel wordt 15K, voor nu in ieder geval.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm, ik zit een beetje in dubio; de examens zitten er aan te komen maar aan de andere kant is het een té grote verleiding om niet te doen... Daar komt bij dat ik de hele maand maart nauwelijks geschreven heb en dit zou wel de perfecte motivatie zijn. Ik denk er nog even over na^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    Hmm, ik zit een beetje in dubio; de examens zitten er aan te komen maar aan de andere kant is het een té grote verleiding om niet te doen... Daar komt bij dat ik de hele maand maart nauwelijks geschreven heb en dit zou wel de perfecte motivatie zijn. Ik denk er nog even over na^^


    Ik heb er ook wel een beetje schrik voor. Heb alweer 2 maanden helemaal niet nada noppes geschreven.
    Maar deze maand vind ik hier hopelijk wat motivatie^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Jugendstil schreef:
    Cabin assignment is gebeurd. Zijn jullie een beetje blij met jullie cabin?


    In mijn cabin word voorlopig niet veel gezegd, jammer eigenlijk^^
    Hoe is de jouwe?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Jammer dat 1 april zo midden in de week valt, moest het zaterdag geweest zijn zou ik opgebleven zijn tot 12 uur om te starten^^
    Maar nu zal het moeten wachten tot morgen vrees ik :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    In mijn cabin word voorlopig niet veel gezegd, jammer eigenlijk^^
    Hoe is de jouwe?


    mijne is best wel prima vind ik. Iedereen schrijft een young adult en alhoewel het nu nog niet erg druk is (het is tenslotte nog niet begonnen - alhoewel, misschien nu wel in Australië) hebben we wel al wat gepraat. Ik geloof dat ik ook alleen maar adolescenten in mijn cabin heb


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.